2020-06-02, 17:28
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
WOW!! tenkte først,har det virkelig kommet et livsbevis??
Neida! Da er han ikke så smart som vi antok,eller det er lokkemat?
Neppe lokkemat, siden dette utspillet ikke er i samråd med politiet. Ingen grunn til å tro at TH har planer om å betale. Mannen kan umulig være så tett i nøtta at han betaler løsepenger etter snart to år med manglende livsbevis.....
Citera
2020-06-02, 17:35
Medlem
Det bästa för TH är att avsluta den här farsen, vare sig han är skyldig eller vill skydda nån annan. Han kommer resten av livet ha ett tvivelaktigt rykte och mista all respekt. Känna att folk tisslar och tasslar bakom hans rygg när han går ut. Blir inget bra liv. Betala lösen nu????? Kanske han ska sitta resten av livet och betala bort sina pengar till ingenting och det ska vi tro på? I morgon ska han på förhör. Kom på förhöret med Marina-mannen. Inte för att fallet är likt, men intressant ändå. https://www.youtube.com/watch?v=DE8Zbt4XCPU
Citera
2020-06-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
"Vi ønsker sterkt å komme i kontakt med motparten. Derfor har vi tatt en initiativ overfor dem, som vi håper blir besvart. Politiet har ikke vært involvert i denne prosessen, sier forsvarer Svein Holden til VG.

Mine klienter er kjent med den nye meldingen som har gått til motpart. De støtter selvfølgelig det initiativet fullt ut, sier Hagen-barnas bistandsadvokat, Ståle Kihle, til VG."

Avhør i morgen. Nå går det på stumpene løs.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9M147/tom-hagen-i-ny-melding-til-motparten-jeg-vil-betale

Jeg synes dette er kvalmende.

At Svein Holden nå går ut og forteller at TH har sendt ny melding til en DenFalskeMotpartens bitcoin-konto, er som en invitasjon til hackere og netthaier, ... "pliiis send mange nye falske krav, dere skal bli rikelig belønnet, gjerne på mail via tor, hilsen TH, milliardær".

Verden vil bedras.
Citera
2020-06-02, 17:37
Medlem
Nyvaakens avatar
Fatter ikke hvilken rasjonell logikk det ligger i å utbetale noen som helst løsepenge sum!!??

Uten å ha fått noen som helst LIVSBEVIS????

Først ca. 15 miilioner! -Helt uten en garanti for å få noe tilbake for summen???

Nå skal han muligens utbetale 90 millioner ! -Helt uten noen garantier eller Livsbevis

IGJEN?? HVEM MENER DETTE ER SMART TREKK? BARE LOKKEMAT ? ?

-------– Mine klienter er kjent med den nye meldingen som har gått til motpart. De støtter selvfølgelig det initiativet fullt ut, sier Hagen-barnas bistandsadvokat, Ståle Kihle, til VG.-----
Senast redigerad av Nyvaaken 2020-06-02 kl. 17:47.
Citera
2020-06-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Neppe lokkemat, siden dette utspillet ikke er i samråd med politiet. Ingen grunn til å tro at TH har planer om å betale. Mannen kan umulig være så tett i nøtta at han betaler løsepenger etter snart to år med manglende livsbevis.....

Nå kan ingen komme å si at atte atte atte.... Noe sånt. Satan så tragikomisk dette er.
Citera
2020-06-02, 17:38
Medlem
Citat:

Hvis han tror det styrker inntrykket av at han er uskyldig så ...

Det er jo derfor han betaler. For at han skal virke uskyldig.
Citera
2020-06-02, 17:39
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:

Nei,så tett i nøtta er han bare ikke! Så dermed er baktanken en annen.
Citera
2020-06-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg synes dette er kvalmende.

At Svein Holden nå går ut og forteller at TH har sendt ny melding til en DenFalskeMotpartens bitcoin-konto, er som en invitasjon til hackere og netthaier, ... "pliiis send mange nye falske krav, dere skal bli rikelig belønnet, gjerne på mail via tor, hilsen TH, milliardær".

Verden vil bedras.

Kvalmende er ordet.
Citera
2020-06-02, 17:43
Medlem
Citat:
Nei,så tett i nøtta er han bare ikke! Så dermed er baktanken en annen.

Tett i nøtta eller ei, den nøtta begynner å bli sliten. Og han er ikke på topp lenger. Planen feilet storslagent 26.06.19, det er straks 1 år siden.
Citera
2020-06-02, 17:46
Medlem
Begynner å tenke.... vist sønnen er «syk», så kan det jo være derfor politiet ikke har gått ut med noen siktelser eller pågripelser ennå av tredje mann?
Man utsetter ikke syke mennesker for en sånn påkjenning uten sikre bevis...?

Jeg har trodd Tom Hagen selv er skyldig hele veien, men begynner å åpne meg for at sønnen som sliter med det ene og det andre, som ikke får noe hjelp av faren og som vet pappa sitter på millioner, sammen med sin wannabe krypto millionær setter sammen hele greia.

Om de først prøver å få Tom til å invistere i det de ser på som enkle lett tjente penger i krypto. Når Tom ikke er interessert så går de for plan b.

Personlig tror jeg Tom er med på dette, men det er faktisk mulig at det er andre gjerningsmenn.
Citera
2020-06-02, 17:47
Medlem
Citat:
Fatter ikke hvilken rasjonell logikk det ligger i å utbetale noen som helst løsepenge sum!!??

Først ca. 15 miilioner! -Helt uten en garanti for å få noe tilbake for summen???

Nå skal han muligens utbetale 90 millioner ! -Helt uten noen garantier eller Livsbevis

-------– Mine klienter er kjent med den nye meldingen som har gått til motpart. De støtter selvfølgelig det initiativet fullt ut, sier Hagen-barnas bistandsadvokat, Ståle Kihle, til VG.-----

TH har mistet kontrollen.
Citera
2020-06-02, 17:49
Bannlyst
Citat:

Ja, er det ikke rart, så vet ikke jeg. Han skulle få livsbevis hvis han sendte 10 millioner (etter kursen den gang), noe han aldri fikk. Og nå vil han plutselig betale. Tror han er skjelven nå rett før han skal i ovnen. Han har allerede fått en liten smak av hva det vil si å sitte i fengsel, de 10 dagene han satt inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in