Citat:
Ursprungligen postat av
ganglere2
Demonstrera till stöd för en död kriminell i ett land hundratals mil från Sverige.
Ifall svarta människor lider så fruktansvärt under vita människors förtryck, så borde vi se båtlaster med svarta människor som flyr över Medelhavet, bort från dom hemska vita västerlänningarna i Europa, till friheten i Afrika, där dom svarta människorna kan styra sina egna hemländer.
Protesterna mot rasism handlar om att skuldbelägga vita människor, så att kolonisatörer från andra kontinenter kan fortsätta att erövra dom vita människorna hemländer. Med ordet "rasism" så piskas vita människor till dåligt samvete för alla möjliga problem runt om i Världen. "Antirasism" är kolonialism. "Antirasism" är förtryck.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel Kostia
Det blev bortom proportion på grund av dina fanatiska angrepp. För mig så har dina resonemang varit helt obegripliga. Därför undrade jag över bakgrunden till din vrede.
Jo, men ifall du vill inte fördjupa dig ytterligare i frågan, så kan det vara bra att avstå från hätska utfall. Inlägg av den sort som du har skrivit, kommer oundvikligen att provocera fram respons.
Citat:
Ursprungligen postat av
outoftheblue
Varför skriver du själv såna inlägg som svar då? Be the change you want to see in the world.
Det var inte jag som bad att få avsluta diskussionen, det var aw. Jag tänker inte vara den förändring som aw vill se. Det får aw vara själv. Ifall aw vill göra hetska utfall, så kommer aw skapa upprörda känslor, vilket kommer att visa sig i responsen som aw får.
Citat:
Ursprungligen postat av
aw
Men shit. Säg det till alla som dödshotar Tegnell och Giesecke, och håller på och förföljer dem, gräver i deras familjer och privatekonomi.
Jag känner inte till dödshoten, eller vilka som ligger bakom hoten. Jag vill inte ha någonting att göra med individer som ägnar sig åt hot.
Citat:
Ursprungligen postat av
aw
Min mycket sansade kritik mot Björn Olsens offentliga åsikter är det minsta problemet med den här tråden.
Nej. Din kritik var allt annat än sansad. Enligt dig får Björn Olsen inte uttala sig om någonting annat än snuviga fåglar, men för Anders Tegnell gäller helt andra spelregler. Kan du förstå att jag blir förvirrad?
Citat:
Ursprungligen postat av
aw
Jag har förstått nu att Björn Olsen är en helig ko i den här tråden, och minsta antydan till kritik mobiliserar hans fanclub.
Jag vet inte mycket om Björn Olsen, så jag anser mig inte vara med i hans fan-club. Eftersom jag inte vet så mycket om Björn Olsen, så undrar jag varför han väcker så starka känslor. Dina svar gjorde mig inte klokare.