2020-06-04, 17:17
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hur kan man hylla en fjantpolis som knäböjer framför en hord som hatar polisen, gråter känslosamt i sympati med demonstranterna och kramar ligisterna, och därtill sitta och posera med politiska budskap? Pinsamt värre.

Skit i det nu!

Nu ser vi fram mot dagens och kvällens underhållning från Malmö!

-Stanna hemma även om du bara känner dig lite förkyld.
Tvätta händerna ofta med tvål och vatten i minst 20 sekunder.
Håll avstånd till andra både inomhus och utomhus.
Håll avstånd till andra på bussen, tåget, tunnelbanan, spårvagnen och andra allmänna färdmedel.
Undvik större sociala sammanhang som fester, begravningar, dop, kalas eller bröllop.
Håll avstånd till andra på idrottsplatser, badhus och gym och undvik att byta om i allmänna omklädningsrum.
Res inte i rusningstid om du kan undvika det.
Avstå från onödiga resor.
Är du 70 år eller äldre är det extra viktigt att du begränsar dina sociala kontakter och undviker platser där människor samlas-.
Senast redigerad av Erik Öst 2020-06-04 kl. 17:21.
Citera
2020-06-04, 17:18
Medlem
-DaRude-s avatar
Ja de är helt besatta av ras och färg.
Allt handlar om ras i deras liv.

White white white, black black black. Orättvist orättvist orättvist.

Ta tag i era liv istället och sluta skyll ifrån er så ska ni se att ni får precis samma liv och förutsättningar som den onda vita mannen.
Citera
2020-06-04, 17:18
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Måtte polisen som ställde sig på knä som ngn jävla nelson mandela bli av med jobbet, pinsam, tjänstefel o så svag markering att börja gråta i tjänst o krama massa vänsterfolk.

Detta landet är på väg mot helvetet med raska steg!

https://www.youtube.com/watch?v=WsFEB3ChCDw

Tror att poliskvinnan var verkligen rädd för sitt liv och att bli lynchad. Det var ju fel att hon rörde sig i mobben ensam och utan kollegor.
Citera
2020-06-04, 17:19
Medlem
Får vi se svenska poliskvinnor slänga av sig uniformen nu och låta sig gruppknullas av negrerna, medan polismännen går ner på knä och suger vänsterpacket? Är ju lite vad som är på gång känns det som nu.
Citera
2020-06-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestbesafe
WHITESUCKS?

skämtar dom eller ?

Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Det som är det roliga, de flyttar till vita länder, säger att du aldrig får generalisera eller se hudfärg men de kan prata om det 24/7 och generalisera.
Jag tror inte ens extremvänstern tar dem seriöst längre, de inser bara att dem är en allierad för kaos.

Har ni ens klickat på länken?

Det står inte "Whites sucks" någon annanstans än i kommentaren som länkade instagramen här i tråden.

Källkritisk behöver man alltid vara, oavsett hur man står politiskt.
Citera
2020-06-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hur kan man hylla en fjantpolis som knäböjer framför en hord som hatar polisen, gråter känslosamt i sympati med demonstranterna och kramar ligisterna, och därtill sitta och posera med politiska budskap? Pinsamt värre.

Blir inte förvånad, vi har tidigare sett poliser som fjantar runt på pride-festivaler och i förnedrande Aina-dans.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Tror att poliskvinnan var verkligen rädd för sitt liv och att bli lynchad. Det var ju fel att hon rörde sig i mobben ensam och utan kollegor.
Ja, det gör ju saken bättre o krypa för avskummen, ta deras sida o inte stå upp för sitt åtagande som tjänstekvinna med bricka . så jävla pinsam man vill spy, hoppas landet Sverige skäms å polisväsendets vägnar..jag gör det.

Svensk polis är så regnbågsfärgad o mesig att vänstern o utlänningspacket styr dom..vilket pissland vi är just nu
Citera
Medlem
Det räcker alltså inte med att vissa har fått allt och lite mer? Ja, invandrartäta områden får mer resurser både till skola och omsorg. Vi ska nu tydligen ner på knä och suga kuk? Fräscht. Hur långt ska detta behöva gå innan någon säger något?
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Följande kommer oundvikligen att ske:

• Poliskvinnan kommer att gråta ut i media över näthat och hot hon emottagit efter sitt patetiska
tilltag.
• Poliskvinnan kommer att lanseras som ansiktet för den ”humana och icke-rasistiska” poliskåren,
hon är guld värd som värdegrundssymbol.
• Poliskvinnan kommer att bjudas in till Malou och Skavlan för att tala ut om hennes svåra tid
efter sitt ställningstagande.
• Eventuell framtida karriär som talare, inspiratör, förkämpe, politiker hägrar.

Ni läste det här först.

Precis. Sverige är rätt förutsägbart numera.
Citera
Medlem
Bestbesafes avatar
Vi får se vad som händer i Malmö ikväll.
Gissar det blir mer kaos där.

Malmöbor är inte rädda för polisen om jag förstått allt rätt innan.

Hoppas allt går lungt till med denna ännu ONÖDIGA skit om en Covid19 smittad pundare som var beväpnad.
Citera
2020-06-04, 17:23
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Skit i det nu!

Nu ser vi fram mot dagens och kvällens underhållning från Malmö!

Vet någon om man kommer att livestreama från Malmö på någon Facebook sida eller så?

Gillar inte Aftonbladets eller Expressens livestreamning för de utlämnar så mycket.
Citera
2020-06-04, 17:24
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Måtte polisen som ställde sig på knä som ngn jävla nelson mandela bli av med jobbet, pinsam, tjänstefel o så svag markering att börja gråta i tjänst o krama massa vänsterfolk.

Detta landet är på väg mot helvetet med raska steg!

https://www.youtube.com/watch?v=WsFEB3ChCDw

Glöm bara inte bort att det är ditt o mitt fel att man tog slavar i afrika för 300 år sedan. Det borde vi ha stoppat och gjort något åt. Så jävla egoistiskt av oss att bara tänka på oss själva och inte såg till så vi blev födda då istället. Fy skäms på oss vita, onda jävlar.

Tyvärr BLM. Jag kan inte stå till svars för vad som hände under 17-1800 talet. Och jag kan inte stå till svars för vad en psykopatisk snut gör i usa. Jag känner ingen white guilt. Jag är snäll mot alla som är snäll mot mig. Jag dömer ingen efter hudfärg utan handlingar. Men enligt statistik blir i snitt 3 svarta människor dödade under polisingripande i usa baserat på 10 000 ingripanden. Motsvarande siffra för vita personer är 4st. Så fler vita människor dör faktiskt i samband med polisingripanden i usa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in