2020-06-02, 17:02
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Hahaha Kjenner ingen illa lukt fra Sverige! Men sånn er det noen ganger,og da var det en mening at du skulle se det raskt! HEHE
Nei,AB kommer nok ikke ut mer enn 5 min,får vi håpe.Men kan aldri si aldri i dette ko**upte landet.
Interessant rutine dere har,og virker bedre kanskje? Tvättid =renvaskingstid?
Tror ikke TH får samme skjebne/øde nei.Tror han blir frikjent.Om det ikke kommer fram ødelagt alibi eller tekniske beviser. Hans advokat er dyktig.

Det lär komma en del av bådda...
Citera
2020-06-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Hvis ryktene stemmer så har denne personen et problem med rus/spillegjeld. Dette er kun rykter hørt her inne, så jeg er usikker på om det stemmer. Men har han vært svært sårbar på et tidspunkt i livet, la oss si rundt tiden før han startet i jobben hos Kvitfjell Eiendom, så kan han ha blitt en lojal støttespiller for TH, mer enn ved å bare være i nær relasjon. Han kan ha blitt bearbeidet i flere år.

Det ville forklare nogle ting, men hvad skulle motivet være? Om han skulle være i stand til en sådan handling i så nær en relation, virker det til at der skulle være mere motiv for ham til at gøre det af med TH.
Citera
2020-06-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Det ville forklare nogle ting, men hvad skulle motivet være? Om han skulle være i stand til en sådan handling i så nær en relation, virker det til at der skulle være mere motiv for ham til at gøre det af med TH.

Helt enig. Tror heller på medvirkning.
Citera
2020-06-02, 17:07
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9M147/tom-hagen-i-ny-melding-til-motparten-jeg-vil-betale

WOW!! tenkte først,har det virkelig kommet et livsbevis??
Neida! Da er han ikke så smart som vi antok,eller det er lokkemat?
Citera
2020-06-02, 17:18
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colli

om motivet var å få ut raske store beløp,og den/de hatet TH,så kanskje de heller burde ha kidnappet han ja...hm??
Citera
2020-06-02, 17:21
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
"Vi ønsker sterkt å komme i kontakt med motparten. Derfor har vi tatt en initiativ overfor dem, som vi håper blir besvart. Politiet har ikke vært involvert i denne prosessen, sier forsvarer Svein Holden til VG.

Mine klienter er kjent med den nye meldingen som har gått til motpart. De støtter selvfølgelig det initiativet fullt ut, sier Hagen-barnas bistandsadvokat, Ståle Kihle, til VG."

Avhør i morgen. Nå går det på stumpene løs.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9M147/tom-hagen-i-ny-melding-til-motparten-jeg-vil-betale

Altså alle bør vel tenke -LØsepenger for hvem? hva?
Citera
2020-06-02, 17:21
Bannlyst
Citat:
"Vi ønsker sterkt å komme i kontakt med motparten. Derfor har vi tatt en initiativ overfor dem, som vi håper blir besvart. Politiet har ikke vært involvert i denne prosessen, sier forsvarer Svein Holden til VG.

Mine klienter er kjent med den nye meldingen som har gått til motpart. De støtter selvfølgelig det initiativet fullt ut, sier Hagen-barnas bistandsadvokat, Ståle Kihle, til VG."

Avhør i morgen. Nå går det på stumpene løs.

Han er desperat nå denne TH. Han skjønner at han kan ryke inn i varetekt i morgen, og gjør et siste forsøk på å få politiet til å tro på dette kidnappingsspillet. Han skjønner at politiet har fått ny informasjon siden sist, bl.a fra avhøret av Uteng#en.
Citera
2020-06-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
WOW!! tenkte først,har det virkelig kommet et livsbevis??
Neida! Da er han ikke så smart som vi antok,eller det er lokkemat?

Holden er en underlig maskot i dette. Genialt valg av advokat.
Mon tro om noen svarer?
Avhøret i morgen blir nok en kjedelig seanse, der TH nekter å svare på noe. Han vi nok heller holde en kortfattet og nøye innøvd monolog

"Politiet mener at trusselbrevet og kommunikasjonen med den angivelige motparten er en del av et opplegg for å skjule et drap som en økonomisk motivert kidnapping."
Citera
2020-06-02, 17:24
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Her var det mye Hokus Pokus !
Jeg ser du snakker med to tunger - er det ikke lett for at det går i krøll.

Du tar deg ikke mindre friheter enn å sette inn ord som alle når du siterer meg.
Og du ønsker å likestille politi og domstol med astrologer - det er du åpen for

tar selvkritikk på en ting,og det var at jeg var for lat til å finne ditt orginal innlegg å svare på.
Ellers,nei taler ikke med verken 2 tunger eller delt tunge.Forstår heller ikke hvordan du kom fram til det. Pluss det innlegget du la ut var diskriminerende,for du tok alle over en kam.
Citera
2020-06-02, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Han er desperat nå denne TH. Han skjønner at han kan ryke inn i varetekt i morgen, og gjør et siste forsøk på å få politiet til å tro på dette kidnappingsspillet. Han skjønner at politiet har fått ny informasjon siden sist, bl.a fra avhøret av Uteng#en.

Jeg er redd Ut*ngen ikke vet så mye. Men vi kan håpe politiet klarer å få til noe.
Citera
2020-06-02, 17:27
Medlem
Citat:
Jeg er redd Ut*ngen ikke vet så mye. Men vi kan håpe politiet klarer å få til noe.
Ja kanskje, men det profilbildebyttet 31 oktober drar meg tilbake igjen. Nyhetskjendis hos broren hans kan også være en tilfeldighet, vi får sjå. Tror han vet mer enn han sier ihvertfall.
Citera
2020-06-02, 17:28
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Holden er en underlig maskot i dette. Genialt valg av advokat.
Mon tro om noen svarer?
Avhøret i morgen blir nok en kjedelig seanse, der TH nekter å svare på noe. Han vi nok heller holde en kortfattet og nøye innøvd monolog

"Politiet mener at trusselbrevet og kommunikasjonen med den angivelige motparten er en del av et opplegg for å skjule et drap som en økonomisk motivert kidnapping."

Virker som de er gamblere begge 2,kanskje Holden har det gøy?
Politiets siste teori på motiv var ekteskapsproblemer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in