2020-06-03, 22:18
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenjonsson
ALLA riskerar att dö i en pandemi, även svarta, HUR kan man vara så puckad att man ordnar en demonstration i dessa tider? Snacka om att pissa på vården, vården som dessutom alltför ofta har svarta arbetarkvinnor med låga löner at your service. Blir så jävla provocerad.

Bra jävla privilegie att anse sig stå över en pandemi. Hur fan tänkte ni nu, ni som var där??? För inte fan var det på arbetarklassen eller riskgrupper.
Man kan alltid hoppas att den skyltande snutfittan som gråtandes kramade niggers och löske, ådrog sig corona. Good riddance.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Man måste väl ändå se saker i en kontext, menar jag. Hade det varit lämpligt om hon jobbade med att övervaka att allt gått lugnt till, och sedan vara struntat i det och istället gått med i demonstrationen? Nej.

Men att i det här specifika läget knäböja - med syftet att lugna en upphettad situation? Det tycker jag.
Hon har inte betalt för att lugna ner situationer. Hon har betalt för att upprätthålla lag. Hur upphettad en situation blir när polisen upprätthåller lagen är inte polisens ansvar. Det är lagbrytarnas ansvar.
Citera
Medlem
Blir så arg så jag kokar!

Vill se den dagen då ett gäng vita rånar en svart.
Polisen står bredvid.
De får ögonkontakt polisen ler och åker därifrån

Som de beter sig mot polisen ska de aldrig få någon hjälp.

Vart är NMR? Fan in o kaosa! Skulle bli hjältar
Citera
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det är inte olagligt men det sänder signaler. Sen är det skitsamma vilket budskap demonstranterna vill förmedla. Poliser är där för att behålla lag och ordning. Inte beblanda sig med budskapet. Det får de göra utanför arbetstid.

Då antar jag att du är lika kritisk till Peter Springare och andra poliser som också uttalat sig i politiska frågor under arbetstid? Dessa, precis som alla poliser som gör töntiga handhjärtan och sånt, kanske också borde avskedas?

Citat:
Som jag sa tror jag inte att hennes kollegor är glada på henne nu när det börjar kastats stenar och skit på polisen.

Tror du att hennes agerande gör att sannolikheten att demonstrationen urartar ökar eller minskar? Den polis som bryr sig om den allmänna ordningen torde vara mycket nöjd med hennes agerande.
Senast redigerad av EnGodForlorare 2020-06-03 kl. 22:23.
Citera
2020-06-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Sprejad tonåring..

https://imgur.com/a/1HtC0vg

Kvinnlig polis går ner på knä och hyllas.

https://www.instagram.com/p/CA-5LZkhMrT/

Borde inte en inkvoterad ursäkta utbildad polis ha vett att hålla avstånd i coronatider?
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Är det nån som vet varför de håller till utanför slottet ?

Vill väl till riksdagen, men kommer inte närmre än slottet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Du kanske har rätt i det du säger och det är tragiskt att man är så förbannad för saker som gjordes när de inte ens levde. Problemet ligger hos båda sidor.

Vet du hur långt tid det tar innan du blir rånad om du tar en promenad i Brooklyn?
No go-zoner som ökar stadigt i Sverige är politikernas fel.

Antingen så kommer det alltid vara såhär eller så gör man krafttag från alla led. Det går sällan ihop. Speciellt i Sverige då man diskriminerar varandra på både gott och ont.
Jag har gått i Brooklyn, Harlem och Manhattan på kvällar, nätter och dagar de senaste åren utan att bli utsatt för våld eller rån öht. Tvärtom har staden känns mycket säker de senaste åren.

Värre är det i våra egna förorter. Och numer stadskärnor.
Citera
Avslutad
Finns det nån vettig live man kan kolla på?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
De tror att kungen styr Sverige...

Det här är människor som avskyr Sverige och vill skada det så mycket som det bara går. Då ger man sig på Sveriges heligaste punkt.

Hade inte svensken varit ynklig så hade det varit läge att gå ut i krig nu och försöka att försvara landet.
Citera
Avslutad
Negrerna gör ju inte direkt reklam för sig själva.
Citera
2020-06-03, 22:20
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Detta är just det värsta: De som lider och dör i tusental är de äldre, medan invandrarna som förstör landets ekonomi och försätter de svenska åldingarna i denna vidriga situation springer runt och demonstrerar mot landet som gett dem allt och tagit allt från många av de egna äldre.
Detta är vidrigt!

Svenskar hyllar Tegnell. Han tar inte ansvar för det han har gjort men att man gör det är ett tecken på hur vi fungerar som människor. Moderna Nordkorea de Stockholm Syndrome.
Citera
2020-06-03, 22:20
Medlem
Skönt att vi botat corona iaf med tanke på dessa stora gruppsamlingar 🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här