2020-06-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Vart var alla dessa människor när den lilla flickan blev överkörd av en terrorist på Drottninggatan?

Man gör upplopp världen över... för vad? En kriminell svart kille som gick på amfetamin?

Exakt. Jävla patetiskt hela den här grejen. Det här vänsterpacket som hetsar borde fan skjutas på plats. Bara skitfolk, finns inget nobelt i detta överhuvudtaget. Inte en gnutta. Om något stärker detta mig i min uppfattning om dessa människor och deras kriminella och antidemokratiska tankesätt.
Citera
2020-06-03, 23:17
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Vart var alla dessa människor när den lilla flickan blev överkörd av en terrorist på Drottninggatan?

Man gör upplopp världen över... för vad? En kriminell svart kille som gick på amfetamin?

Eller den här Wilma som fick huvudet avskuret av sin importerade snubbe.

de här är inte nere på knä än men vi får väl se.

https://www.youtube.com/watch?v=MPrOZmX2GiM

Det är så mycket sjuka saker, men det här tar nästan priset tycker jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D123
Som sagt, det här blir mums för SD ...

Ungdomar ropar "ner på knä" åt tre poliser som vaktar slottet helt passivt:

https://twitter.com/SDTobbe/status/1268287136610074629

Herregud. Jag trodde inte detta var sant.
Att polisen gör i byxan i förorterna må vara hänt men när det sker offentligt och med avsikt.
Herregud. Det är nog bara att emigrera.
Den kvinnliga polisen som knäböjer hoppas jag blir av med sitt jobb.

Dessa mörkyade saker är inte nöjda i sina hemländer. De är inte nöjda i länderna de flyr till.
Går det att göra nån av dem nöjd ?
Senast redigerad av 134k1m 2020-06-03 kl. 23:20.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
verkar vara borta från svt.se men gå in på svtplay.se och där på första sidan finns det en länk till en 9 min Lång video.

Annars:

https://www.svtplay.se/video/27026481/nyheter-direkt/demonstrationen-fortsatter-i-stockholm

Vill du se intervjun med tjejerna så börjar den vid 3.20

Och vid 1:11 ungefär är det några som pekar finger.
Senast redigerad av Grus-Olle 2020-06-03 kl. 23:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är helt fritt att demostrera, föstår inte varför så många gråter här på FB. Polisens uppdrag är att hålla det inom en viss ordning, var är felet med det egentligen? Bara för att man inte håller med om vad som demostreras för/emot gör det inte till fel.
Nej det är det inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jo, det är precis vad de har rätt att göra. Om du varken tror på mig, andra här i tråden som redan förklarat det för dig, eller polisen, rekommenderar jag att du kontaktar Mikael Damberg (som skrivit under SFS 2020:162) och frågar honom.
Nej, det har de inte.
Jo, Vintergrisen har rätt. Med lagförändringen jag redan länkat åt dig, hade polisen lagstöd för att avbryta demonstrationen idag.

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Och att det finns enormt många obildade människor på Flashback förändrar inte detta faktum.

Ska vi göra ett tankeexperiment? Någon annan säger antyder sig vara mer bildad än du, och använder nedvärderande ord om dig. Tror du den personen vinner din och andras respekt - eller betraktas personen som en tönt som andra ser ner på och fnissar bakom ryggen på?

Mitt tips - Försök hålla dig till sakfrågan utan barnsliga gliringar, så bidrar även du till ett bättre debattklimat.
Citera
Medlem
Citat:

Manipulerade av judiskmedia, samt den statliga vänsterblivna indoktrineringen har format narrativet till vad det är!
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är helt fritt att demostrera, föstår inte varför så många gråter här på FB. Polisens uppdrag är att hålla det inom en viss ordning, var är felet med det egentligen?

50 pers är max enligt lagen! Denna demonstration hade 1000 pers. Ser du felet nu?
Citera
Medlem
Citat:

Jag tyckte det var väldigt illa hur polisen agerade i USA. Jag kan förstå att de är arga känslor där med tanke på hur polisen har en helt annan attityd än vad vi är vana i Europa.

Men det har absolut ingenting med Sverige att göra. Det är farligt när man importerar andra länders problem och demonstrationer här. För i de landet där problemet uppstår kan lösningar finnas. I andra länder blir det bara diffust trams och våld.
Citera
2020-06-03, 23:18
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
50 pers är max enligt lagen! Denna demonstration hade 1000 pers. Ser du felet nu?

Visst är det så, men det är inte direkt något som Sverige brytt sig om innan så varför börja nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Din jävla idiot har du missat att det pågår en pandemi och att Sverige redan är totalt efter med tusentals döda, en enorm dödlighet per capita jämfört med våra fantastiska grannländer?
Jupp det har idioten klart och tydligt gjort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Jag säger fan det, låt de åka på skiten, kan de sen få ligga hemma och hosta ihjäl sig.

För vad, för att polis i ett land på andra sidan klotet agerar på ett vis mot gripna?!

Isåfall, agera för den där muppen de tömde sina magasin mot i mörkret utan att veta vad fan de hade att göra med. En efterbliven kille med en plastleksak.

Haha jag tänkte på exakt samma sak!
Kan inte minnas många skjutningar från svensk polis med dödlig utgång!
Han Eric Torell som var handikappad och hade leksakspistol va typ senaste gången men han va ljushyad. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lAmm4/eric-20-med-downs-syndrom-skots-till-dods-av-polis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in