2020-05-28, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
En sån verktyg som du svarvar i trä men nja kanske långsökt.... en sticka kanske låter bättre då någon skrev att det kan användas till att sticka hål i vattenpipa

Skruvmejsel.
Citera
2020-05-28, 23:00
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
*there there* ☺️

Jag är fortfarande igång på den där förbenade tvättkorgen.

Du sade att den var vit. När då?

Har de köpt en ny?

Typ när de "renoverade" badrummet med ny duschgardin.

Är den svarta till honom och den vita till henne eller är det en svart till färgat och en vit till vitt?

Var 17 tog den vita vägen?

Undrar om inte vaktisen i huset såg om den blev kastad i plast tunnan i soprummet.

Många tankar just nu
Citera
2020-05-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Tänker på barnvakten som knivade huvudet av ett barn och bar omkring det i moskva för något år sedan.
Det fanns om huvudet i ugnen också min mammas kollegor hade det ärendet på polisen.
Hon försökte grilla gubbens huvud i ugnen.
Citera
2020-05-28, 23:01
Medlem
Citat:
Hahaha ja eller hur 😮 sjukt alltså ska bli så spännande att läsa Aftonbladet imorgon då han ska få berätta sin lögn.
Hoppas han grillas rejält så han svettas och erkänner!

Ja, vi får se hur han för sig. Sitter han och håller sin lilla käft även i rätten kmr det brinna i skallen på mig!
Man vill ju så gärna att han ska bryta sönder och samman och berätta precis ALLT!
Men troligtvis sitter de lilla krypet i detta nu och övar in lögner.
Är han lika "begåvad" i rätten (OM han svarar) som han var vid det enda förhöret han svara på frågor, så lär han förhoppningsvis drilla bort sig.
Det är en allvarets stund, att svara "ingen kommentar" eller sitta och flina känns nog lite svårare med allas ögon på sig.
Hoppas jag..
Citera
2020-05-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Skruvmejsel.
Nopp en sån svart sticka till mat bl a

Finns en bild här nånstans tror Picasso var den som la upp
Citera
2020-05-28, 23:05
Medlem
Citat:
Detta kanske ?? Längst ut till vänster https://forumbilder.com/?lang=sv

Kan det inte vara saxen som har använts? Den beslagtogs och hade blod på sig?
Citera
2020-05-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Skruvmejsel.

Nä det va visst WhatTheHeck som la ut
Potatissticka va det
Citera
2020-05-28, 23:06
Avslutad
Citat:
Nopp en sån svart sticka till mat bl a

Finns en bild här nånstans tror Picasso var den som la upp

Så han gick ut till köket för att hämta ett redskap? Nej, jag tror han hade en mejsel vid datorn som han plockade upp.
Citera
2020-05-28, 23:07
Medlem
Kollat igenom FUP. Pappan har tagit bilder genom brevinkastet. Det ligger då plast på golvet. Är det alltså innan Polisen själv går in? GM har alltså kunnat släpa BO på golvet över dessa för att minimera blodstänk. Däremot är det noterbart blod överallt i hela lägenheten. Har han missat städa eller inte hunnit? Och varför valde han att behålla huvudet när resten av kroppen dumpades?
Citera
2020-05-28, 23:08
Medlem
Fast man kan ju undra hur duktiga och noggranna polisen är i detta fall.
När det gäller spår säkring och dyl.

T plockas upp i ljungskile?
Alltså efter en brutal döds misshandel?

I tingsrätten idag framkom det att omfattande undersökningar och prover har tagits från just den polisbilen som körde hem T.

Men inget blod/eller dna spår hittades som kan ledas till T eller W.

Spår av T borde väl iallafall finnas?

Vad kan det bero på att man inte ens hittar det?

Släpper det för stunden.
Både E och T ska göras imorgon så vi får väl se om det blir fler nyheter..
Citera
2020-05-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
Ja, vi får se hur han för sig. Sitter han och håller sin lilla käft även i rätten kmr det brinna i skallen på mig!
Man vill ju så gärna att han ska bryta sönder och samman och berätta precis ALLT!
Men troligtvis sitter de lilla krypet i detta nu och övar in lögner.
Är han lika "begåvad" i rätten (OM han svarar) som han var vid det enda förhöret han svara på frågor, så lär han förhoppningsvis drilla bort sig.
Det är en allvarets stund, att svara "ingen kommentar" eller sitta och flina känns nog lite svårare med allas ögon på sig.
Hoppas jag..

Har aldrig varit i den stolen och aldrig varit där, han måste väl prata ? Han kan väl inte hålla käften direkt elr ?
Citera
2020-05-28, 23:09
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Kollat igenom FUP. Pappan har tagit bilder genom brevinkastet. Det ligger då plast på golvet. Är det alltså innan Polisen själv går in? GM har alltså kunnat släpa BO på golvet över dessa för att minimera blodstänk. Däremot är det noterbart blod överallt i hela lägenheten. Har han missat städa eller inte hunnit? Och varför valde han att behålla huvudet när resten av kroppen dumpades?
Nej. Bilderna är inte tagna av pappan. Läs igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in