Citat:
Ursprungligen postat av
Philomena
Här ovan är Reviews korrigering av min spekulation om HD, SD, LW och otroheten baserat på FUP.
Litar på att Reviews återgett allt korrekt. Dock är jag osäker om dessa uppgifter om HDs inställning är bekräftade från fler håll eller om de kan vara efterhandskonstruktioner av henne under förhör.
Tack för hjälpen. Jag har också stort förtroende för Reviews men allt där är ju historier som bygger på uppgifter från HD och SD och därför inget man kan börja betrakta som sanning.
1:Kan vara sant
2: kan vara falskt
3: eller delvis falskt/sant. Tror själv att något av de två sistnämnda alternativen är klart mer troliga än det första men svårt att jämföra uppgifter och kolla om man kan hitta saker som tyder på något konkret.
Om man spekulerar kan man föreställa sig att det kanske var ett förhållande som avslöjades. Efter det eggade HD på SD att förstöra LWs mentala hälsa så mycket som möjligt med diverse narcissisttaktiker som man kan googla sig till rätt så lätt om någon nu vill läsa mer om det. Men jag kommer själv inte heller utesluta att den nedbrytande manipulationen pågått ännu längre. Hatet var starkt och fokuserat men vad det var som slutligen fick Ds att mörda LW är ännu dolt i dunkla gömmor.
Vill lägga till en sak kring hur HD står som vinnare gentemot SD, angående mina tidiga teorier kring HD>SD om någon orkat läsa det:
-Hon slipper sitta och stirra på den av henne så föraktade SD och sitta där i villan och diskutera hur han ska klara sig ur härvan. Bara att peka på oro för eventuell hemlig rumsavlyssning av polis på både hus och bilar och gud vet vad. "Bäst vi inte ses så mycket på ett tag Stefan, för din säkerhets skull"