2020-06-02, 21:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Exakt vad har iranska och indiska landsbygdskvinnors situation med denna diskussion, den svenska sexköpslagen, svensk sjuk feminism att göra, din korkade lilla feministfitta? Svara gärna, jag har poppat popcorn.

Till övriga vuxna, normalbegåvade skribenter och läsare, se så tydligt det blir. Svenska kvinnor försöker skaffa sig mer makt genom att utnyttja 3e världens kvinnor. Så äckliga och självupptagna är dem.

Tänk att en liten råtta som du kan vara så högtravande.

Du har dessutom missuppfattat, det är torskarna som utnyttjar 3e världens flickor/kvinnor och pojkar/män.

Så äckliga och självupptagna är dem.
Citera
2020-06-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tänk att en liten råtta som du kan vara så högtravande.

Du har dessutom missuppfattat, det är torskarna som utnyttjar 3e världens flickor/kvinnor och pojkar/män.

Så äckliga och självupptagna är dem.
Så du fortsätter på det korrupta rättshaveristiska spåret? Jag är inte förvånad.

Utan sak, vad gör man som störd "idealist"? Man får helt enkelt hitta på.
Citera
2020-06-02, 21:57
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Så du fortsätter på det korrupta rättshaveristiska spåret? Jag är inte förvånad.

Utan sak, vad gör man som störd "idealist"? Man får helt enkelt hitta på.

Ahh är det idealist du är? Precis som IS, ja nu när du säger det, så ja, du påminner lite om dessa hundar.
Citera
2020-06-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ahh är det idealist du är? Precis som IS, ja nu när du säger det, så ja, du påminner lite om dessa hundar.
Berätta då, hur den svenska sexköpslagen och dess varande och "funktion" har med iranska och indiska landsbygdskvinnor att göra. Eftersom du tydligen är jättebekymrad över dessa kvinnors situation får du gärna berätta vad du gjort för att kämpa för att förbättra deras situation. Låt lögnerna hagla, alla vet redan att du är ett svart hål .....
Citera
2020-06-02, 22:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Berätta då, hur den svenska sexköpslagen och dess varande och "funktion" har med iranska och indiska landsbygdskvinnor att göra. Eftersom du tydligen är jättebekymrad över dessa kvinnors situation får du gärna berätta vad du gjort för att kämpa för att förbättra deras situation. Låt lögnerna hagla, alla vet redan att du är ett svart hål .....

Men för h**vete vad trög du är. Läs bakåt i tråden och försök hänga med pucko. Det var ju som svar på något helt annat. Dessutom i en humoristisk ton din torre fan.
Citera
2020-06-02, 22:06
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ja typ så. Eller om man är en kåt sexuellt nyfiken kvinna som ligger runt, varför är det skadligare att få en peng för det än inte? Det är ju här det blir absurt.

Som feminist är jag övertygad om att vi kvinnor blir utnyttjade av männen. Jag ser stereotypt på frågan, och skuldbelägger männen för att vi kvinnor säljer sex.

Det är männens fel.
Citera
2020-06-02, 22:10
Medlem
Citat:
Men för h**vete vad trög du är. Läs bakåt i tråden och försök hänga med pucko. Det var ju som svar på något helt annat. Dessutom i en humoristisk ton din torre fan.
Det är alltså kul att indiska och iranska landsortskvinnor lider under "patriarkalt" förtryck? Lite humor?
Lite "gladfeministisk" humor?

Du är bara äcklig. Lär dig det.

Sluta uttala dig, du behöver omfattande psykiatrisk vård.
Citera
2020-06-02, 22:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det är alltså kul att indiska och iranska landsortskvinnor lider under "patriarkalt" förtryck? Lite humor?
Lite "gladfeministisk" humor?

Du är bara äcklig. Lär dig det.

Sluta uttala dig, du behöver omfattande psykiatrisk vård.

Sök hjälp för din dyslexi, den är allvarlig.
Citera
2020-06-02, 22:17
Medlem
Citat:
Sök hjälp för din dyslexi, den är allvarlig.
Jag lider inte av någon som helst dyslexi.

Jag fattar att du greppar efter halmstrån men alla här som läser ser precis vad du skriver.

Ta en paus härifrån några år, försök söka hjälp, förlåt dig själv istället för att hata andra. Trots att du är helt dum i huvudet finns det säkert någon som kan se något värde i dig.
Citera
2020-06-02, 22:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag lider inte av någon som helst dyslexi.

Jag fattar att du greppar efter halmstrån men alla här som läser ser precis vad du skriver.

Ta en paus härifrån några år, försök söka hjälp, förlåt dig själv istället för att hata andra. Trots att du är helt dum i huvudet finns det säkert någon som kan se något värde i dig.

Du gräver bara djupare och djupare eftersom alla utan svår dyslexi kan följa tråden bakåt och därmed förstå att du bara snackar skit.
Citera
2020-06-02, 22:26
Medlem
Citat:
Du gräver bara djupare och djupare eftersom alla utan svår dyslexi kan följa tråden bakåt och därmed förstå att du bara snackar skit.
1.Vad har svenska sexköpslagen med iranska och indiska landsortskvinnors situation att göra?

2. Varför är det humor om att skoja om dessa kvinnors situation?

3. Vad har du gjort för att förbättra deras levnadsvillkor, särskilt intressant eftersom både du och feminister i Sverige påstår att ni vill rädda dessa från utnyttjande svenska män.

4. Dyslexi innebär ordblindhet, att bokstäver kastas runt. Du ville nog mena på att min läsförståelse är dålig. Jag tror att svenska dyslektikerförbundet gärna tar ett ord med dig.

En bra dag på jobbet som SJW?
Citera
2020-06-02, 23:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
1.Vad har svenska sexköpslagen med iranska och indiska landsortskvinnors situation att göra?

2. Varför är det humor om att skoja om dessa kvinnors situation?

3. Vad har du gjort för att förbättra deras levnadsvillkor, särskilt intressant eftersom både du och feminister i Sverige påstår att ni vill rädda dessa från utnyttjande svenska män.

4. Dyslexi innebär ordblindhet, att bokstäver kastas runt. Du ville nog mena på att min läsförståelse är dålig. Jag tror att svenska dyslektikerförbundet gärna tar ett ord med dig.

En bra dag på jobbet som SJW?

1. Var skrev jag att iranska och indiska landsortskvinnors situation har med svenska sexköpslagen att göra?

2. I vilket inlägg skojade jag om deras situation?

3. Var påstod jag att jag vill "rädda dessa från utnyttjande svenska män"?

4. Ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in