2020-06-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Berätta då att Sverige består av 10,4 miljoner invånare.
20% av dessa är araber/negrer.
Dvs de är underrepresenterade i storleksordning 1-5.
Hur kan det då komma sig att 90% av de som sitter i svenskt fängelse för våldsbrott så som misshandel, våldtäkt, dråp och mord är araber/negrer?
Har du någon källa för dina påståenden, exempelvis vad 20 procent av invånare i Sverige består av eller ursprunget/ hudfärgen av dem som sitter i svenska fängelser för våldsbrott? Om du inte har en källa så ska du inte heller ge råd till din kompis.
Citera
2020-06-04, 20:24
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Bra video, George var en kriminell knarkare.

Både ja och va fan?

Han var kriminell ja!

Men om man pressar ett knä mot en halspulsåder och stoppar blodflödet i hela 8 minuter förstår t.o.m min lilla hjärna att en människa kan dö. Så långt är jag med men va fan har det med våra bortskämda bidragstagare i svärje att göra med det?

Det fattar jag inte när de är ute och demonstrerar, manifesterar,aktiverar och medmerar!

Känner de sig så j-la otrygga här kan de väl bara dra! Vad är problemet, bidraget?Kära nån då!

Kan det va det?
Senast redigerad av Erik Öst 2020-06-04 kl. 20:33.
Citera
2020-06-04, 20:33
Medlem
hur får vi(skattebetalare) henne avskedad, dömd och fälld i Sverige, världens mest öppna genomskinliga misnt korrupta och demokratiska land?
Citera
2020-06-04, 20:37
Medlem
https://anonymousfiles.io/f/1591274561753_DcXuhTB.jpg

Någon som vet varför de skriver på engelska?
Svenska tjejer verkar leva i en annan värld
Citera
2020-06-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Både ja och va fan?

Han var kriminell ja!

Men om man pressar ett knä mot en halspulsåder och stoppar blodflödet i hela 8 minuter förstår t.o.m min lilla hjärna att en människa kan dö. Så långt är jag med men va fan har det med våra bortskämda bidragstagare i svärje att göra med det?

Det fattar jag inte när de är ute och demonstrerar, manifesterar,aktiverar och medmerar!

Känner de sig så j-la otrygga här kan de väl bara dra! Vad är problemet, bidraget?Kära nån då!

Kan det va det?

Det är som tonåringar brukar vara: vill känna sig viktiga, vill bli sedda, vill tala om för andra att de är bättre än vi som inte demonstrerar, vill känna att de tillhör något "större" än skitförorten de hör hemma till..

Och tjejerna följer efter eftersom de inte kan tänka med egen hjärna trots att de har pluggat 400 poäng genusvetenskap..
Citera
2020-06-04, 20:38
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det hon gjorde är så oprofessionellt att man skäms. Hon var inte vuxen sin uppgift och bör ägna sitt liv åt andra saker. En polis i uniform håller inte upp en banderoll och sträcker definitivt inte upp en arm i luften.
Nu går vi under, Sverige är ett horribelt jävla land, där fittilskan regerar!
Citera
2020-06-04, 20:39
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Både ja och va fan?
Han var kriminell ja!
Kan det va det?

Ja polisen skall inte döda människor men videon vänder sig mot att han framställs som en så fin man, samtidigt som hederliga människor, inklusive svarta, blir dödade i upploppen och plundringarna i hans namn. Sambandet med Sverige är att det är samma islamister, Afaiter, svarta rasister och förvirrade småtjejer som gör alla dessa vänsterdemonstrationer oavsett förevändning.
Citera
2020-06-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FASD
https://anonymousfiles.io/f/1591274561753_DcXuhTB.jpg

Någon som vet varför de skriver på engelska?
Svenska tjejer verkar leva i en annan värld

Därför att det låter inte lika häftigt på modersmålet:

- jag ska gifta mig med en kaosbabian
- det blir jag som får försörja familjen
- det blir jag som får försvara honom gentemot polisen och andra myndigheter
- vårt hem blir en knarkarkvarter för hans kompisar
- jag ska se till att bli på smällen så att han inte lämnar mig för någon annan - vilket kommer att ske..
Citera
2020-06-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det hon gjorde är så oprofessionellt att man skäms. Hon var inte vuxen sin uppgift och bör ägna sitt liv åt andra saker. En polis i uniform håller inte upp en banderoll och sträcker definitivt inte upp en arm i luften.

Och fruktansvärt nog är det en kvinnlig polis som gör just detta.

Samtidigt som man försöker påstå att kvinnor passar lika väl som män i detta yrke..
Citera
2020-06-04, 20:48
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja polisen skall inte döda människor men videon vänder sig mot att han framställs som en så fin man, samtidigt som hederliga människor, inklusive svarta, blir dödade i upploppen och plundringarna i hans namn. Sambandet med Sverige är att det är samma islamister, Afaiter, svarta rasister och förvirrade småtjejer som gör alla dessa vänsterdemonstrationer oavsett förevändning.

Jo jag vet och just nu har de en minnesstund i USA om den här mannen och som seden bjuder brukar vara i såna stunder naturligtvis...ett helgon trots att han var en knarkande porratlet och i övrigt småkriminell!( jag följer Usa också)
Men jag förstår fortfarande inte va fan det här har med svärje att göra och varför de särskilt utsatta ska kaosa här för något som hänt på andra sidan atlanten?
Varför åker de inte över dit och visar sitt missnöje?

Jag fattar nada!
Senast redigerad av Erik Öst 2020-06-04 kl. 20:59.
Citera
2020-06-04, 20:50
Bannlyst
Svensk kvinnlig polis knäböjer inför "Black lifes matters"

Men tror knappt det är sant!!

https://samnytt.se/kvinnlig-polis-knabojer-infor-black-lives-matter-vitt-vald-ar-vald/

Tacka fan för att det ser ut som det gör i förorterna med sådana skitpoliser.
Citera
2020-06-04, 20:58
Bannlyst
Poliser är ofta dumma i huvudet. Typ på niveau med en hantverkare eller mekaniker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in