2020-05-28, 20:54
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
varför 2 dagar off ?

Mest för att förhindra insulinresistensen man får av mk-677.

Citat:
Ursprungligen postat av Twixerz
Om jag kör mk2866 alone i 6veckor behöver jag någon pct då?

Nej det behöver du inte.
Citera
2020-05-28, 21:41
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Till er som kört LGD:

Ni som gjorde blodprover, vilka testovärden hade ni före/efter? Hur länge körde ni? Vilken dos körde ni?
Hur åt/sov/tränade ni?

Tänker på studien som finns:

"LGD-4033 was safe and well tolerated over the range of doses that were evaluated over a 3-week period. Even during this short treatment period, there was clear evidence of the compound’s androgenic activity, as reflected in the increase in LBM, and significant suppression of testosterone, sex hormone–binding globulin, and HDL cholesterol levels."

Detta på 1mg och 21 dagar.

Skulle vara intressant att se stats på tex 4-10mg och 6-10v.

Jag kör LDG-4033 aka Ligandrol 10mg dagligen i 8 veckor nu. Kan skicka mina stats när jag är klar dvs. Vikt innan och efter, pb i lyft innan och efter och testo nivåer. Kan bifoga eventuell PCT likaså om det är intressant?
Citera
2020-05-28, 21:45
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Jag kör LDG-4033 aka Ligandrol 10mg dagligen i 8 veckor nu. Kan skicka mina stats när jag är klar dvs. Vikt innan och efter, pb i lyft innan och efter och testo nivåer. Kan bifoga eventuell PCT likaså om det är intressant?

Precis vad jag är intresserad av. Hur har det gått de första 8 veckorna?
Citera
2020-05-28, 22:04
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Precis vad jag är intresserad av. Hur har det gått de första 8 veckorna?

Jag är bara på andra veckan. Förlåt om jag var otydlig, ska köra i 8 veckor är vad jag menade. Än så länge går det bra, först denna veckan har jag börjar märka en viss ökning i uthållighet, lust till sex och styrka, inga bieffekter än så länge
Citera
2020-05-28, 22:11
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Jag är bara på andra veckan. Förlåt om jag var otydlig, ska köra i 8 veckor är vad jag menade. Än så länge går det bra, först denna veckan har jag börjar märka en viss ökning i uthållighet, lust till sex och styrka, inga bieffekter än så länge

Ok, då är jag med. Skriv gärna här i tråden om du vill. Jag har en kompis som tidigare har kört RAD i 8v vilket gav ganska bra resultat. Men inga natt/dag-förändringar. Antagligen berodde ökningarna på mer och bättre mat samt hårdare pass på gymmet.

Lutar åt en start på LGD 8v*4mg som test (flertal skador som smärtar vilket kanske kan hjälpas av LGD) framöver och eventuellt en andra omgång på ca 8v*8mg nästa vår.
Citera
2020-05-29, 01:06
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ok, då är jag med. Skriv gärna här i tråden om du vill. Jag har en kompis som tidigare har kört RAD i 8v vilket gav ganska bra resultat. Men inga natt/dag-förändringar. Antagligen berodde ökningarna på mer och bättre mat samt hårdare pass på gymmet.

Lutar åt en start på LGD 8v*4mg som test (flertal skador som smärtar vilket kanske kan hjälpas av LGD) framöver och eventuellt en andra omgång på ca 8v*8mg nästa vår.

Ostarine hjälper bättre mot skador och leder osv. Du kan ju testa lägga till Ibutamoren också. Glöm inte ha pct redo ifall att...
Citera
2020-05-29, 08:48
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ostarine hjälper bättre mot skador och leder osv. Du kan ju testa lägga till Ibutamoren också. Glöm inte ha pct redo ifall att...

Läst ganska blandat av Ost, mest att det är "meningslöst". Har vänner som har testat utan resultat trots diverse skador. Med tanke på att LGD är skapad för muskelminskning så borde det funka bra som "booster" också kan man ju tycka.

Arimestane finns för pct.

Har inte sett denna studie tidigare:
http://ir.vikingtherapeutics.com/201...Annual-Meeting

Intressant läsning om doser och resultat.

"Key results presented at ASBMR included:

All doses of VK5211 demonstrated statistically significant increases in total lean body mass, less head, following 12 weeks of treatment, the study's primary endpoint. Placebo-adjusted increases in lean body mass were 4.8% at 0.5 mg (p = 0.0032), 7.2% at 1.0 mg (p < 0.0001), and 9.1% at 2.0 mg (p < 0.0001).

