2020-06-04, 15:06
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeMobilen
Polisen kan inte neka en demonstration p.g.a. yttranderätten, men är däremot arrangörernas ansvar över 50 pers gränsen.

Flashback levererar igen i att visa sina kunskaper med att försöka få fram namn på vem som godkänt demonstrationen.

Antar det är samma människor som gick i taket när regeringen ville ändra grundlagen för att snabbare kunna genomföra ändringar i krislägen.

De kan upplösa demon då det finns fler än 50 närvarande. Om demonstranterna då inte lyder så kan det bli påföljder.
Citera
Medlem
antoneriks avatar
Om någon har gett tillstånd i Malmö så ska den tjänstemannen avskedas med omedelbar verkan. Folk dör ju för fan, i synnerhet minoriteter dör. Inte av den svenska polisen, utan av Covid-19.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Arrangörerna för gårdagens demonstration var följande.
  • Ibbi Chune
  • Queen Jonsson
  • Mona Hasan
Är dessa anhållna än?
Citera
2020-06-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Vilken media skrev det?

Jag såg det på TV. Dvs pressträffen nu kl 14. Minns inte om det var en fråga efteråt eller efterföljande intervju, men leta på svtplay.
Citera
2020-06-04, 15:08
Medlem
https://anonymousfiles.io/f/1591274561753_pyLJEsj.jpg

Någon som vet när demonstrationen i Malmö börjar?
Senast redigerad av Carcassonne 2020-06-04 kl. 15:11.
Citera
2020-06-04, 15:09
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Om någon har gett tillstånd i Malmö så ska den tjänstemannen avskedas med omedelbar verkan. Folk dör ju för fan, i synnerhet minoriteter dör. Inte av den svenska polisen, utan av Covid-19.

Nä det är mest pensionärer som dör och de kostar för mycket så de måste dö ut så vi kan använda pengarna till något "viktigare"!

Fn jag börjar förstå det här nu!
Citera
2020-06-04, 15:09
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Jag tycker kramkalaset var gulligt och jag förstår inte vad batonghögern är ute efter ärligt talat. Om vi ska ha ett framtida rasblandat samhälle, vilket ter sig tämligen oundvikligt, så ser jag hellre att oxytocin är drivmedlet och inte testosteron. Hårdare tag och brutalare straff blir som att försöka täppa igen en tryckkokare. Det funkar ett tag men förr eller senare kommer skiten att explodera.

Batonghögern begriper, att antingen väljer man ett hårdare och brutalare samhälle, där de gangsters som har störst våldkapital godtyckligt styr - eller så väljer man att lagstadga om hårdare straff för att kupera en sådan utveckling.
Citera
2020-06-04, 15:11
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ditalltpekar
Om vi ser en ökning av Coronafall framöver är det rasisternas fel.

https://twitter.com/MarkLevineNYC/status/1268159721468559360

Vänstern är höjda över alla lagar och kan aldrig göra fel.
Den observante noterar att Mark D. Levine tillhör det ökända näsfolket, vilket ger en kontext till varför han sprider antivit propaganda. Han var tills nyligen ordförande för Jewish Caucus, så han är väldigt involverad i att värna judiska, etniska intressen, på vita européers bekostnad. När judar som honom (eller svarta för den delen) värnar sin etnicitet så ses det som något fint och gott men när vita européer gör detsamma så stämplas det av sådana som honom som "rasism". "Ethnic interest for me but not for thee".
Senast redigerad av PK-befriad 2020-06-04 kl. 15:38.
Citera
2020-06-04, 15:12
Medlem
Citat:
Sluta importera rasidéer från USA
Debattören: Att prata om rasdiskriminering i Sverige är bara pinsamt
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/50xPjb/sluta-importera-rasideer-fran-usa
Citera
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Jag såg det på TV. Dvs pressträffen nu kl 14. Minns inte om det var en fråga efteråt eller efterföljande intervju, men leta på svtplay.
Aha, men jag menade specifikt om etablissemangsmedia tagit med det i sin rapportering om demonstrationen. Om Anders Tegnell säger det i en direktsänd presskonferens så har inte media valt att ta med det i sin rapportering.
Citera
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Arrangörerna för gårdagens demonstration var följande.
  • Ibbi Chune
  • Queen Jonsson
  • Mona Hasan

Bild och video med dessa tre korkade negresser och sveriges framtid:

https://svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/demonstrationen-hade-tillstand-for-50-personer

Notera hur alla skyller ifrån sig. Det är alltid andras fel, aldrig deras eget. Människor med normalt IQ hade fattat hur detta skulle sluta.
Citera
2020-06-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Vilken media skrev det?

Expressen. Här har du en videosnutt där han säger det https://twitter.com/Expressen/status/1268522663473033218
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in