2020-06-04, 20:07
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
jo vi vet och han hotade gravid kvinna och spelade in porrfilmer (vilket är ironiskt, när någon köper sex som paolo så är det våld och utnyttjande mot en kvinna, men om han spelar in det, så är det "konst")

Jag inser också att floyd var ingen förebild för någon- men det borde ej leda till att han ska dö på det där sättet fast visst, att sikta en laddad pistol mot en gravid kvinna är ... nästan oförlåtligt, jag kan dela den åsikten. Även om jag skulle ej säga "Karma" som vissa gör.

Ja men som hon säger, dessa som nu plundrar för att det var så synd om Floyd dödar ju andra svarta som var hederliga medborgare. Laglydiga människor mördas för att man hyllar denna kriminella knarkare. Ja det är dåligt av polisen men ponera att han med Downs Syndrom som polisen sköt ihjäl i Sverige hade varit svart. Då hade det varit rasism helt plötsligt.
Citera
2020-06-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Larsson spelade inte. Och alla efter Rosenberg var fan inte bättre. Han fick fan inte ens en chans. Hur kan du ta upp Allbäck i snacket är bortom mitt förstånd.

Goitom var bra under ett år 2008-2009 då han gjorde 9 mål på en säsong för Valladollid. Under den perioden öste Rosenberg in mål i Werder Bremen, Allbäck öste in mål i FCK, Elmander öste in mål i PL och franska ligan, Zlatan hade show i Inter, Toivonen öste in mål i PSV, Berg öste in mål i holländska ligan och blev u21 em:s skyttekung.

Vem skulle han peta menar du? Efter 2009 var han bänkad i Almeira.
Senast redigerad av Kimma7 2020-06-04 kl. 20:12.
Citera
2020-06-04, 20:16
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Larsson spelade inte. Och alla efter Rosenberg var fan inte bättre. Han fick fan inte ens en chans. Hur kan du ta upp Allbäck i snacket är bortom mitt förstånd.

Men det är ju för att du är en retarderad kretin.

Ditt förkrympta förstånd sträcker sig av naturliga skäl inte särskilt långt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Goitom var bra under ett år 2008-2009 då han gjorde 9 mål på en säsong för Valladollid. Under den perioden öste Rosenberg in mål i Werder Bremen, Allbäck öste in mål i FCK, Elmander öste in mål i PL och franska ligan, Zlatan hade show i Inter, Toivonen öste in mål i PSV och Livepool ville värva honom, Berg öste in mål i holländska ligan och blev u21 em:s skyttekung.

Vem skulle han peta menar du? Efter 2009 var han bänkad i Almeira.

Väl talat.

Familjen Goitom är för övrigt asylbedragare och borde deporteras hela bunten.

I den här intervjun berättar pappa Goitom hur han myglade sig in i Sverige med falskt pass.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VRJl0W/000001-procent-blir-proffs-men-det-ar-i-alla-fall-en-chans
Citera
2020-06-04, 20:17
Medlem
ColdLines avatar
Pinsamt detta, vad har Sverige med USA och deras historia av slaveri och rasism mot negrer att göra.
Citera
2020-06-04, 20:18
Medlem
HejaFinlands avatar
Demonstrerande poliskvinnan är polisanmäld

https://nyhetsbyran.org/2020/06/04/den-knafallande-poliskvinnan-polisanmald/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=den-knafallande-poliskvinnan-polisanmald
Citera
2020-06-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestbesafe
Ja

Polisen gjorde fel.
Men han kunde inte veta att Pundaren hade Covid19.
John var även beväpnad.
Jag är 100% på att Polisen inte ville döda John.
Bara låta han små lida lite då han var beväpnad brottsling.

Det är knarket och Covid19 som är huvudorsaken till att han Avled.
En frisk person skulle kunna återupplivas efter en Svimning eller liknande.
De börjar även skaka, rycka och grejja innan .
Paniken slår in.
En knarkad Covid19 person blir ett helt annat fall. Den upplever inte panik .

Om polisen visste att han hade CovID19
Då skulle allt varit annorlunda.

Floyd var försvagad kraftigt pga Covid19 och knark.
Det visste inte Polisen om .

Han var Beväpnad även.

Därför ska polismannen stängas av bara.
Han får byta arbete.
Aldrig mer arbeta som Polis.

Jag anser inte att polisen behöver veta om en knarkare bär på Covid19 eller ej. Polisen SKA utgå ifrån att åtminstone alla knarkare gör det. Allt annat vore jätte dumt med tanke på att de samtidigt utsätter sig själva för smitta.

Jag skulle inte uppskatta om den svenska polisen uppförde sig på detta sätt. Samtidigt är det helt horribelt att den svenska polisen gråter och knäböjer framför förortsblattarna när de är ute och demonstrerar för sin ”bror” under dessa pandemitider.
Citera
2020-06-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Vad du tar I!

