2020-06-03, 19:39
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Jag ser ner på pajaser som tror på sagoböcker som bibeln eller koranen men vafan vad massmedia jagar män som köper sex med blåslampa. De betalade åtminstone. Massmedia borde jaga ickebetalande överfall-gruppvåldtäktsmän istället.
Är det något vänstern hatar så är det religion och sexköpare. Så de har julafton nu.
Citera
2020-06-03, 19:57
Medlem
smygflummarens avatar
Det är Tommy Dahlman varit i kontakt med den organisation han var anställd av. De har sparkat honom idag.
Citera
2020-06-03, 20:07
Citat:
Ursprungligen postat av smygflummaren
Det är Tommy Dahlman varit i kontakt med den organisation han var anställd av. De har sparkat honom idag.

Nu kommer han själv brinna i helvetet, haha.
Citera
2020-06-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Är det något vänstern hatar så är det religion och sexköpare. Så de har julafton nu.

Bara kristendomen, inte islam. Och inte alla sexköpare, batikhäxa kärringar som åker sexresa till Gambia och köper sex går bra.

Get your fact checked.
Citera
2020-06-03, 20:17
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Om det är herr D*hlman så är han tidigare dömd för rattfylla. Två gånger.
Citera
2020-06-03, 20:23
Medlem
Isnatts avatar
Trodde man fick knulla som satan som kringresande predikare. Dom flesta kristna tjejer jag mött har varit barnsligt naiva och jag har ibland tänkt på det, hur en katt bland hermelinerna skulle kunna ligga runt som bara fan.
Citera
2020-06-03, 20:36
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Trodde man fick knulla som satan som kringresande predikare. Dom flesta kristna tjejer jag mött har varit barnsligt naiva och jag har ibland tänkt på det, hur en katt bland hermelinerna skulle kunna ligga runt som bara fan.
Det går historier, mycket historier kan man säga. Frikyrkan är fylld med konstigheter och människor som utnyttjar dessa naiva. Kolla på livets ord, raka vägen emot bibeln.
Citera
2020-06-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmar
Lika bra att dra ur proppen nu när han åkt dit för rattfylleri:

Rånet är en historia som Dahlman diktade ihop för att dölja att han blev tagen för fylleri av polisen. Luska rätt på polisutredningen så framgår det av den.

En fråga är hur han kunnat hålla sin höga (och arroganta) profil så länge med ett så gravt missbruk, det tyder på att han har (haft) ett gediget nätverk som skydd. Detta nätverk vore intressant att kartlägga närmare. Som valt att löpande stödja honom och mörka supandet framför att se till att karln får adekvat hjälp för sitt missbruk.
Så är han i klistret igen..
Kan man sjunka lägre än att köpa hora?
https://www.expressen.se/gt/krim/pro...ner-kopte-sex/
Citera
2020-06-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ja, men han är väl en äldre gubbe och dessutom alkis plus utkastad från Pingstkyrkan. Så han kanske inte fick det gratis.
Citera
2020-06-03, 20:48
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Bara kristendomen, inte islam. Och inte alla sexköpare, batikhäxa kärringar som åker sexresa till Gambia och köper sex går bra.

Get your fact checked.
Jo, men så har det varit i över 20 år. Så det är ju inget nytt och inget som behöver sägas.

I övrigt har vänstern historiskt sett alltid hatat all religion, det är nu på senare tid man börjat gulla med Islam.

Citat:
Get your fact checked.
Hur vore det om du lärde dig engelska innan du försöker använda deras uttryck.

Det är facts inte fact. Det är straight, inte checked.

Get your facts straight, är vad du försöker säga.
Citera
2020-06-03, 20:50
Medlem
Studsbolls avatar
Så de frimicklarna har alltså närt en liten Kapten Klänning vid sin barm? Om det nu är den försupne stackare som figurerar i tråden som är GM blir man inte förvånad. Det gick nog fort för honom att stoppa undan sin bibel när han var full och kåt. Lite smålustigt att dylika typer åker dit såhär efter själva MeToo-drevet; de skulle behållt byxorna på tills allting lugnat ner sig.
Citera
2020-06-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe

De har fest 24/7 nu... anarkister, kommunister och feminister. De senaste 5 åren har varit ett smörgåsbord. Ta för er gott folk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in