2020-06-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Vänstern; feminist brudarna har fått lära sig att vita män är de som förtrycker, våldtar osv... De tror på riktigt att de vita männen begår fler brott i form av våldtäkter o dylikt än vad invandrare i dagens Sverige gör. Detta är de helt säkra på trots att statistik säger annat. De menar att de vita männen favoriseras av rättsystemet och tystas ner men att de i själva verket begår betydligt fler brott och är värre än invandrare. De har en åsikt baserad på lögner. Farliga jävlar.

jag har haft vp fittor som sagt att invandrare begår ej sexualbrott för 99.7% är ej dömda för det, jag brukar svara 99.9% är ej dömda för det som svenska män också- då kan vi väl ändå inte ha problem med "Män" som ni feminister tjafsar om. Eller ska vi generalisera vad 1 på 1000 gör? på 40 klassrum har vi en framtida sexualförbrytare bland svenska ungdomar så då måste vi prata sexism och våld mot kvinnor 24/7 ?!

får bara arga svar tillbaka, aldrig normala svar.
Citera
2020-06-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenUnge
Om jag skulle flytta till valfritt MÖ-land och sökt jobb vem hade den arabiske ägaren anställt? En Johan Eriksson eller Taleb Abbas? Helt övertygad om vem han hade valt. Det är liknande I alla länder, man håller sig till de man känner sig trygg med. Jag förstår att det är segt. Men det är ni som fått komma hit och starta ett nytt liv försörjda av svensken, anpassa er och va lite tacksamma.
Okej visst, men vad ska den andra generationen göra? Den som är född här men inte ser ut som dig.
Du säger att du förstår att det är segt men sen tycker att man borde vara tacksam över att vara född på en uppförsbacke.

Jag håller med om att man borde anpassa sig, det är naturligt. Men du är också en vuxen man som kan försöka förstå någon som pratar med lite brytning, så svårt är det inte. Att du väljer att inte göra det är en annan femma.
Citera
2020-06-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Urbaniseringen har inte skapat underklassen. Det är inte pga områden i sig vi har en underklass med stora svårigheter att avancera till arbetarklass. Det är invandringen som är orsaken, det är därför vi lägger ned stora resurser på integrationsåtgärder. Förortskulturerna är ett resultat av utanförskapet.

Vad jag gör? Jag har gjort mitt, kampen är förlorad till globala kapitalister som destabiliserar våra stater awsp. Jag är en gammal dam som numera mest förbereder mig för hemfärd till Herren.

Dagens "vänster" är inget annat än kapitalets springgossar.
Nej då, det finns alltid plats för en vis kvinna med tiden som lärare, tro inget annat.
Gött att det finns såna som dig som kan ge perpektiv i diskussionen.
Citera
2020-06-04, 19:53
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4gnusson
Ja, man kanske inte behöver ta all heder av någon baserar på vad som går att se i ett antal videoklipp. Varför hon gjorde som hon gjorde vet nog ingen av oss som sitter här och skriver.

Klart bör det dock vara för alla att det inte är lämpligt att en polisman så totalt underkastar sig och ställer sig bakom politiska slagord.

Fast i Sverige kan du inte avskeda en polis för en sak som detta. Bara så att du förstår.

Skulle istället tro att hon får en medalj av polismyndigheten i slutändan.
Citera
2020-06-04, 19:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Här är en sansad svart kvinnas syn på martyren George Floyd.
https://youtu.be/Vj7D4-VLZlQ
BLM är kulturmarxism.

Bra video, George var en kriminell knarkare.
Citera
2020-06-04, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Okej visst, men vad ska den andra generationen göra? Den som är född här men inte ser ut som dig.
Du säger att du förstår att det är segt men sen tycker att man borde vara tacksam över att vara född på en uppförsbacke.

Jag håller med om att man borde anpassa sig, det är naturligt. Men du är också en vuxen man som kan försöka förstå någon som pratar med lite brytning, så svårt är det inte. Att du väljer att inte göra det är en annan femma.

Har ingenting med hur man ser ut att göra. Har att göra med hur man pratar och för sig. Titta på personer som Daniel Nanskog, Henrik Larsson, Henok Goitom, John Lundvik m.m, det är personer som pratar och för sig som svenskar. Hade jag varit arbetsgivare så hade jag fullständigt struntat i om de är mörka.

