2020-05-26, 23:54
Medlem
Kanalkategorin "Svenska Live Cams" lades nyligen till hos N1. Men har aldrig lyckats få en enda av dem att spelas upp. Undrar dessutom ifall alla ser samma camlista oavsett vart man själv bor? (Just nu ser jag 20 kanaler om man räknar in "Svenska live cams" titelkanalen överst i gruppen)... Någon som vet mer om detta? Fått dem att fungera?
Senast redigerad av dextrodammit 2020-05-27 kl. 00:05.
2020-05-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dextrodammit
Kanalkategorin "Svenska Live Cams" lades nyligen till hos N1. Men har aldrig lyckats få en enda av dem att spelas upp. Undrar dessutom ifall alla ser samma camlista oavsett vart man själv bor? (Just nu ser jag 20 kanaler om man räknar in "Svenska live cams" titelkanalen överst i gruppen)... Någon som vet mer om detta? Fått dem att fungera?

Alla har samma.
Rapportera dom som inte funkar till den du köpt av.
2020-05-27, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Alla har samma.
Rapportera dom som inte funkar till den du köpt av.

Tack för svaret. Fungerar någon för dig, eller har de fungerat tidigare? Testade precis alla 19 live cams och ingen startar. Får error 403 Forbidden på varje i TiviMate. Testade även deras direkta streaming länkar i en browser och får direkt error 403. Mystiskt. Verkar som alla är inaktiverade avsiktligen.

PS: Det är inget fel hos mitt N1-konto iaf eftersom alla kanaler och VODs fungerar.
2020-05-27, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dextrodammit
Tack för svaret. Fungerar någon för dig, eller har de fungerat tidigare? Testade precis alla 19 live cams och ingen startar. Får error 403 Forbidden på varje i TiviMate. Testade även deras direkta streaming länkar i en browser och får direkt error 403. Mystiskt. Verkar som alla är inaktiverade avsiktligen.
Dom har funkat innan. Inte just nu.
2020-05-27, 00:35
Medlem
Citat:
Dom har funkat innan. Inte just nu.

Ah okej tack. Bra då vet jag. :-)
2020-05-27, 00:47
Medlem
Citat:
Kanske hamnat i trubbel med polisen? 🙄🙄

Ofta de stora med hemsidorna bara försvinner. Har man följt denna tråden så har det hänt många ggr förr att de stora flashiga sidorna försvinner.
Ju mer man exponerar sig desto mer ögon får man på sig.
Killarna bakom dessa sidor kanske inte har tänkt så långt innan. Eller insett att det krävs lite support till sina kunder, inte bara sälja abonnemang.

Dem är tillbaka. Sidan kom upp idag
2020-05-27, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Dem är tillbaka. Sidan kom upp idag
Med mailadresser som inte funkar...
2020-05-27, 06:31
Medlem
Citat:
Sidan ligger nere sen i söndags ,ska testa skicka mail till dom
2020-05-27, 09:17
Medlem
Citat:
Haha exakt. Du har stenkoll
2020-05-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Fast jag visste knappt att de kunde åka fast. Går ju aldrig att prata med dem, man vet inte hur de ser ut. Med gömda IP-adresser och servrar i när och fjärran. Därför jag trodde det var väldigt svårt för återförsäljare att åka fast.
2020-05-27, 09:41
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Fast jag visste knappt att de kunde åka fast. Går ju aldrig att prata med dem, man vet inte hur de ser ut. Med gömda IP-adresser och servrar i när och fjärran. Därför jag trodde det var väldigt svårt för återförsäljare att åka fast.
Oftast är det den mänskliga faktorn som begår ett misstag någon gång och då är spåren lätta att fångas upp.
2020-05-27, 09:56
Medlem
Fick svar att hemsidan ligger nere för tillfället men dom jobbar på det och ska fortsätta verksamheten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in