2020-06-03, 23:27
Medlem
stone_sleepers avatar
Varför hatar unga kvinnor polisen? ACAB och liknande, herre gud vad patetiska de är. unga kvinnor är så otroligt lättpåverkade av sociala medier och MSM. De är som barn.
När de går hem ensamma en sen natt och ska passera några skumma typer, undrar om deras hat mot polisen är lika stark då.
Citera
2020-06-03, 23:27
Medlem
Lär hagla in JO anmälningar mot den knäböjande sittkissarpolisen i morgon. Förhoppningsvis avstängning i ett första skede och sedan avsked. Totalt olämplig för jobbet.
Citera
2020-06-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Vad betyder egentligen white silence is violence?
Kollektivt skuldbeläggande av vita människor som inte engagerar sig i debatten.
Citera
Medlem
Pepparspraya en folksamling som rör sig bland tusentals människor mitt under pandemin är ju ändå värt att kritisera. Lär ha framkallat en o annan hosta.
Citera
Medlem
MorkaKrafters avatar
Passerade demonstrationen tidigare ikväll. Här följer några observationer:

Majoriteten av de jag såg var unga tjejer plus blattar/negrer. Skulle säga att åldern va mellan 12-18 år. De flesta klädda i svarta. Vissa av tjejerna lite mer åt det lättklädda hållet. Många hade munskydd.

Var även en massa filurer som sprang runt med kameror och stativ. Tror inte de var från några av de större tv-kanalerna.
Citera
2020-06-03, 23:29
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Tro mig jag växte upp i en förort med majoritet invandrare, hela skolåren var ren förnedring. Alla svenska killar var mobbade och nedtryckta medan de svenska tjejerna dejtade afrikanerna och araberna. Svenska killar växer alla upp som förnedrade cucks, lärda att vara veka feminister som ingen tjej sedan vill ta med tång när de istället dejtar våldsamma araber och afrikaner.

Att vara ung svensk kille idag är att bli nedpissad och hatad och förtryckt medan alla andra anser att du förtjänar det, eftersom som svensk kille är du ju ond och en förtryckare, så du förtjänar allt som du utsätts för.

Nu går jag OT här men fanns det någon av er svenska killar som dejtade invandrartjejer? Eller ens tjejer öht? Fick svennarna som började bete sig som blattar en smula mer "respekt" än er andra? Hur fan mår du mentalt efter denna uppväxten?

Försöker få mig en uppfattning om hur det skulle vara att växa upp som ung svensk kille idag.
Citera
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
@RandyisKing på instagram sänder live och kallar polisen för mammaknullare NER PÅ KNÄ skriks till Polisen

Verkar som hans vän precis gått bort i covid om man tittar ett par inlägg tillbaka på hans instagram. Känns konstigt att gå ut och riskera att sprida smittan då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Lär hagla in JO anmälningar mot den knäböjande sittkissarpolisen i morgon. Förhoppningsvis avstängning i ett första skede och sedan avsked. Totalt olämplig för jobbet.

Hon representerar polismyndigheten med sin uniform och det faktum att hon jobbar. Så knäböjer hon och lyfter knytnäven (politisk gest). Helt otroligt. Hon ska antingen sitta bakom ett skrivbord resten av arbetslivet som polis eller avskedas. Hon hör inte till i yttre tjänst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Skillnaden är väll att Drottninggatan händelsen skedde av en hjärntvättad islamistisk privatperson medans George Floyd blev mördad av polisen som förväntas att upprätthålla lagen och beskydda befolkningen.
Eric Torell hälsar.
Citera
Medlem
Be för att alla demonstranter dör av Corona dem själva smittat varandra med 🙏🙏🙏
Citera
2020-06-03, 23:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Verkar som hans vän precis gått bort i covid om man tittar ett par inlägg tillbaka på hans instagram. Känns konstigt att gå ut och riskera att sprida smittan då.

Dessutom har han hostat och snorat till ett par ggr. Kommer gå bra detta!
Citera
2020-06-03, 23:31
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Vad betyder egentligen white silence is violence?

https://pbs.twimg.com/media/EOOW94QUYAECF-w.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in