Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Det er mulig. Det er skrevet i en artikkel at sønnen ringte 9:50 rett etter elektrikeren, og i en annen at han var den første som ringte etter elektrikeren (uten å angi eksakt tid). Ettersom TH ringte 10.06 må TEH ha ringt i tidsrommet 9:48 til 10.06 i hvert fall. Jeg har nå foreløpig angitt dette til 9:50 i tidslinjen.
I og med at anropet 10:06 ikke finnes spor av på THs Nokia så må vi anta at det i vært fall har vist seg fram på AEs mobil, og det ville vel ikke skjedd om han fikk opptatt?
Jeg er enig i det du skriver. Samtidig vil jeg berømme deg med flere som veldig dyktige.
Finner man AEH, er mye gjort.
Jeg vet ikke om de leter etter AEH lenger.
Er de som har mistanken rettet mot seg uvillige til å la seg avhøre tror jeg ikke det er det smarteste.
M. W*nger har pekt ut et sted hun kan befinne seg. Hadde man fått inn enda et medium ( gjerne en som ikke kjenner saken fra før ) som kan gi ytterligere ledetråder tror jeg det kan være lurt.
Det koster så lite å forsøke.
Jeg tror ikke politiet " famler i blinde ". De har nok konkrete spor, men alt skal bevises. Og uten spor etter AEH er saken svært vanskelig.
At en prest kan ha tror på medium faller nok i dårlig jord. Slikt hører nok ikke hjemme i de kretser.
Men, jeg har selv fått klare bevis fra medium i et par saker jeg søkte svar på. De bevisene var så konkrete og det var 100% umulig at de kunne ha kjennskap om noe på forhånd.