2020-06-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hur kan man hylla en fjantpolis som knäböjer framför en hord som hatar polisen, gråter känslosamt i sympati med demonstranterna och kramar ligisterna, och därtill sitta och posera med politiska budskap? Pinsamt värre.

Ja det är fan en ny nivå av skämskudde.
Om hon snabbt hade lyft näven i luften för att visa att hon ändå står på demonstranternas sida hade väl varit mer OK men ändå inte alls i linje med hennes uppdrag. Men att hålla upp ett jävla plakat, börja grina och krama om folk? Vad i hela helvete ska folk utanför Sverige tro om svensk polis? Det är fan inte klokt vilket Kalle Anka-land vi bor i.

Jag hoppas att hon får lämna sin tjänst som polis för det där signalerar bara svaghet när poliskåren redan hånas av lagtrotsare och kriminella. Polisen har blivit som en socialtjänst där man får vara beväpnad.

Stark rörelse för övrigt, BLM. Man ser aldrig såhär många människor samlas när svenska kvinnor blir brutalt våldtagna och där gärningsmännen får 2 dagar i fängelse.
Citera
2020-06-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Hur?
Jo, därför att hon på detta sätt kylde av en hel djävla hoper med folk som trampat runt och skanderat.
Det finns ett värde i det, eller rättare sagt; Det kan finnas ett värde i det.

Vad jag tycker personligen, har jag faktiskt inte bestämt mig för ännu

Tror du att poliskvinnan själv hade tagit med sig skylten och bestämde sig för att knäböja?

Hon fick den så klart i handen av nån aktivist med uppmaningen: "ned på knä och håll upp den", ett slags hot alltså. Allt annat är otänkbart. Riktigt illa är det.
Citera
Medlem
M4gnussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Tror att poliskvinnan var verkligen rädd för sitt liv och att bli lynchad. Det var ju fel att hon rörde sig i mobben ensam och utan kollegor.
Ja, man kanske inte behöver ta all heder av någon baserar på vad som går att se i ett antal videoklipp. Varför hon gjorde som hon gjorde vet nog ingen av oss som sitter här och skriver.

Klart bör det dock vara för alla att det inte är lämpligt att en polisman så totalt underkastar sig och ställer sig bakom politiska slagord.
Citera
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja, det gör ju saken bättre o krypa för avskummen, ta deras sida o inte stå upp för sitt åtagande som tjänstekvinna med bricka . så jävla pinsam man vill spy, hoppas landet Sverige skäms å polisväsendets vägnar..jag gör det.

Svensk polis är så regnbågsfärgad o mesig att vänstern o utlänningspacket styr dom..vilket pissland vi är just nu

Svensk polis är idag väldigt konflikträdd. Det är roligare att gå i Pridetåg eller att välkomna flyktingar. Då finns det ingen konflikt.

Så poliskvinnan reagerade bara som alla poliser gör idag. Knäböj och be om nåd!
Citera
Medlem
madchances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestbesafe
Anmäl den där polisen som gick på knä.

Men det viktigaste är ändå lyfta fram att

Sverige har inget med GEROGE FLOYDS död att göra.

Vad som hände i USA har precis ingenting att göra med Sverige. Noll. Intet. Alla med två hjärnceller ser polismakten kapitulera inför gangsters och terrorister, som tagit tillfället i akt. Att gå ner på knä är underkastelse. För att hon är polis. Och för att hon är vit. Hur smart är man då? Nu vet packet var de har polisen.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Vet någon om man kommer att livestreama från Malmö på någon Facebook sida eller så?

Gillar inte Aftonbladets eller Expressens livestreamning för de utlämnar så mycket.

Nä man kan följa dom också när de vandrar med i tåget av skräckblandad förtjusning med skyddshjälmen på ! ah hahahah
Senast redigerad av Erik Öst 2020-06-04 kl. 17:30.
Citera
2020-06-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Måtte polisen som ställde sig på knä som ngn jävla nelson mandela bli av med jobbet, pinsam, tjänstefel o så svag markering att börja gråta i tjänst o krama massa vänsterfolk.

