Citat:
Ursprungligen postat av
Detvarenolycka
Jag passade på att beställa 25th anniversary edition, kunde inte hålla mig, frakten gick på $50. Totalt $200, trist bara att det blivit försenat pga covid, beräknas skickas först i början på hösten. Om några väljer att avbeställa nu pga detta så öppnar det upp för andra att köpa dom exemplaren istället.
Angående AIn så har jag för mig att jag läste att man valt att inte ändra någonting med risk för att det skulle kunna vara gamebreaking i campaignen. Men nu när källkoden är släppt så finns det ju säkert alla möjligheter att göra moddar som justerar AIn också.
Tror du får räkna med tullavgifter på detta också om de skickar från Usa.
Aja får kika på Ebay om den finns att få tag på där, vill gärna ha den då jag har spelat Red Alert i många år.
Tråkigt att de inte fixar AIn, Skirmish mode var kul dock bara tråkigt att datormotspelarna ger upp efter en stund och parkerar sina trupper på ett ställe.
Får damma av mina 2 konsoler här hemma och leta upp linkkabeln så min syster och jag kan köra mot varandra igen, inte spelat sen vi hade århundradets match där en ”låda” vände på hela matchen.