2020-06-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Nej men du spelar kvinna på dating-sidor.

Jag är så glad över att du har hittat hit. Jag har inte skrattat så här mycket på länge, du vet corona och allt.
2020-06-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag är så glad över att du har hittat hit. Jag har inte skrattat så här mycket på länge, du vet corona och allt.

Alltså lurar du en man att tro att du har en vagina fast du har en kuk.
2020-06-03, 20:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag förstår varför jag denna hatström det är helt ok för ni har inte förstått att ni sitter och lurar män att ni är kvinnor match.se till exempel vart stämda för att de hade fejk profiler.. Googla lite.
Vad är poängen att vi ska googla har du något svar på den.Jag kommer inte fram till vad det är du vill komma fram till.Är det ett problem för dig eller mår du dåligt berätta poängen tack.
Sedan har du alla hemma eller är du kanske bara uttråkad?Har mamma kastat ut dig så du bor i tält på landet?
2020-06-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Vad är poängen att vi ska googla har du något svar på den.Jag kommer inte fram till vad det är du vill komma fram till.Är det ett problem för dig eller mår du dåligt berätta poängen tack.
Sedan har du alla hemma eller är du kanske bara uttråkad?Har mamma kastat ut dig så du bor i tält på landet?

Det är ganska uppenbart att stackars Moderkort har gått på en nit, eller kanske 28, på någon dejtingsida. Men vad som är oklart är varför han tror att vi bryr oss?

Moderkort vi bryr oss inte. Nej vi vill nog inte träffas heller. Eller tar du med en picknickkorg och några flarror vin?
2020-06-03, 20:33
Medlem
Citat:

Jag har dragit poängen flera gånger, största problemet är renodlade dating-sidor där mannen får betala för att skicka mess till en kvinna. Chattoperatörerna som jobbar på sidan har olika "kunder" varje gång de skriver men mannen TROR att den pratar med en riktig kvinna som verkligen vill träffas.

En regel inom sidorna är att man aldrig får bestämma träff eftersom att profilen är fejk, mannen fortsätter att pumpa in cash för att kunna svara på profilerna men efter ett tag så förstår ju mannen att sidanär fejk och att det inte finns några riktiga profiler.

Han har alltså nu ödslat mass pengar och tid på en kvinna som aldrig fanns.
2020-06-03, 20:39
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag har dragit poängen flera gånger, största problemet är renodlade dating-sidor där mannen får betala för att skicka mess till en kvinna. Chattoperatörerna som jobbar på sidan har olika "kunder" varje gång de skriver men mannen TROR att den pratar med en riktig kvinna som verkligen vill träffas.

En regel inom sidorna är att man aldrig får bestämma träff eftersom att profilen är fejk, mannen fortsätter att pumpa in cash för att kunna svara på profilerna men efter ett tag så förstår ju mannen att sidanär fejk och att det inte finns några riktiga profiler.

Han har alltså nu ödslat mass pengar och tid på en kvinna som aldrig fanns.
Ok behöver du hjälp har du problem så kontakta läkarvården.Eller kanske ta kontakt med en vän
du får personligt stöd.Den sista varianten är ta dig en vinare sätt dig och runka loss med en porris det blir alltid billigare och utdelning.PS!Det kostar gratis med.
2020-06-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ok behöver du hjälp har du problem så kontakta läkarvården.Eller kanske ta kontakt med en vän
du får personligt stöd.Den sista varianten är ta dig en vinare sätt dig och runka loss med en porris det blir alltid billigare och utdelning.PS!Det kostar gratis med.

Är du sur för att du spelar kvinna på nätet och tar ut det över mig?
2020-06-03, 20:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Är du sur för att du spelar kvinna på nätet och tar ut det över mig?
Lönen kommer snart livet leker solen lyser ingen lock down.Jag har inte vart sur på 3 år.
Finns ingen anledning att gråta blod livet leker.Så vad är ditt nästa problem eller huvudvärk tro?
Ut i sandlådan och lek med barnen gör ett fint sandslott sätt in det på fb.
Låt folk få berömma dig så du får le igen.Fråga inte banken om nya lån.
2020-06-03, 20:46
Medlem
Citat:
Lönen kommer snart livet leker solen lyser ingen lock down.Jag har inte vart sur på 3 år.
Finns ingen anledning att gråta blod livet leker.Så vad är ditt nästa problem eller huvudvärk tro?
Ut i sandlådan och lek med barnen gör ett fint sandslott sätt in det på fb.
Låt folk få berömma dig så du får le igen.Fråga inte banken om nya lån.

Förstår att du har det jobbigt att spela kvinna det är ju de ni gör
2020-06-03, 20:52
Medlem
Suchkas avatar
Asså Moderkort kan vi inte återgå till hur det gick till när du blev ombedd att jobba för dessa vidriga sidor? Vem bjöd in dig osv (och varför har du inte skällt ut vederbörande ännu?) Berätta mer! edit: skriv gärna 150-200 tecken.
Senast redigerad av Suchka 2020-06-03 kl. 20:55.
2020-06-03, 20:56
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Förstår att du har det jobbigt att spela kvinna det är ju de ni gör
När har jag påpekat om att jag har problem?Det är väl snarare du som har de stora problemen känns det som.Om jag gottar mig i solen och väntar på lönen så innebär det väl att jag har det gott.Du tror väl inte i din vildaste fantasi att jag mår dåligt om detta?Antingen läser du fel eller så fick du inte godkänna betyg i skolan.Du måste kanske försöka lära mig att läsa och förstå vad vi skriver.Förstår du ens dig själv måste man ju ärligt undra.Om du har något förnuft innanför pannbenet så kanske du du kanske fatta att folk skrattar åt dig.
2020-06-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Asså Moderkort kan vi inte återgå till hur det gick till när du blev ombedd att jobba för dessa vidriga sidor? Vem bjöd in dig osv (och varför har du inte skällt ut vederbörande ännu?) Berätta mer! edit: skriv gärna 150-200 tecken.

Måste man bli inbjuden för att skriva i en tråd eller får du dåligt samvete?
Ni lurar ju verkligen ensamma män att tro att ni är riktiga kvinnor de träffar.

Citat:
När har jag påpekat om att jag har problem?Det är väl snarare du som har de stora problemen känns det som.Om jag gottar mig i solen och väntar på lönen så innebär det väl att jag har det gott.Du tror väl inte i din vildaste fantasi att jag mår dåligt om detta?Antingen läser du fel eller så fick du inte godkänna betyg i skolan.Du måste kanske försöka lära mig att läsa och förstå vad vi skriver.Förstår du ens dig själv måste man ju ärligt undra.Om du har något förnuft innanför pannbenet så kanske du du kanske fatta att folk skrattar åt dig.

Hur kan du jobba jobba som chattoperatör när du inte kan använda enter googla mellanslag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in