Detta landet är på väg mot helvetet med raska steg!

https://www.youtube.com/watch?v=WsFEB3ChCDw

Kommer inte hända någonting, hon kommer snarare att hyllas och bli intervjuad av aftonbladet och få sitta med i morgonsoffan i TV4. Det visste hon, därför hon tog tillfället i akt. "Vi poliser måste visa vad vi står upp för och bla bla bla". De ser hur verkligheten ser ut varje dag, ändå kan de ljuga för sig själva så enormt.
Citera
2020-06-04, 17:27
Medlem
Lyssna alla svartskallar som läser detta. Ni kan suga min balle era jävla losers som skyller era misslyckanden på alla andra än er själva. Jag är själv blatte. Mina föräldrar kom hit för att jobba, inte för att lyfta en massa jävla bidrag. De slet ut sig och kämpade, gjorde sitt bästa för att jag skulle lyckas, vilket jag också gjorde. I Sverige finns ALLA möjligheter att lyckas om man vill. Vi har fri skola och sjukvård och fan mer man kan önska sig än 99% av världen.

ÄNDÅ står ni jävla fittkuksugare där och gnäller om rasism och att det är så synd om er. Inse bara att ni är smutsiga parasiter som är kränkta för att ni inte kommer någonstans i livet pga att ni är så jävla lågbegåvade och lata.

Jävla pisspolis alltså. Ni har svikit mig och alla andra hårt arbetande människor genom att krypa för det där kriminella slöddret. Fucking hatar er så mycket. Vänstern är en cancer som måste utrotas. Så här går det när lågbegåvade idioter har rösträtt.
Citera
2020-06-04, 17:28
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Mäktigt det vete tusan . En stor hjärndöd smitthärd hoppas de insjuknar allihopa i Covid-19 och får ligga på iva med blöja och slang i halsen någon vecka så får de perspektiv på vad som är viktigt i Sverige de asen.

Nja, tyvärr blir man nedsövd i det läget, så dom lär sig inget ändå.

Fast det är klart, nedsövd eller inte är nog skitsamma mentalt för dom.

Kostar skattepengar gör dom i alla tillstånd.
Citera
2020-06-04, 17:29
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pessimistkonsult
Tror du att poliskvinnan själv hade tagit med sig skylten och bestämde sig för att knäböja?

Hon fick den så klart i handen av nån aktivist med uppmaningen: "ned på knä och håll upp den", ett slags hot alltså. Allt annat är otänkbart. Riktigt illa är det.

Nja, mer att hon tog knä och sedan blev erbjuden en skylt som hon valde att ta.

Man behöver ju inte dramatisera det i onödan.
Citera
2020-06-04, 17:30
Medlem
Bestbesafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Har ni ens klickat på länken?

Det står inte "Whites sucks" någon annanstans än i kommentaren som länkade instagramen här i tråden.

Källkritisk behöver man alltid vara, oavsett hur man står politiskt.

Ja jag tänkte fan.

Om det varit sant.
Då hade JAG Exploderat säkert. Vill vara lugn
Citera
2020-06-04, 17:32
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestbesafe
Vilka är de Vita tjejerna som ifrån början Startade Kaoset?

Har vi namn på de?

Svarta tog över hela och de vita blev sura och drog undan.
Måste kännas extra pinsamt starta något som vit för svarta, när svarta tar över direkt eftersom
det är en Black Thing

Hela skiten är hemsk eftersom vi har en Pandemi nu. Sista man vill se är tusentals skrika och trängas.

Första timman såg jag massor med Svenska tjejer skrika BLACK LIFES MATTERS.
Väldigt tråkigt.
Att så många unga Svenskar inte vet bättre.

Minns ingen Dou Dou Ahoka ? Svarte mannen som slog ihjäl en kvinna och pojke med
Järnrör ?

Håller med dig om allt, men var det tre vita tjejer som arrangerade spektaklet från början?

Det har jag aldrig hört talas om. Enligt SVT var det ju tre negresser från sveriges begåvningsreserv, troligen boendes i Tensta eller Rinkeby, som arrangerade demonstrationen.

Varifrån kommer uppgiften om att det inte var dom som arrangerade från början?

https://svt.se/nyheter/inrikes/arrangorens-svar-pa-kritiken-har-aldrig-nagonsin-velat-skada-nagon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in