2020-06-02, 17:54
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Nå kan ingen komme å si at atte atte atte.... Noe sånt. Satan så tragikomisk dette er.

Ja,er det muulig?? Tragisk ja! mulig komisk også.Holden burde ha stoppet han,men det klarer han ikke.At barna synes dette er en god ide,er enda mer sjokkerende!
Citera
2020-06-02, 17:56
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Tett i nøtta eller ei, den nøtta begynner å bli sliten. Og han er ikke på topp lenger. Planen feilet storslagent 26.06.19, det er straks 1 år siden.

Ja,nøtta kan ikke fungere lenger,ikke for barna hans heller tror jeg.Kvalmt.
Citera
2020-06-02, 17:56
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Neppe lokkemat, siden dette utspillet ikke er i samråd med politiet. Ingen grunn til å tro at TH har planer om å betale. Mannen kan umulig være så tett i nøtta at han betaler løsepenger etter snart to år med manglende livsbevis.....

Jeg tenker at denne betalingen kun er en kostnad han tar for å redde seg selv fra en alderdom i fengsel. I håp om å skape nok tvil i retten. Har ikke noe med AE å gjøre. Kun ham selv. Tror jeg.
Senast redigerad av Monsen 2020-06-02 kl. 17:59.
Citera
2020-06-02, 17:59
Medlem
Citat:
TH har mistet kontrollen.

Det han må gjøre nå er å spørre «bakmennene» hvor kona hans ligger begravet og betale den summen de ønsker for å få svar på nettopp dette.

Han er sikkert tett i nøtta men alle vet at AEH er død.
Citera
2020-06-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Ja, er det ikke rart, så vet ikke jeg. Han skulle få livsbevis hvis han sendte 10 millioner (etter kursen den gang), noe han aldri fikk. Og nå vil han plutselig betale. Tror han er skjelven nå rett før han skal i ovnen. Han har allerede fått en liten smak av hva det vil si å sitte i fengsel, de 10 dagene han satt inne.

Jeg tror TH er altfor seint ute med dette, om det da i det hele tatt noengang fantes en mulighet for å få henne hjem alene.Jeg tror nok TH må forholde seg til at AEH ikke lever lenger så hva er pointet med dette utspillet, et langt mer hensiktsmessig utspill hadde imidlertid vært å utlove dusør til opplysninger som fører til oppklaring.
For øyeblikket synes jeg nesten litt synd i han hvis han for alvor tror kona er i live. Det blir for dumt.
Citera
2020-06-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Jeg tenker at denne betalingen kun er en kostnad han tar for å redde seg selv fra en alderdom i fengsel. I håp om å skape nok tvil i retten. Har ikke noe med AE å gjøre. Kun ham selv. Tror jeg.
Veldig enig med deg i at det som kan funke nå er utloving av dusør, er for seint og tro at AEH er i live desverre.
Citera
2020-06-02, 18:07
Medlem
Citat:
Han har rett i innsyn når det gjelder sin sak, ikke hvis det pågår etterforskning mot andre mulige medvirkere. De kan også holde tilbake ting som ikke er ferdig etterforsket. Her kan feks alibiet bli slått hull på. Da stiller alt seg veldig annerledes.
Spent på medvirker i nær relasjon. Hva tror dere her? Jeg har tenkt GHH og VE, men heller nå mot en helt annen.

Nemlig, og noe så innlysende skjønner ikke Sosialisten og Havhest
Citera
2020-06-02, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Jeg tror TH er altfor seint ute med dette, om det da i det hele tatt noengang fantes en mulighet for å få henne hjem alene.Jeg tror nok TH må forholde seg til at AEH ikke lever lenger så hva er pointet med dette utspillet, et langt mer hensiktsmessig utspill hadde imidlertid vært å utlove dusør til opplysninger som fører til oppklaring.
For øyeblikket synes jeg nesten litt synd i han hvis han for alvor tror kona er i live. Det blir for dumt.

Han tror vel ikke at kona er i live 1 år etter at han sendte 10 millioner for å få livsbevis, men aldri fikk livsbesvis. Og når politiet har sagt at de mener at hun er drept i Sloraveien og at drapsmetoden er kvelning. At dette kommer nå rett før avhøret sier meg at han prøver på et desperat forsøk i å få politiet/retten til å endre oppfatning.
Senast redigerad av Orderud. 2020-06-02 kl. 18:14.
Citera
2020-06-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar

Måske er det også pres fra børnene, som ønsker at tro at hun er i live og han er uskyldig, samtidig med at nettet strammes om ham.

Men kommunikationen mellem TH og 'kidnapperne' virker lidt påfaldende ifht at kidnapperne lige efter politiet går ud og siger de mener hun er død, sender besked om at de vil forhandle (8 mdr efter hun forsvandt), og TH er først klar til at betale lige før han skal i afhøring som sigtet (19 mdr efter). Tidskronologien er lidt mærkelig her, da man skulle have troet at denne korrespondance ville have fundet sted inden for de første uger/måneder efter forsvindingen.
Citera
2020-06-02, 18:16
Bannlyst
Citat:
Jeg er redd Ut*ngen ikke vet så mye. Men vi kan håpe politiet klarer å få til noe.

Ja, de har nok noe på lur.
Citera
2020-06-02, 18:16
Medlem
Citat:
Han tror vel ikke at kona er i live 1 år etter at han sendte 10 millioner for å få livsbevis, men aldri fikk livsbesvis. Og når politiet har sagt at de mener at hun er drept i Sloraveien og at drapsmetoden er kvelning. At dette kommer nå rett før avhøret sier meg at han prøver på et desperat forsøk i å få politiet/retten til å endre oppfatning.

Hersketeknikk på et vis. Men han har ingen kontroll nå. Jeg tror ikke dette avhøret kommer til å føre til noe egentlig. Men det er lov å håpe.
Citera
2020-06-02, 18:18
Medlem
Citat:

Han ønsker seg nye mailer via tor, med falske påstander om at AEH er i live.

Han har allerede bevist at han er villig til å betale ca 10 mill NOK for slikt.

Nå ber han om flere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in