2020-05-31, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Träskylten i garderoben är en bild på Tupac, jag hade i backhuvudet om att just hans uttryck ”Thug Life” varit med i nått jag sett eller hört.

Så vad gör man?! Jo juste man googlar.
Så detta är det dålda budskapet i träskylten som stod i garderoben framför väskan med W i

-But what you might not know, is that his iconic 'Thug Life' tattoo actually had a hidden meaning. In an interview, Tupac said THUG LIFE was actually an acronym standing for 'The Hate U Give Little Infants Fucks Everyone

NÄHÄ Tror inte han inte ens han kan engelska "nigga slang rap" agronym ? han har mördat lilla W skurit huvudet av wilma17 år ,men förr eller senare skall vi sätta dit den //&&55¤4
Citera
2020-05-31, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrie.Mathison
Nån var inne på detta tidigare i tråden, att han kan ha dumpat delarna i soprum på andra platser än vid sitt eget hem. Det är inte en helt dum tanke.

Visst var det så att han var hemma 5 gånger under en arbetsdag? Med tillgång till bil?

Jag inbillar mig att en styckning av en kropp lämpligen görs i sex delar:

Huvud, bål, vänster arm, höger arm, vänster ben, höger ben.

Totalt sex "kollin", relativt lätta att hantera var för sig, möjliga att dölja och flytta utan större problem.

Ett "kolli" låg i väskan i lägenheten, fem kollin hann han göra sig av med - ett per "hembesök"?

Han är en fegskit! han och hans medhjälpare har slängt in wilma i en madrass täcke,dumpat henne i havet!! han är alldelese för feg att stycka.. blod.
Citera
2020-05-31, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Man behöver definitivt inte putta. Det handlar om flera ton som faller tillbaka. Marken runtomkring studsar ett par decimeter, det är mäktigt. Men man behöver veta hur man skall såga för att inte själv bli skadad i processen. Och MGM saknar förmodligen den kunskapen.

Som uppvuxen på landet/i skogen så håller jag med. ”Gå aldrig i närheten av en rotvälta” sa pappa. En sådan kan slå igen närsomhelst.
Så angående att gömma ett lik så håller jag med dig där. Dock är nog Tishko bättre på att hantera en PS4-kontroll än en motorsåg..
Citera
2020-05-31, 02:19
Medlem
Om vi ponerar att hennes kropp aldrig lämnade fastigheten. Vad kan han ha gjort med kroppen då? Han har ju haft några dagar på sig att både stycka, strimla, koka, spola. Kokt kött e väl lätt att få bort ben ifrån? Det hade förklarat varför huvet var kvar. Även ifall man ponerar att bena är kvar i fastigheten, något mindre utrymme, helst där ingen rör sig överhuvudtaget. Ben sjunker i vatten? Finns det lucka i vinden till takutrymme? Grunden till fastigheten? Jag stör mig på att spisen var öppen och igång(?).

Vilda spekulationer nu, men allt som kan leda till något är väl nått.
Citera
2020-05-31, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Klanen och familjen vänder ryggen till dem som mördar ”utan anledning”. Därför säger hans far att T inte är hans son om han har mördat W.

Nej no newer !! En son är en son är en SON en POJKE Den förstfödde Sonen ! En Far försvarar sin son intill döden ! Specielltl i vissa kulturer ! En son är värd 10 döttrar ,en gris,en get !
läs historia!
Citera
2020-05-31, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
Tsh ingår i en kurdisk maffia kultur ala italiana OMERTA dvs TYST! så länge han inte skvallrar kniper truten ,om medhjälpare ,som han med all säkerhet har,kommer han ,och hans familj,alltid erhålla respekt från sin familj.behålla beskydd! Därför är han så kool undviker att berätta ,hånar åklagaren,inte minst åklagarbiträdet som är KVINNA..

Förstår heller inte detta med resväskan "kroppsdelen" ? Panik? konfrontation med vad man gjort? Se offret i ögonen ? oförståeligt!
Citera
2020-05-31, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Som uppvuxen på landet/i skogen så håller jag med. ”Gå aldrig i närheten av en rotvälta” sa pappa. En sådan kan slå igen närsomhelst.
Så angående att gömma ett lik så håller jag med dig där. Dock är nog Tishko bättre på att hantera en PS4-kontroll än en motorsåg..

Ja, precis!
....att hitta rotvälta, och komma dit! Inte det snabbaste och lättaste. Och vilken risk att hamna under roten, pang, och "paketet" utanför, herregud! För en som säkert aldrig sett varken motorsåg eller rotvälta!
Ska vi fortsätta med den här idén måste vi ta fram en Mållgan igen.
Citera
2020-05-31, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malinsjoo87
Han e så jävla tvärsäker på att dem aldrig kommer hitta henne, och han verkar få rätt! Det har gjorts otaliga sök och hon borde rimligtvis varit hittad.. Hur kan han va så säker då? En kropp kan grävas upp, en kropp i havet kan flyta upp. Eller håvas upp. Även en kropp flyttad över gränserna kan dyka upp. Men en uppbränd kropp, kan aldrig dyka upp!

Förstår inte heller ? Måste ju finnas ett spår? Dumpad i havet med ett par tomplåtfälgar en kedja,båtmotor? måste finnas i havet.en sjö?.lättaste stället närmaste platsen?
Citera
2020-05-31, 02:43
Medlem
Citat:
Kan man länka honom till det eller trollar du. Lite fast och rejäl fakta är bra
till vad?
Citera
2020-05-31, 02:46
Medlem
Citat:
Ja jag sa det tidigt i tråden och i förrgår.
5 ggr hem under arbetspasset, känns riktigt rubbat om man inte som T sorider ut det han vill bli av med
förstod inte riktigt vad du menar? har du erfarenhet av styckning?
Citera
2020-05-31, 03:32
Medlem
ChinaDolls avatar
Följt hela tråden sen start och delar frustrationen över att hon ej hittats ännu.

Tror dessvärre också han kan ha spridit ut delar av kroppen i olika soprum om han haft möjlighet.
”Kroppsdelen” i resväskan - tror ej det var en slump att den var paketerad och låg just i väskan. Jag tror han skulle slänga hela väskan med den i, i grovsoprum eller dylikt...
Ingen skulle tycka det var märkligt om någon slängde en gammal väska i ett grovsoprum.
Kan ju vara så att ha paketerade allting i flera lager folie för att kunna transportera det, men skulle ju också kunna vara för att han planerat att dumpa delarna på ett ställe där lukten skulle väcka misstanke, typ soprum. Inte helt orimligt att han trott att flera lager folie hindrar lukten från att komma ut då han sagt att han använt det för att förvara cannabis luktfritt (rätta mig om jag har fel).
Citera
2020-05-31, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
förstod inte riktigt vad du menar? har du erfarenhet av styckning?

HEJ WILLOW 1 menar inte slänga skit på dig, förstod bara inte vad du menade ? refererar bara..

Apropå detta fall "W".Förr eller senare kommer tsh spricka ! Som ett barn erkänna, stulit godis!

TSKH har inga att vända sig förutom sin familj,som kommer att skydda honom intill döden ! Med alla pengar/likvida medel de har . Den familjen kommer att anlita Sveriges elitadvokater, överklaga ev.dom till hovrätt , senare till högsta domstolen,medan försvarsadvokater kasserar ut 50 000/mån

THs kommer senare att dömas för Dråp 3-6 år, ute efter 3-2 år för "gott beteende " ,senare begära/tilldömas skadestånd av Staten,för fängslande samt Royalties för boken "MEIN kamppf,W17 oskyldig!"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in