Citat:
Ursprungligen postat av
Kiya123
Helt ärligt tror jag att en mätperiod på ca 5 år kommer behövas för att se vem som klarade Corona bäst och då även i relation till annat än antal covid-19 döda
Du resonerar som någon som lever under en kraftig statspropaganda samt enormt förtryck.
Vi kan ha flest döda i världen när detta är över och du kommer hitta något att vrida på det i Sveriges favör- letar man tillräckligt så går det nämligen alltid.
Förintelsen var bra för bostadsmarknaden samt miljön. Allt måste räknas in