2020-05-28, 07:53
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Så du vet att han var kriminell? För övrigt vet vi endast att han skulle gripas. Inget om han var skyldig eller inte till brottet.

Aftonbladet skriver att "Titta, de dödar oss".
Vad menas med detta? Var det fler som dog?

Mycket tragiskt i så fall.
Citera
2020-05-28, 07:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Precis som överallt där mångkultur finns så tar många tillfället i akt vid minsta tillfälle att visa sin riktiga sida. Finns en anledning till att det endast är människor med vissa gener som beter sig ociviliserat.

Naturliga beteenden ligger och väntar hos många, myror i brallorna som förtrycks av att leva i ett samhälle man ej är skapt för.

Mångkulturen är nyckeln till civilisationen upphör. Att västvärlden har öppnar dörrar emot Afrika och Mellanöstern , gör att ekonomi bromsar in och brottsligheten eskalera okontrollerat.

Sverige har tappat 10% i BNP i år pga en allt för generös asylrätt.
Citera
2020-05-28, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Så du vet att han var kriminell? För övrigt vet vi endast att han skulle gripas. Inget om han var skyldig eller inte till brottet.

Han tydligen sysslat med bedrägeri. En jävla skillnad på Eric som downsyndrom och svatenbrandt. Tyvärr dalta polisen med svartenbrandt.
Citera
2020-05-28, 08:07
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Hahaha. Detta är det sjukaste jag läst? Du får det att låta som något konstigt han ligger och jämrar sig när han blir långsamt strypt.

Din läsförståelse är i nivå med en åsna. Läs igen ord för ord, sakta. Läs gärna stycket flera gånger.

"Ja, det är fascinerande att de aldrig lyckas fånga upprinnelsen till polisens agerande. Filmerna startar alltid när förövaren ligger på marken och jämrar sig och tagit på sig offerkoftan."
Citera
2020-05-28, 08:18
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Många situationer mellan polis och medborgare skulle kunna undvikas om poliserna hade fått adekvat träning. Sedan får man inte glömma att den amerikanska polisen jobbar under helt andra förhållanden än våra svenska. Varje stopp av en bil eller misstänkt kan innebära livsfara för poliserna med tanke på vapentillgången.

Med det sagt, den här filmen visar ett solklart fall där två poliser fullständigt skiter i mannen som ligger på gatan, använder övervåld och tar livet av honom helt utan anledning.
Citera
2020-05-28, 08:29
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Knät kan mycket väl ha strypt blodtillförseln på ena sidan av halsen medan marken ströp den på andra sidan. Bildgoogla guillotine choke.

Mm frånsett att en giljotin kräver att du aktivt stryper blodtillförseln och jag lovar dig att du kan inte säga många ord om du väl sitter i en giljotin... medans denna man kunde prata... för så många giljotiner har jag avslutat matcher med och själv blivit avslutad med för att veta att när du börjar strypa blodet till hjärnan så kan du inte prata.

Hur som tråkigt att han dog och nu får man hoppas att det blir en ordentlig utredning utav det hela... för helt klart är det ju att det är något polisen gör som leder till denna tragiska utgång.
Citera
2020-05-28, 08:31
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Mm frånsett att en giljotin kräver att du aktivt stryper blodtillförseln och jag lovar dig att du kan inte säga många ord om du väl sitter i en giljotin... medans denna man kunde prata... för så många giljotiner har jag avslutat matcher med och själv blivit avslutad med för att veta att när du börjar strypa blodet till hjärnan så kan du inte prata.

Hur som tråkigt att han dog och nu får man hoppas att det blir en ordentlig utredning utav det hela... för helt klart är det ju att det är något polisen gör som leder till denna tragiska utgång.

Word. En blodstrypning gör dig medvetslös på runt fem sekunder om den görs rätt. Förmodligen har den här mannen blivit långsamt kvävd och fått struphuvudet skadat.
Citera
2020-05-28, 08:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Finns det en fungerande länk för oss som inte har facebook?
Citera
2020-05-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers

Sverige har tappat 10% i BNP i år pga en allt för generös asylrätt.
Enligt?
Citera
2020-05-28, 09:03
Medlem
Boogaloo Bois protesterar mot polisbrutalitet i USA

https://www.facebook.com/bigigloobois/
Citera
2020-05-28, 09:12
Medlem
brajzillas avatar
Även om han ville göra det han gjorde så var det väl jävligt korkat att göra det när folk står och filmar!?
man undrar hur många sånna där händelser som INTE finns på film... tycker kollegan kunde löst situationen bättre typ säga "skärp dig Billy! folk filmar ju här för fan" typ, men vi tänker ju alla olika.
Citera
2020-05-28, 09:12
Medlem
Ducadreams avatar
Jag kan inte ens beskriva med ord hur frustrerande, arg och ledsen den där videon gör mig. Det där är vardagsmat i USA. Den där polismördaren ska ruttna i fängelset. Livstid. Han mördade honom på kamera. Troligen en rasist och maktmissbrukare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in