2020-06-02, 01:26
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svakrose
Takk for gjennomgang av de desidert merkeligste tingene.

Jeg lurer på: kan han ha lagt igjen telefonen på jobb for å gi seg selv alibi? Er det rett og slett mulig at den lå igjen på jobb, og at han ikke rakk å dra innom og hente den, fordi han var opptatt med forbrytelsen og å fingere kryptobrevet?

Takk,det ble litt rot i starten,men ble for sent å redigere.
-Det har vært oppe før,og noen mente han pleier å la den ligge igjen på jobb.
Det jeg påpeker ved dette,er at i denne situasjonen bør det være en selvfølge å ta med mobilen -fordi han venter jo på tilbake ring fra kona,han påsto han var så veldig bekymra for.Ellers vet jeg ikke hva jeg skal tenke lenger om selve hendelsen med AE,sånn konkret.
Citera
2020-06-02, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Noen spurte etter illustrasjonsbildet til artikkelen om kryptomannen. Nederst under denne artikkelen er det fotografiet av en mann (inne på Futurum?), og tekst under bildet er "«Kryptomannen» ønsket Hagen-investeringer".
https://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-vil-kunne-bruke-ulovlige-bevis/72470080/amp

Men som flere nevnte, er dette kanskje bilde av en helt annen mann eller en fotomontasje som er laget med et innfelt bilde av en tilfeldig (modell-)mann?

Det er ikke et bilde av kryptomannen.
Citera
2020-06-02, 01:27
Medlem
[quote=StonesThrow81|71798473]
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, har høy tillit selv. Tror ikke det fantes bevismessig grunnlag for å fengsle Viggo Kristiansen feks, selv om han sikkert gjorde drapene i Baneheia. Og metodene i Tengs-saken og slikt på 90-tallet var over streken og farlig. Men tror Politiet i Norge er rimelig bra og for eks. Eirik Jensen-saken imponerte meg veldig.

Man må regne med at Politiet har både ett og to ess i ermet her. Har de ikke det, skal jeg være den første til å kritisere.
Off topic men Baneheia er nok justismord. Les denne artikkelen: https://morgenbladet.no/portal/2017/12/den-vanskelige-sannheten
Og bloggen til Viggo's advokat: https://viggokristiansen.wordpress.com
Det finnes en tråd om det her på FB om du vil svare meg: (FB) Baneheia morden (Norge) justitiemord?
Citera
2020-06-02, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Takk! :-) Det var det jeg også trodde at det ikke var.
Citera
2020-06-02, 01:31
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Noen spurte etter illustrasjonsbildet til artikkelen om kryptomannen. Nederst under denne artikkelen er det fotografiet av en mann (inne på Futurum?), og tekst under bildet er "«Kryptomannen» ønsket Hagen-investeringer".
https://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-vil-kunne-bruke-ulovlige-bevis/72470080/amp

Men som flere nevnte, er dette kanskje bilde av en helt annen mann eller en fotomontasje som er laget med et innfelt bilde av en tilfeldig (modell-)mann?

-Ja,det var meg som spurte for en stund siden! og ikke fått bekreftet enda!
Sånn man er vant med at avisene trykker,så for meg så viser det den konkrete mannen det er snakk om. Grunnen til at jeg undret på dette,var at denne ligner ikke på RU-men på en bror av han.
Citera
2020-06-02, 01:36
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Har du kilden til den infoen?
Citera
2020-06-02, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Når ble dette bildet tatt mon tro?
Bildet er tatt samtidig som ransakingen av garasjen pågikk.
Citera
2020-06-02, 01:43
Medlem
Niffys avatar
Off-topic:

Citera
2020-06-02, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Off-topic:

Hvorfor synes du det?
Citera
2020-06-02, 01:46
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Det var "ullent" fordi han ikke gjenga det han hadde fortalt til politiet. Han bare sa det var en episode/historie, han gjenga ikke episoden.
Nå var det han selv som omtalte seg som iskald, indirekte via at kona kom til å si det til kidnapperne.

Beklager altså,jeg formulerte dette litt feil.Det med iskald og at han ikke kom til å løse ut summen for henne,var noe han selv valgte å si at han mente AE ville si om han.
Det med brutal,var det noen her i tråden som påsto hun hadde beskrevet til en venninne.
Den mest fortrolige venninna hennes burde pokkern meg fortelle alt hun vet nå.
Citera
2020-06-02, 01:49
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Hvorfor synes du det?

Det lurer jeg på også,og det gjelder visst alle Normenn/kvinner i samma slengen?
-Noen lager nivået lavere enn andre.
Citera
2020-06-02, 01:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Den mest fortrolige venninna hennes burde pokkern meg fortelle alt hun vet nå.
Det er jeg helt sikker på at hun har fortalt til politiet. Gode venninner går ikke til ryktebørsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in