Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Jeg tror TH er altfor seint ute med dette, om det da i det hele tatt noengang fantes en mulighet for å få henne hjem alene.Jeg tror nok TH må forholde seg til at AEH ikke lever lenger så hva er pointet med dette utspillet, et langt mer hensiktsmessig utspill hadde imidlertid vært å utlove dusør til opplysninger som fører til oppklaring.
For øyeblikket synes jeg nesten litt synd i han hvis han for alvor tror kona er i live. Det blir for dumt.
Måske er det også pres fra børnene, som ønsker at tro at hun er i live og han er uskyldig, samtidig med at nettet strammes om ham.
Men kommunikationen mellem TH og 'kidnapperne' virker lidt påfaldende ifht at kidnapperne lige efter politiet går ud og siger de mener hun er død, sender besked om at de vil forhandle (8 mdr efter hun forsvandt), og TH er først klar til at betale lige før han skal i afhøring som sigtet (19 mdr efter). Tidskronologien er lidt mærkelig her, da man skulle have troet at denne korrespondance ville have fundet sted inden for de første uger/måneder efter forsvindingen.