Det pratar normal svenska utan obegriplig brytning och slang, och utan märkliga gester som den gemene svensken inte förstår sig på.
Senast redigerad av Kimma7 2020-06-04 kl. 19:58.
Citera
2020-06-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Bra video, George var en kriminell knarkare.
jo vi vet och han hotade gravid kvinna och spelade in porrfilmer (vilket är ironiskt, när någon köper sex som paolo så är det våld och utnyttjande mot en kvinna, men om han spelar in det, så är det "konst")

Jag inser också att floyd var ingen förebild för någon- men det borde ej leda till att han ska dö på det där sättet fast visst, att sikta en laddad pistol mot en gravid kvinna är ... nästan oförlåtligt, jag kan dela den åsikten. Även om jag skulle ej säga "Karma" som vissa gör.
Citera
2020-06-04, 20:01
Medlem
Bestbesafes avatar
Har vi namnen på de VITA Svenska tjejer som startade detta skit ifrån början nu i Covid19 tider?

De blev överkörda av Svarta eftersom det här är BLACK BUSINESS.

Vi behöver veta vilka som är roten till allt ont här i Covid19tider
Citera
2020-06-04, 20:01
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
jag har haft vp fittor som sagt att invandrare begår ej sexualbrott för 99.7% är ej dömda för det, jag brukar svara 99.9% är ej dömda för det som svenska män också- då kan vi väl ändå inte ha problem med "Män" som ni feminister tjafsar om. Eller ska vi generalisera vad 1 på 1000 gör? på 40 klassrum har vi en framtida sexualförbrytare bland svenska ungdomar så då måste vi prata sexism och våld mot kvinnor 24/7 ?!

får bara arga svar tillbaka, aldrig normala svar.

Berätta då att Sverige består av 10,4 miljoner invånare.
20% av dessa är araber/negrer.
Dvs de är underrepresenterade i storleksordning 1-5.
Hur kan det då komma sig att 90% av de som sitter i svenskt fängelse för våldsbrott så som misshandel, våldtäkt, dråp och mord är araber/negrer?
Citera
2020-06-04, 20:03
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Du säger att du förstår att det är segt men sen tycker att man borde vara tacksam över att vara född på en uppförsbacke. Jag håller med om att man borde anpassa sig, det är naturligt. Men du är också en vuxen man som kan försöka förstå någon som pratar med lite brytning, så svårt är det inte. Att du väljer att inte göra det är en annan femma.

Men invandrare ger ju inga jobb till svenskar. De anställer sin egen etnicitet. De lånar pengar till varandra för att starta företag, de skulle aldrig hjälpa en svensk med det. De misshandlar och våldtar svenskar tillsammans med sina landsmän. De gör allt för sin egen grupp men absolut inget för svenskar.

Svenskarna är den minst rasistiska etniciteten i Sverige.
Citera
2020-06-04, 20:06
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Nu har dom visst ändrat sitt skanderande till "Inga "rasister" på våra gator"... Sannolikt ett taktiskt val.
Dom är sluga dom jävlarna !

Och ABs "reporter" beskriver upptåget som"härlig stämning"...

How about

INGEN CORONA
PÅ VÅRA GATOR
INGEN CORONA
PÅ VÅRA GATOR
Citera
2020-06-04, 20:06
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Du kan inte seriöst klaga på mitt särskrivande när du använde ord som "vänsterneger", "whinande" och "humflum".

Men ja, om alla tog en slant ur egen ficka så hade det gjort saken enklare. Därför är jag inte emot för höga skatt. Fritidsgårdar behövs i tättbodda(?) områden.

Neger, snälla? Bidra gärna med en källa där Språkrådet avråder från användning av slangord och epitet precis som man gör med särskrivning, felstavningar och det faktum att du bryter. Då ska jag fundera på det, idiot.

Nej, det hade gjort saken bättre ifall man lade pengarna på det man annars skulle lägga pengarna på. Sen fick misslyckade idioter inom vänstern hitta ett sätt att själva försöka lösa sina miserabla livssituationer på. Svenskar behöver heller inte höra din åsikt, du är varmt välkommen att åka tillbaka och predika i ditt eget land istället för att hetsa mot vita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in