2020-06-02, 22:28
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Tanken är hemsk, verkligheten är hemskare.

Skallen ovanför sin säng med öppen dörr in. Med doften...

Dessutom spermaspår i överkastet.

Jag ger mig fan på att han låg där och runkade eller knullade Wilma när hon var död, det jevla svinet.

Du får verkligen ursäkta mig med mina hemska ord.
Men sådana saker har hänt förr!!

Och NEJ,jag är inte sådan. Jag tittar enbart på statistik.

Håller med, det är sjukt och det känns som att man får den tanken av en anledning, det är ju inte som att man tänker sig nått sånt varje gång nån kvinna blivit mördad av sin pojkvän.

Som krydda på moset eller vad man säger har det ju även framkommit att W och T haft strypsex på kyrkogårdar och skit, så helt ute o cyklar är ju inte den teorin.
Citera
2020-06-02, 22:30
Medlem
Gobigorgohomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Tack. Medveten om vad som sagts i sms och förhör. Kastar man om orden och lägger till egna ord så blir det en helt annan innebörd, som lätt kan bli en trådsanning

Lite lurigt är det med det smset.

Han kan lika gärna mena att han vill dela wilma så det blir 4 st av henne och knulla alla separat och det är så jag tror han menar, inte att han ska dela henne i fyra stycken köttbitar och knulla vardera bit separat.
Citera
2020-06-02, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CzeLious
Håller med, det är sjukt och det känns som att man får den tanken av en anledning, det är ju inte som att man tänker sig nått sånt varje gång nån kvinna blivit mördad av sin pojkvän.

Som krydda på moset eller vad man säger har det ju även framkommit att W och T haft strypsex på kyrkogårdar och skit, så helt ute o cyklar är ju inte den teorin.
Han är så sjuk. Jag hoppas han en dag hamnar på "I huvudet på en mördare".
Citera
2020-06-02, 22:32
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Även om du inte är Nekrofil själv - så varför slutar du inte med dessa inlägg? Som inte har med saken att göra?

Orsaken till hans sms till W (jag vill dela dig i 4 delar och knulla varje del för sig ...) - ungefär skrivet så har vi ju manglat rätt länge i tråden. Det kan vara ordval som han svänger sig med dagligdags - eller hur?

Att han sparat huvudet i lägenheten kan vara att han inte hann med att göra sig av med den kroppsdelen. Eller hur?

Att han skulle ha nekrofila drag finns inte upptaget i FUP utan har skapats i denna tråd då vi har undrat varför han "sparat" huvudet i sin lägenhet = han hann inte göra sig av med den kroppsdelen och kanske han mitt i galenskapen förstod att OM den återfinns - så kan tandidentifiering röja att det är W.

Så kan du sluta att skriva din inlägg om Nekrofili? Du verkar lite besatt av tanken om det.

Tack ...

Det har ju tagits upp av olika personer och som man även ser av att läsa deras SMS och så vidare att han är medveten om vad han bör och inte bör göra utåt, (alltså så att andra personer ser) så att ha nekrofila drag är väl kanske inget man skyltar med direkt.

Han vet ju uppenbarligen hur man håller en fasad.

Kanske är det just därför han är så mån om att ingen ska hitta kroppen, för vad han gjort med den inte ska uppdagas.
Det hade ju inte förvånat mig för 5 öre om han försökte hålla kroppen varm med elkaminen vid sängen som W's pappa hade sett. Med tanke på hans tankesätt gällande aluminiumfoliet och doft etc
Senast redigerad av CzeLious 2020-06-02 kl. 22:41.
Citera
2020-06-02, 22:44
Medlem
Kan Vemsa var inblandad?
Citera
2020-06-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han är så sjuk. Jag hoppas han en dag hamnar på "I huvudet på en mördare".
Kanske. Men han ångrar nog det SMSet nu.
Citera
2020-06-02, 22:47
Medlem
Pandalina4s avatar
[quote=matematiker|71807589]
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Ja, det fanns Vilmas blod i pappans bil! Det var därför som åklagaren ville att tingsrätten skulle häkta GM,s föräldrar. Men domaren tyckte att bevisen är inte tillräcklig för att häkta dem.

Du vet vad fyndet var? Ingen sensation.
Den fläcken var mindre än 1 cm på spegeln i högra backspegeln. Hon har åkt i den bilen flera ggr senaste åren, och enligt 3 vittnesuppgifter satt hon alltid höger fram, å T back.

