2020-06-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Därför undrar jag hur chattoperatörerna kan leva med sig själva.

Undrar mer över hur Urban 63 som går runt med analplugg i arslet hela dagarna och vill kedja fast Sara 21 i sin källare och sedan piska henne och tvinga henne att äta hans nedfrysta sperma som han har sparat i ett år lever med sig själv.
2020-06-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du kan väl dela med dig av dina erfarenheter lite. Hur lång tid tog det innan du insåg att du inte kunde träffa drömtjejen? Blev du ledsen när du i vredesmod läste igenom det finstilta och där fann att det eventuellt inte kunde gå att träffa alla profiler från sidan "på riktigt"?

Du vill att det ska vara så men men vi kan väl träffas irl och prata om detta då kan jag komma med bevis.
2020-06-03, 20:04
Medlem
Citat:
Du vill att det ska vara så men men vi kan väl träffas irl och prata om detta då kan jag komma med bevis.

Vad är det du vill bevisa? Vill du ta ut all din vrede över din uteblivna drömdejt och ditt magiska bröllop på stranden med Malin 23 som jobbar som personlig tränare som inte gick i uppfyllelse?
2020-06-03, 20:06
Medlem
Citat:
Vad är det du vill bevisa? Vill du ta ut all din vrede över din uteblivna drömdejt och ditt magiska bröllop på stranden med Malin 23 som jobbar som personlig tränare som inte gick i uppfyllelse?

Du tror att jag är en missnöjd kund men så är inte fallet det kommer aldrig att gå att övertyga här därför vill jag träffas.
2020-06-03, 20:14
Medlem
Citat:
Du tror att jag är en missnöjd kund men så är inte fallet det kommer aldrig att gå att övertyga här därför vill jag träffas.

Ta det lugnt gubben, jag är inte tjejen som du skrev med. Du och jag kommer inte att gifta oss och leva lyckliga i resten av våra dagar. Jag förstår att du är frustrerad, men att söka kärleken här på Flashback tror jag inte är rätt väg att gå.
2020-06-03, 20:15
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Faan man är du störd och bombad men vem träffas för att få veta det vi redan vet.Har du inte alla hemma.Tror du att vi som arbetar med detta ens är intresserade kryp tillbaka till Happy pancake.
Grina inte på denna tråden du fattar inte ens nu.Du lägger massa kommentarer folk påpekar saker ändå eldar du på till ingen nytta.Konstigt folk det finns.Jag tro det är så Kåte bertil som inte får upp den.
Medlem
Citat:
Ta det lugnt gubben, jag är inte tjejen som du skrev med. Du och jag kommer inte att gifta oss och leva lyckliga i resten av våra dagar. Jag förstår att du är frustrerad, men att söka kärleken här på Flashback tror jag inte är rätt väg att gå.

Men du får andra män på din chatt att tro det.
Medlem
Suchkas avatar
Moderkort vill också över allting annat träffas. Vilket sammanträffande!
2020-06-03, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Moderkort vill också över allting annat träffas. Vilket sammanträffande!

Hahaha, bästa!
2020-06-03, 20:18
Medlem
Citat:
Men du får andra män på din chatt att tro det.

Nej, jag har aldrig rekommenderat någon att söka efter sin stora kärlek på Flashback.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Faan man är du störd och bombad men vem träffas för att få veta det vi redan vet.Har du inte alla hemma.Tror du att vi som arbetar med detta ens är intresserade kryp tillbaka till Happy pancake.
Grina inte på denna tråden du fattar inte ens nu.Du lägger massa kommentarer folk påpekar saker ändå eldar du på till ingen nytta.Konstigt folk det finns.Jag tro det är så Kåte bertil som inte får upp den.

Jag förstår varför jag denna hatström det är helt ok för ni har inte förstått att ni sitter och lurar män att ni är kvinnor match.se till exempel vart stämda för att de hade fejk profiler.. Googla lite.
Medlem
Citat:
Nej, jag har aldrig rekommenderat någon att söka efter sin stora kärlek på Flashback.

Nej men du spelar kvinna på dating-sidor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in