2020-06-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
De väldigt få kvinnor som jobbar med detta kommer aldrig att vilja träffa männen irl.

Jag undrar varför. Hur kan någon inte vilja träffa en fet gammal man som vill kissa på en?
2020-06-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Varsågod.

Moderkort valde att ignorera detta. Det kanske blev kortslutning? Eller det är väl ganska uppenbart.
2020-06-03, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Kom igen nu Moderkort, det är ju ingen som träffar någon. Du vet ju allt. Du har hoppats på träff länge nu.

Jag vet att du spelar kvinna på nätet fast du är en man.
2020-06-03, 22:00
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Moderkort valde att ignorera detta.
Han tog sig en runda till Erotik och sexualitet-forumet och fastnade där. Fan vilken tur.
2020-06-03, 22:02
Medlem
Citat:
De väldigt få kvinnor som jobbar med detta kommer aldrig att vilja träffa männen irl.

Jag arbetar med detta och är kvinna. Och det stämmer utmärkt, jag vill inte träffa en enda jävel som är mina kunder.

Du bölar om att männen blir lurade? Du verkar missat det helt uppenbara, att alla är där frivilligt. Alla vet om att det finns dejtingsidor som är GRATIS men dem väljer ändå att vara där och använder sina pengar för att bli uppkåtade. De betalar för att få dem svaren som uteblir på gratissidor. De betalar för en tjänst och en ”upplevelse” dem inte får på Happy Pancake.

Tack för underhållningen. Mitt råd till dig, lämna den här tråden nu. Du kommer inte ändra någons åsikt här inne.
2020-06-03, 22:03
Medlem
Citat:
Jag vet att du spelar kvinna på nätet fast du är en man.

Ta ur analpluggen och landa. Din tid kommer.
2020-06-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurphyX
Jag arbetar med detta och är kvinna. Och det stämmer utmärkt, jag vill inte träffa en enda jävel som är mina kunder.

Du bölar om att männen blir lurade? Du verkar missat det helt uppenbara, att alla är där frivilligt. Alla vet om att det finns dejtingsidor som är GRATIS men dem väljer ändå att vara där och använder sina pengar för att bli uppkåtade. De betalar för att få dem svaren som uteblir på gratissidor. De betalar för en tjänst och en ”upplevelse” dem inte får på Happy Pancake.

Tack för underhållningen. Mitt råd till dig, lämna den här tråden nu. Du kommer inte ändra någons åsikt här inne.

Citat:
Ta ur analpluggen och landa. Din tid kommer.

Då kanske ni kan prata med varadra?
2020-06-03, 22:18
Medlem
Citat:
Då kanske ni kan prata med varadra?

Det är inte gratis att prata med mig i vanliga fall. Jag har gjort ett undantag för dig idag.
2020-06-03, 22:20
Medlem
Citat:
Det är inte gratis att prata med mig i vanliga fall. Jag har gjort ett undantag för dig idag.

Hur kan du leva med dig själv du lurar kåta gubbar att tro du är en kvinna.
2020-06-03, 22:25
Medlem
Citat:
Hur kan du leva med dig själv du lurar kåta gubbar att tro du är en kvinna.

Åh, är du kåt nu alltså Moderkort? Det är jag också. Blotta tanken på dig och din kuk får mig att tända till så det skriker ur fittan. Hör du hur kåt den är? Den ropar efter dig, "fyll mig nu!" skriker den.
2020-06-03, 22:27
Medlem
Citat:
Åh, är du kåt nu alltså Moderkort? Det är jag också. Blotta tanken på dig och din kuk får mig att tända till så det skriker ur fittan. Hör du hur kåt den är? Den ropar efter dig, "fyll mig nu!" skriker den.

Du undviker mina frågor... Jag vet att du är en man.
2020-06-03, 22:29
Medlem
Hahaha, jag dör! Sorry gubben, nu har jag inte tid för dig längre. Du fick en freebee, passa på att runka loss och njut av den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in