2020-06-03, 21:06
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Måste man bli inbjuden för att skriva i en tråd eller får du dåligt samvete?
Ni lurar ju verkligen ensamma män att tro att ni är riktiga kvinnor de träffar.

Hur kan du jobba jobba som chattoperatör när du inte kan använda enter googla mellanslag.
Du får ringa till min chef och fråga honom om det såna saker kan jag inte veta.
Jag tror trots allt att han är ganska nöjd.Mina kunder som saknar mig och älskar mig klagar inte.
Enda stora problemet är nog att du klagar på det mesta.Kan du ens tycka om dig själv när du går och lägger dig med händerna under täcket?
2020-06-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du får ringa till min chef och fråga honom om det såna saker kan jag inte veta.
Jag tror trots allt att han är ganska nöjd.Mina kunder som saknar mig och älskar mig klagar inte.
Enda stora problemet är nog att du klagar på det mesta.Kan du ens tycka om dig själv när du går och lägger dig med händerna under täcket?

De saknar inte dig de saknar profilen som inte finns. Skulle dina kunder vata vem som skrev ja då blir det roligt.
2020-06-03, 21:08
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ingen har bjudit in dig till denna tråden, men stanna för all del. Du påstod dock upprepade gånger att du hade blivit inbjuden att jobba som chatoperatör. Vem bjöd in dig? Svarar du inte på den frågan kan du 1) inte läsa eller 2) ta in information. Även om du är 80+ eller har en diagnos så gör nu ett försök, vi lovar att inte skratta åt dig.
2020-06-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Ingen har bjudit in dig till denna tråden, men stanna för all del. Du påstod dock upprepade gånger att du hade blivit inbjuden att jobba som chatoperatör. Vem bjöd in dig? Svarar du inte på den frågan kan du 1) inte läsa eller 2) ta in information. Även om du är 80+ eller har en diagnos så gör nu ett försök, vi lovar att inte skratta åt dig.

Skicka gärna de inläggen
2020-06-03, 21:13
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
De saknar inte dig de saknar profilen som inte finns. Skulle dina kunder vata vem som skrev ja då blir det roligt.
Ja för fan man lägg ner kom in i matchen lev i verkligheten.Vi lever liksom inte på 1972 talet livet leker.
Korka upp en vinare ta dig en liten runk i hörna blink blink birgitta 22 med rakad.Blir du hungrig så ta en koskenkorva med skål på dig,Orkar inte ens svara på dina korkade meddelande.Du får hitta en annan sandlåda att leka på i stället.Om du inser det så lägger jag hellre mess till dig.Så bara in på datingen så kan vi mysa idag igen.
2020-06-03, 21:14
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Jag har blivit tillfrågad att börja med det här jobbet
Varsågod.
2020-06-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Ja för fan man lägg ner kom in i matchen lev i verkligheten.Vi lever liksom inte på 1972 talet livet leker.
Korka upp en vinare ta dig en liten runk i hörna blink blink birgitta 22 med rakad.Blir du hungrig så ta en koskenkorva med skål på dig,Orkar inte ens svara på dina korkade meddelande.Du får hitta en annan sandlåda att leka på i stället.Om du inser det så lägger jag hellre mess till dig.Så bara in på datingen så kan vi mysa idag igen.

Ska jag som man leva i verkligen säger du när du som man lever på nätet som kvinna?
2020-06-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ska jag som man leva i verkligen säger du när du som man lever på nätet som kvinna?

Fan va arg, hur mycket har du slösat på sådana sidor?
2020-06-03, 21:17
Medlem
Citat:

Skulle du sova bättre om nätterna om jag berättar att det inte bara är män som jobbar med detta?
2020-06-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBossBoss
Fan va arg, hur mycket har du slösat på sådana sidor?

Typiskt Flashback tycker du det är rätt att män ska kunna lura andra män att de är kvinor?
2020-06-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Skulle du sova bättre om nätterna om jag berättar att det inte bara är män som jobbar med detta?

De väldigt få kvinnor som jobbar med detta kommer aldrig att vilja träffa männen irl.
2020-06-03, 21:52
Medlem
Citat:
Ni lurar ju verkligen ensamma män att tro att ni är riktiga kvinnor de träffar.

Hur kan du jobba jobba som chattoperatör när du inte kan använda enter googla mellanslag.

Kom igen nu Moderkort, det är ju ingen som träffar någon. Du vet ju allt. Du har hoppats på träff länge nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in