Här kommer ett gammalt skämt, som visar prov på Annas obefintliga självinsikt..
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rLzxQm/nu-ska-anna-book-bli-stauppkomiker
Citat:
Hon har ställt in sina spelningar och ska i stället passa på att besöka sina barns skolor.
Citat:
– Vem vet, jag kanske lär mig något mer än ABC? Det får du gärna citera mig på, så att någon fattar att jag har mycket självdistans och humor, säger hon.
Det tror jag Anna övertygat oss miljoner gånger om att hon inte har.. Dvs humor och självdistans. Det är dessvärre DET som är underhållningen med Anna, vilket Anna inte har förstått.
Vad sjutton. Så pinsamt och besöka sina barns skolor, när hon var sjukskriven, då ska man hålla sig hemma.
Inte undra på att alla hennes barn har blivit mobbade i skolan med en mamma som hänger på deras skola.

Man vet ju själv vad man tyckte som barn om föräldrar som betedde sig som Anna.. Att de var weirdos.
Barnen kan ju inte rå för det, men en förälders beteende färgar av sig på barnen, även vad folk tycker om föräldern påverkar barnen och omgivningen kan påverkas att börja betrakta hela familjen som weirdos pga en familjemedlem..