2020-06-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
En(1) gripen!
.....
Vakna upp för fan. Vi kan inte låta polisen tillåta terror i vårt land.

Ändå bra att de tillåter demonstrationer vilket är en grundlagsskyddad rättighet, covid-19 eller ej.
Citera
2020-06-03, 22:41
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Hon har inte betalt för att lugna ner situationer. Hon har betalt för att upprätthålla lag. Hur upphettad en situation blir när polisen upprätthåller lagen är inte polisens ansvar. Det är lagbrytarnas ansvar.

I att upprätthålla lag ingår att bedöma situationen, för att om möjligt förhindra eller minska risken för lagbrott.
Citera
Medlem
Willy-45s avatar
Omedelbart avsked!
Detta är poliser i tjänst!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Som invandrare så kan jag säga att vi är rätt många som hellre hade lagt vår röst på SD än Sossarna. I min mening är det majoritet Muslimer och Svenskar som hatar SD.

Men jag förstår inte hur muslimerna tänker? Man avskyr svenskar för att de är introverta, och den klick svenskar som är mer extroverta hatar man för att de säger vad de tycker och vågar stå för att de röstar på SD.

Måste ju betyda att muslimerna hatar alla som inte är som dem själva.
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Sverige är ett ideologiskt sönder runkat land utan en egen identitet.
Vänsterfolk/liberaler vilka följer USA i dygnet runt, bara det hur djävla sjukt som det är.
Först USA och sedan direkt Sverige som en härmapa, nu har vi Black Lives Matter tågandes i Stockholm.
Oslo? Helsingfors? Köpenhamn? Nej utan i Stockholm och att det är så braaaa.

Fy fan att det är sorgligt och att staten varken kan eller vill göra något för att bryta upp det hela och få till en respekt i utrikes att det är någon som styr i det här landet.
Befattningshavare är väl själva med i tåget eller att dem slickar på ledstänger eller nå annat sådant pubertalt perverst som bryter mot gängse normer.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
När stänger stockholms skolor för sommarlov?

Högstadiet o gymnasiet?
Tror det är nästa vecka nån gång, men är inte helt säker.
Citera
2020-06-03, 22:42
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chewgum
Kommer nog smälla till rejält på Fredag. Och så får vi inte glömma att det är sommarlov snart.
Det kan som sagt bli åka av i sommar när man inte kan resa utomlands och hela den här AFA-/BLM-prylen är på tapeten. Det räcker med ett ovarsamt gripande av någon hemmahörande i förorten för att det ska brinna igen, som försommaren 2013.
Citera
Medlem
Självupptagna snöflingor som tror att de är extremt viktiga människor och absolut måste godhetssignalera inför sina vänner. Jaja, om ett par år är de klara med sin examen i genus från Södertörn. Därefter kommer deras vanligaste replik vara:
- Vill du ha plusmeny till det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
och kineser och spanjorer och jugoslaver och chilenare, du vet, människor
Kineser bor i Kina. Spanjorer i Spanien och ex jugoslaver har sex länder att välja mellan.
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Samhällsnytt har lagt upp det på deras youtube kanal

Hela denna verkar de väl ändå inte ha lagt upp?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-upploser-manifestation-pa-sergels-torg

Kollar om Lostinflashback lyckas. Där finns det guldkorn att spara för framtida sammandrag om vad som skett under åren.
Citera
2020-06-03, 22:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Jaha,
Black Lives Matter demonstrationen bryter mot pandemireglerna när långt fler än 50 deltagare samlas.

Varför de protesterar i swedistan mot vad som händer i USA är fortfarande en gåta.

En polis ser horden men istället för att skingra dem med tårgas går fanskapet ur polisbilen och knäböjer varpå ett kramkalas utbryter mellan polisen och demonstranter.

Jag betalar polisens lön genom min skatt och då förväntar jag mig att de skall uppräthålla lag och ordning och inte knäböja inför kaosmänniskor.

Bör polisen avskedas på fläcken eller ska hon hyllas för att hon inte vågar utföra sitt jobb och istället knäböjer framför mobben?

När riktiga poliser kommer och går till attack mot mobben försöker hon dessutom övertala sina kolleger att inte utföra sina jobb..

Ska försöka editera in en länk från expressen sen

Kanske var det en strategi för att lättare kunna utföra sitt jobb i nästa steg? Lite list är aldrig fel.
Citera
2020-06-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Det tragiska i allt det här är väl ratio svenska tjejer/pojkar bland deltagarna. Och desutom måste man ju lite gubbsjukt konstatera att några av tjejerna ser "snygga" ut, dvs inte the usual vänstertrash. Fattar ni vilka bomber som tickar bland unga killar i 20-årsåldern idag. Att vara ung vit man måste vara den värsta tänkbara förnedringen rent psykologiskt. Ungefär som att vara en ung svart man och se de snyggaste svarta tjejerna promenera med alt-right.

Du har ingen aning. Allt är yta idag. Om du ser ut som en vit man är du automatiskt ett privilegierat svin.

Jag som ung svensk man knullar horor istället. Majoriteten av brudarna i det här landet är hjärntvättade och kan inte tänka för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in