Men problemet blir att ingen vettig människa vill bli polis längre!Kul va?

Jag? Budskapet som BLM basunerar ut i USA, och fr o m idag också i Sverige (av någon helt obegriplig anledning, som i och för sig blir begripligt när man ser vilka det är som skanderar "Inga Poliser På Våra Gator!") tar jag sannerligen avstånd ifrån. I allra högsta grad.

Tvärtom så sympatiserar jag med alla de afroamerikaner som fördömer BLM med full kraft. BLM förmedlar ett falskt budskap, ett fejkat narrativ, som bara kan skada dom själva. Lyssna på den mycket inteligenta och pålästa afroamerikanska kvinnan Candace Owens, vars oerhört viktiga budskap presenteras i dagens Katerina Magasin. Se den filmen, så förstår du vad jag menar.
Citera
2020-06-04, 20:20
Avslutad
Sanslöst att vissa även gör det till en rasfråga för att de tycker att det är olämpligt mitt i en pågående pandemi. Där vi har exakt samma regler och rekommendationer för alla.

Att massa andra missköter sig... Ja, och vem har sagt att man inte har några problem med det då!?

Jag skiter då fullständigt i om folksamlingarna består av antirasister, NMR, vänster, höger, helvitt söderfolk som sitter packade på uteserveringarna och i parker. Osv.

Det finns andra sätt och det kommer en tid där det är okej att protestera mot torg mot världens och Sveriges alla orättvisor.

Slutligen, tror folk som gör precis allt motstånd till folksamlingen till en ”rasfråga” att Corona är någon slags vit svenssonsjuka som inte drabbar invandrare i förorterna..?

Flest avlidna per 10 000 invånare i Sthlm 2 juni:

1. Rinkeby-Kista: 16,7
2. Skärholmen: 13,1
3. Sundbyberg: 12,9
4. Spånga-Tensta: 12
5. Upplands väsby: 11,5

Region Sthlm totalt: 8,5
Stockholm stad totalt: 9,3

https://www.sll.se/verksamhet/halsa-och-vard/nyheter-halsa-och-vard/2020/06/2-juni-antal-smittade-och-avlidna-med-covid-19-per-kommun-och-stadsdel/
Citera
2020-06-04, 20:21
Medlem
Citat:
Du antar för mycket om mig, håll dig till diskussionen.

Ingen vill utrota vita. Man vill bi behandlad lika.

betyder det att jag också kan gå till socialkontoret o få fri mat o logi upp till 30-40 tusen i månaden
oskattat ,om jag inte tjänar några pengar o är inkompetent att jobba?
Citera
2020-06-04, 20:21
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Demonstrerande poliskvinnan är polisanmäld

https://nyhetsbyran.org/2020/06/04/den-knafallande-poliskvinnan-polisanmald/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=den-knafallande-poliskvinnan-polisanmald

Det hon gjorde är så oprofessionellt att man skäms. Hon var inte vuxen sin uppgift och bör ägna sitt liv åt andra saker. En polis i uniform håller inte upp en banderoll och sträcker definitivt inte upp en arm i luften.
Citera
2020-06-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ja, för det första kunde de ju få betala sina egna flumutbildningar ur egen ficka, är inte lika roligt att slösa sina egna pengar på skit. Sedan hade det varit intressant om de inte fått hjälp av pappsen till kontantinsatsen på lägenheten på söder och därmed kunnat slippa alla kaosblattar i förorten, hur det påverkat synen på polisens arbete och utsatta situation. Alltså hyckleriet är ju slående som alltid, den moderna versioner av massor av Marie Antoinettes.

Ja, det är fruktansvärd hyckleri utan dess like. Som om de verkligen brydde sig ett smack huruvida en neger dödas i USA eller ej. Men de såg sin chans att få sina 15 minutes genom att eventuellt fotograferas med den gråtande polisen som inte håller måttet.

Är man så klen att man inte klarar av en förbannad demonstration, hur i helvete skulle den polisen klara av ett skarpt läge?

Inte kul för hennes kollegor, men bra att veta ifall de hamnar med par den denna tjej när de ska ta fast riktiga skurkar.. Det kommer inte att gå något vidare för de stannar inte oavsett om polisen skulle lägga sig rak lång på marken..
Citera
2020-06-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Berätta då att Sverige består av 10,4 miljoner invånare.
20% av dessa är araber/negrer.
Dvs de är underrepresenterade i storleksordning 1-5.
Hur kan det då komma sig att 90% av de som sitter i svenskt fängelse för våldsbrott så som misshandel, våldtäkt, dråp och mord är araber/negrer?

syntax error hos pk-fittorna o parasiterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in