2020-06-03, 23:36
Medlem
Bra att man får det svart på vitt att den svenska polisen hatar svenskar (vita).
Gissar på att bilden kommer leva kvar i många år i nationella kretsar.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
ja med tanke på hotbilden så hade hon väl inte kunnat göra annat än att knäböja och göra det som demonstranterna ville att hon skulle göra.
Vilken jävla hotbild ?
Det var ju en helt fredlig demonstration, så vem var det som hotade henne
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Hon representerar polismyndigheten med sin uniform och det faktum att hon jobbar. Så knäböjer hon och lyfter knytnäven (politisk gest). Helt otroligt. Hon ska antingen sitta bakom ett skrivbord resten av arbetslivet som polis eller avskedas. Hon hör inte till i yttre tjänst.
Otroligt modigt av henne skulle jag säga. Hon visar sitt stöd för en extremt utsatt grupp i samhället. Men du kan vara lugn, majoriteten av polisen tänker nog som dig. Det är förövrigt därför folk är ute och demonstrerar.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Sverige har ju redan gett minoriteterna allt de bett om.
De behöver inte ens jobba för sin egen försörjning.

Afghanerna och "syrierna" får ju t o m bestämma sin egen ålder beroende på vilken situation de hamnar i. På krogen är de 18, på systemet 20 och lagom till häktesförhandlingen är man 16. Detta gäller såklart även alla afrikanska flyktingmän som alltid slänger fram den magiska åldern så fort de hamnar i trubbel.

Sverige gör allt och lite mer för att tillfredsställa dessa människor.

- bidrag
- bostäder
- skattefinansierade integrationsprojekt
- immunitet mot lagen

Somalierna har ju inte förslavats på något sätt. Inga som helst krav har lagts på denna grupp. Varför är dem på demonstrationen? De är ju privilegierade.

Och alla afrikaner som kom hit långt tidigare är fullt integrerade och försvenskade. Jag tror inte någon har ett problem med dem, förutom NMR möjligtvis.

Vad tjänar denna jävla smitthärd till demonstration till egentligen?

De har ju redan hela samhället på sin sida,

- Media
- politiker
- skolan
- universiteten
- myndigheter

Och faktum är att polisen redan ÄR politiserad åt vänster med stränga direktiv om att inte "sprida fakta som kan bidra till främlingsfientligheten". Därmed mörkläggningen som uppdagats.

De här människorna som demonstrerar är ju helt jävla dumma i huvudet. Nu kommer de ha ihjäl många fler gamlingar och sjuka på köpet också, men det är det väl värt? För att få fram budskapet som är.... ja vad exakt är budskapet?
Citera
2020-06-03, 23:37
Medlem
InnerstInnes avatar
Varför kommer aldrig dessa Black Lives Matter-demonstrationer när svarta och araber mördas i förorterna av andra svarta och araber? Är en svart man från USA mer värd än de som mördas i våra förorter?
Citera
2020-06-03, 23:37
Medlem
Svenska ÖB dansar med homofiler och våra poliser allierar sig med vänsterextrema rörelser. Känns tryggt.
Citera
2020-06-03, 23:38
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 134k1m
Herregud. Jag trodde inte detta var sant.
Att polisen gör i byxan i förorterna må vara hänt men när det sker offentligt och med avsikt.
Herregud. Det är nog bara att emigrera.
Den kvinnliga polisen som knäböjer hoppas jag blir av med sitt jobb.

Dessa mörkyade saker är inte nöjda i sina hemländer. De är inte nöjda i länderna de flyr till.
Går det att göra nån av dem nöjd ?

Det är ju vitingarna som triggat detta om du läser lite. Majoriteten är vita, vänsterblivna feminister som vill ha nåt att gnälla om.
Citera
2020-06-03, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Finns det tråd om hon horan som går ner på knä och vad heter hon? Någon borde veta?

Jag är själv väldigt nyfiken på vad detta är för ett litet vänster luder, att hon gått på Södertörns högskola är väll inte otippat.

Politiska poliser finns det gott om i detta landet, någon borde göra något åt det. Om inte riksdagen och politiker, så får någon annan lösa problemet.
Citera
2020-06-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Den knäböjandes blonda polisgrisen kramas och gråter med mussarna.
Klipp 2
https://www.instagram.com/p/CA_BZBgnulC/
Borde bli avskedad direkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Otroligt modigt av henne skulle jag säga. Hon visar sitt stöd för en extremt utsatt grupp i samhället. Men du kan vara lugn, majoriteten av polisen tänker nog som dig. Det är förövrigt därför folk är ute och demonstrerar.
Haha, utsatt grupp.
De får allt på silverfat och handskas med silkesvantar av allt och alla.
Dags att stänga ner Twitter och komma ut i verkligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Ingen fara. Jag ser om jag lyckas plocka någon screen recording själv också.

Men om du får något så är 4:10 - 4:46 väldigt underhållande.

Jag måste nog dessutom lära mig att ta ner dessa videon på annat sätt med.

Toppen! Har lagt mig i sängen nu så överlämnar uppdraget till dig
Citera
Medlem
"white silence is violence" ?

Ahaaa så nu går det bra att kategorisera folk baserat på hudfärg och gärningar- och ifrån polisen givetvis. Berör detta andra brott? grupptvåldtäkter, förnedringsrån osv? Är dessa etniciteter skyldiga med när de inte säger något?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in