Läs gärna FUP igen å kom med balanserad fakta.
Citera
2020-06-02, 22:51
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
Läste förhören härom dagen. Vad specifikt är det som inte stämmer. Gärna ord för ord om du har exempel.

Orkar inte fixa ordagrant just nu då jag precis ska slänga mig i sängen, men det bara kändes fel, det som drog min uppmärksamhet direkt var mest att B*ban sa att T inte verkade tala sanning för han sa mycket fel på kurdiska och att han inte verkade bry sig nästan om det.
Medans K*rdo säger att T verkade ledsen över det hela och inte nämnde något speciellt i förhöret medans B*ban hade mycket mer observationer han tyckte va lustiga.

Nu är ju det här i mina ord så något kan ju skilja och bara ett exempel som jag känner drog min uppmärksamhet mest.

Också att han säger faktiskt så mycket gör att, iaf jag, tycker att det låter som att han försöker få det att låta troligt. Har själv hört många kompisar när dem pratar med polis o försöker låta som att dem talar sanning eller låta chockade, då används ordet "faktiskt" väldigt flitigt.
Senast redigerad av CzeLious 2020-06-02 kl. 23:03.
Citera
2020-06-02, 22:58
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Uddevalla tingsrättB 3280-19Häktat målStämningsansökanTilltaladeTishko Shabaz Ahmed (19970122-7994)Företräds av advokat Beatrice Eddysson Rämsell, advokat Peter Olsson.- Anhållen i frånvaro 2019-11-19, Gripen 2019-11-19, Häktad 2019-11-22

Gripen 19 Nov. - förvarad i häkte och sedan Häktning (fortsatt) den 22 Nov.

Han var inte på fri fot efter den 19 Nov --- > nu.
Citera
2020-06-02, 22:58
Medlem
CzeLiouss avatar
[quote=Pandalina4|71808287]
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker

Du vet vad fyndet var? Ingen sensation.
Den fläcken var mindre än 1 cm på spegeln i högra backspegeln. Hon har åkt i den bilen flera ggr senaste åren, och enligt 3 vittnesuppgifter satt hon alltid höger fram, å T back.

Läs gärna FUP igen å kom med balanserad fakta.

Var det inte också något på mattan i bagageutrymmet men det kunde inte fastställas och även ett hår men det hade legat under en längre period framkom av hur det hade krullat ihop sig?

Att det inte kunde fastställas kan ju även bero på att det blivit noggrannt tvättat men nån liten del blev kvar fast så liten att det inte gick att få ut något konkret?

Kommer inte ihåg riktigt vad det stod, men tänkte om du hade koll på det nu direkt och ser bara att folk nämner solskyddet men inte bagageutrymmet eller handtaget, handtaget visade bara DNA men det skulle ju lika gärna kunna vara att T hade rester på handen när han tog i det, eller att Wilma själv tagit i det (mest troligt i de flesta ögon antar jag eller att det iaf inte går att utesluta)
Citera
2020-06-02, 23:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CzeLious
Det har ju tagits upp av olika personer och som man även ser av att läsa deras SMS och så vidare att han är medveten om vad han bör och inte bör göra utåt, (alltså så att andra personer ser) så att ha nekrofila drag är väl kanske inget man skyltar med direkt.

Han vet ju uppenbarligen hur man håller en fasad.

Kanske är det just därför han är så mån om att ingen ska hitta kroppen, för vad han gjort med den inte ska uppdagas.
Det hade ju inte förvånat mig för 5 öre om han försökte hålla kroppen varm med elkaminen vid sängen som W's pappa hade sett. Med tanke på hans tankesätt gällande aluminiumfoliet och doft etc

Sorry - jag nappar inte på teorin om att han skulle vara/är Nekrofil.

I så fall var han totalt utsvulten på sina sexfantasier - eller hur han han kunnat få pitten att stå ens - så många lik har han väl inte haft möjlighet att tillgå???

Ber om ursäkt för mitt plumpa inlägg - men det var då märkligt vad en del i tråden verkar haka upp sig på just: Nekrofili .... Något jag INTE tror på överhuvudtaget.
Citera
2020-06-02, 23:02
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Kan Vemsa var inblandad?

En klart mer trolig teori än många av de teorier som hen själv har lyckats kladda ner i kilometerlånga utläggningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in