Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Fokus bör självklart ligga på all våld. Inte bara en viss yttring av våld.
Som jag skrev.. ”rikta ilskan mot har, våld och enfald”. Just detta med enfald borde du koncentrera dig på. Du fortsätter göra samma fel som många andra.
Och varför skriver du att demonstranterna är mina kompisar? För att jag inte är hatisk som du? Du beter dig riktigt korkat och borde skärpa dig.
Den som borde skärpa sig är du, att gå ut och demonstrera i sverige mot svensk polis p.g.a hur en polis i ett annat land har agerat är korkat.
Jag håller med dig att vi bör bekämpa all slags våld, och då bör man fokusera på de som faktiskt utövar våld i vårt sammhälle och det är inte Kalle eller Mohammed som jobbar som polis eller som går till sitt jobb.
Det är Mohmmad osom drar omkring och bränner bilar och rånar folk med full förståelse från Imamen som vill införa sarialagar och de som genomför denna typ av demostrationer som i sin natur är hat mot samhället.
Men om folk som du forsätter att dalta med våldsvärkarna och ger sig på de som försöker hålla sammhället tryggt kommer vi alldrig komma till rätta med våldet.
Men det är kanske det du och de som tänker som du vill att vi får ett gäng skäggbrydda mörkhyade som springer omkring och hugger huvudet av de män som har för kort skägg och kvinnor som bär fel kläder?