Citat:
Ursprungligen postat av
K.Blomkvist
Jag är fortfarande igång på den där förbenade tvättkorgen.
Du sade att den var vit. När då?
Har de köpt en ny?
Typ när de "renoverade" badrummet med ny duschgardin.
Är den svarta till honom och den vita till henne eller är det en svart till färgat och en vit till vitt?
Var 17 tog den vita vägen?
Undrar om inte vaktisen i huset såg om den blev kastad i plast tunnan i soprummet.
Många tankar just nu
Blev så frustrerad över det där avtrycket så jag röjde ur min tvättkorg och försökte hoppa ner.
Min tvättkorg är 17x30 i botten, 25x38 upptill och 60 hög.
Jag hade en del problem kan jag säga😅 men kom nästan ner. Hade jag då vart avliden ledlös (eller i mindre bitar för den delen) hade det kunna gå att pressa ner mig.
Jag är 1,65 och väger 58 kg. Lite större än Wilma alltså.
Men, det jag inte greppar om det skulle vara så att han lagt henne i en tvättkorg är ju att hon tycks ha legat på sängen, eller iaf i överkastet.
Så först ihjälslagen, sen lagd i tvättkorg, sen utplockad på sängen? Låter krångligt.
Tänkte även att han kanske haft sopkärlet där när han städa, för att torka upp allt blod och slänga direkt i kärlet så spill skulle undvikas (gjorde ju knappast skillnad då det var blod överallt iofs.)
Men tänker mig själv de ggr jag spillt ut ngt , typ en yoghurt eller liknande, då har jag tagit sopkärlet med påse i direkt till platsen för att slippa kladd i onödan.
Jag vet i tusan, va fasen kan det vara?
Sopkärlet borde dom ju provat och uteslutit iaf.
Klurigt!