Patients receiving VK5211 experienced dose-dependent decreases in mean fat mass following 12 weeks of treatment, which reached statistical significance at the study's highest dose of 2.0 mg. Placebo-adjusted reductions in mean fat mass were approximately 2.2% at 0.5 mg, 5.4% at 1.0 mg, and 6.2% at 2.0 mg (p = 0.01).

The observed reductions in mean fat mass were coupled with dose-dependent increases in mean body weight following 12 weeks of treatment, demonstrating beneficial changes in overall body composition among VK5211-treated subjects. The increases in mean body weight were 2.54 kg at 0.5 mg, 2.95 kg at 1.0 mg, and 3.09 kg at 2.0 mg."

Skrivs dock inget om minskning av Test och libido i dessa doser vilket är märkligt då det var signifikant minskning i den första studien.
Senast redigerad av mrxwl 2020-05-29 kl. 08:52.
Citera
2020-05-29, 10:22
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Läst ganska blandat av Ost, mest att det är "meningslöst". Har vänner som har testat utan resultat trots diverse skador. Med tanke på att LGD är skapad för muskelminskning så borde det funka bra som "booster" också kan man ju tycka.

Arimestane finns för pct.

Har inte sett denna studie tidigare:
http://ir.vikingtherapeutics.com/201...Annual-Meeting

Intressant läsning om doser och resultat.

"Key results presented at ASBMR included:

All doses of VK5211 demonstrated statistically significant increases in total lean body mass, less head, following 12 weeks of treatment, the study's primary endpoint. Placebo-adjusted increases in lean body mass were 4.8% at 0.5 mg (p = 0.0032), 7.2% at 1.0 mg (p < 0.0001), and 9.1% at 2.0 mg (p < 0.0001).

Patients receiving VK5211 experienced dose-dependent decreases in mean fat mass following 12 weeks of treatment, which reached statistical significance at the study's highest dose of 2.0 mg. Placebo-adjusted reductions in mean fat mass were approximately 2.2% at 0.5 mg, 5.4% at 1.0 mg, and 6.2% at 2.0 mg (p = 0.01).

The observed reductions in mean fat mass were coupled with dose-dependent increases in mean body weight following 12 weeks of treatment, demonstrating beneficial changes in overall body composition among VK5211-treated subjects. The increases in mean body weight were 2.54 kg at 0.5 mg, 2.95 kg at 1.0 mg, and 3.09 kg at 2.0 mg."

Skrivs dock inget om minskning av Test och libido i dessa doser vilket är märkligt då det var signifikant minskning i den första studien.

Alla får olika minskningar och i de flesta fall när du bara tar 4mg lgd så är det inte ens säkert att du märker det. Men visst studierna har rätt, lgd fungerar perfekt men det är ju såklart ingen AAS.

Ostarine har dock mest studier av alla Sarms och det visar sig fungera om man läser på studierna. Den är ju väldigt klen så om man tar den gör man nog bäst i att kombinera den med en SERM för optimala resultat
Citera
2020-05-29, 13:46
Medlem
fnyrrs avatar
Är inne i en testo deca runda, sugen att kasta in en Sarm. Prövat rad 140 en gång tillsammans med testo, helt okej. Ska vara lite mer nerstängande än LGD men kvittar i mitt fall.

Mk verkar inte ha särskilt trevliga bieffekter med insulinet men bortsett från det måste den vara klart potent med testo/deca.

Någon annan sarms användare som kombinerat det med liknande kur och har tips? Massa är målet med denna kur, öka måtten överlag.
Citera
2020-05-29, 14:16
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Är inne i en testo deca runda, sugen att kasta in en Sarm. Prövat rad 140 en gång tillsammans med testo, helt okej. Ska vara lite mer nerstängande än LGD men kvittar i mitt fall.

Mk verkar inte ha särskilt trevliga bieffekter med insulinet men bortsett från det måste den vara klart potent med testo/deca.

Någon annan sarms användare som kombinerat det med liknande kur och har tips? Massa är målet med denna kur, öka måtten överlag.

Kolla runt i kurrapporterna. Har sett en del där som tagit testo tillsammans med RAD-140.
Citera
2020-05-29, 15:41
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Kolla runt i kurrapporterna. Har sett en del där som tagit testo tillsammans med RAD-140.

Ja Rad 140 med testo har jag själv redan erfarenhet av som sagt, det ger en liten trevlig knuff absolut.
Citera
2020-05-29, 17:11
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Ja Rad 140 med testo har jag själv redan erfarenhet av som sagt, det ger en liten trevlig knuff absolut.

Ahh missförstod ditt inlägg. Jag skulle kört på YK11 tillsammans med testo om jag var du. Läst mycket bra om den kombon. YK11 är dock ingen regelrätt SARM utan en prohormon, men den brukar ändå nämnas inom SARM sammanhang av någon anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in