Citat:
Ursprungligen postat av
SpeedMax
Jeg syntes det virker som du har mange gode og spennende refleksjoner uten tunnelsyn. Jeg tror alt her har en sammenheng med alt...
For mange år siden fikk de besøk av en midt på natten som var ett kidnappingsoffer, og han kom seg inn grunnet ulåst dør, og dette må ha gjort en voksen dame skremt.
AEH hadde i en periode følt seg utrygg, alarm var utkoblet og på bakgrunn av dette fikk Verisure i fra henne anledning til å oppgradere systemet. I tillegg så finner TH huset ulåst med ingen spor av innbrudd. Da tenker jeg at noen med kjennskap til reserve nøkkel har låst seg inn i boligen. Så antar jeg videre at på eller rundt denne nøkkelen finner de ingen fremmed DNA som med resten av huset.
Dette i seg selv beviser jo ikke skyldspørsmål eller hvem GM er, men føyer seg inn i rekken av mange tilfeldigheter.
Nok indisier i en kombinasjon med ett sterkt motiv vil nok tilslutt felle en GM. Ut i fra de siste døgns nyheter, hvem/hvilke tror du kan være GM?
Takk! Det er som du sier, at det finnes bare indisier, det kan virke som at det bare er det politiet også har. Likevel så har politiet større mulighet til å bekrefte ting, i alle fall til en viss grad, men de har ikke fått lagmannsretten med seg på det virker det som.
Her i tråden finnes det en hel del rykter, men vi har ikke mulighet til å bekrefte disse. Vi er i et anonymt forum, så det blir veldig begrenset hva man kan være sikker på. Jeg kunne ment mye om både det ene og det andre, men jeg synes at det er nok av de som allerede har avsagt dommen. Derfor velger jeg å vente til vi vet mer. Men jeg synes det er veldig rart at AEH ble skuffet over, at TH glemte bryllupsdagen, hvis hun allerede hadde snakket med noen om å skille seg fra TH. Derfor lurer jeg litt på når hun fortalte dette og til hvor mange.
Jeg er egentlig åpen for det meste, men jeg er veldig imot den massive forhåndsdømmingen i media nå, hvor f.eks. VG har ført AEH opp i en partnerdrap-statistikk, og forklarer det med at det er nødvendig i tilfellet TH, i dette tilfellet, begår selvmord før han eventuelt blir dømt. Jeg tenker egentlig mest på slike holdninger jeg nå - at alt er bare blitt show og sensasjon. Sånn har det blitt i politikken også. Det er media som har makten, og nå har de overtatt domstolen også, dvs egentlig før denne saken, men denne saken har fått så stor oppmerksomhet, slik at det merkes.
Jeg har aldri utelukket TH, men jeg ser for meg litt forskjellige hypoteser. Dekke over selvmord, medvirket ifm drap gjort i affekt.
Jeg ser fremdeles muligheter for, at andre utenom familien kan ha gjort det, og at motivet kan være penger eller hevn. Jeg utelukker heller ikke at det kan være en kidnapping heller.
Uansett så håper jeg at saken blir løst.