Citat:
Ursprungligen postat av
clubsms
Det är tydligen många just nu. Undrar om om det satts in extra resurser för att komma åt dom.
Inget som säger att det är något sånt med denna killen.
Men att bli så stora är ju inte helt smärtfritt för den bakom sidorna.
Med tanke på hur mycket gnäll det kan vara från kunder om det laggar till en stund så blir det ju enormt mycket support som ska skötas också.
Större delen av alla kunder vet ju om att det inte finns någon tjänst som är 100 procentig, men sen finns det ju dom som tror/anser att det inte får finnas något strul någonsin.