Citat:
Det som är motsägelsefullt med det resonemanget är ju att alla som stalkats till att få nog och fånig med detta till världen. Det är ju människor som är mindre betydelsefulla än någon av de mest kända hörnor flashback. Det är vanliga människor man inte ens kan se en umgängeskrets nog stor för att dom ska saknas och rapporteras som försvunna på bra lång tid ifall de är utan vettigt arbete om dagarna. Det är ju inte en enda gång den förföljda och utsatta för de här mystiska experimenten eller vad man kallar det utan att visa ens på något som tyder på att det är en verklig händelse som hänt någonsin.
Vad kan ett gäng ha att vinna på att förfölja och trakassera en genomsnittlig skribent här på konspirationsteori forumets skulle du gissa? Det finns ingenting jag kan ens hitta på om livet var på spel mer än ren Saddism.
Det är ju tyvärr endel människor med så brett stråk av ondska att dom njuter av andras lidande, men grupperingar med så avvikande individer jorden runt med samma nöje eller livsuppgift och inte en gång kan nånnbevisa att det är annat än en psykos skapad för att folk ska slippa känslan av att vara små och betydelselösa det tror jag iaf inte på bara för att jag hör någon säga det.
Har du aldrig träffat sådana människor som är bakom att det blivit prat och hänvisas till ”hysteriska fruntimmer” exakt så brukar deras lögner desperat framtvingade utan logik med deras upphöjande tlll den med ovanliga händelser runt sej som är av den sorten att de berättas vidare och leder till kändis status för den som står i centrum. Lite som att en i gruppen blivit uppstramad på ett tefat och vad hon upplevde där inne.
Kag blir gärna motbevisad här och ska gladeligen läsa igenom alla fakta och fasta bevis på att jag har fel så grundligt jag kan innan jag lämnar ett svar. Jag tror det blir svårt tyvärr.
Finns det ens någon i övrigt sansad och logisk människa som upplevt tecken på trackaserier och stalking utförda av hela gäng med för dem okända människor???
Vad kan ett gäng ha att vinna på att förfölja och trakassera en genomsnittlig skribent här på konspirationsteori forumets skulle du gissa? Det finns ingenting jag kan ens hitta på om livet var på spel mer än ren Saddism.
Det är ju tyvärr endel människor med så brett stråk av ondska att dom njuter av andras lidande, men grupperingar med så avvikande individer jorden runt med samma nöje eller livsuppgift och inte en gång kan nånnbevisa att det är annat än en psykos skapad för att folk ska slippa känslan av att vara små och betydelselösa det tror jag iaf inte på bara för att jag hör någon säga det.
Har du aldrig träffat sådana människor som är bakom att det blivit prat och hänvisas till ”hysteriska fruntimmer” exakt så brukar deras lögner desperat framtvingade utan logik med deras upphöjande tlll den med ovanliga händelser runt sej som är av den sorten att de berättas vidare och leder till kändis status för den som står i centrum. Lite som att en i gruppen blivit uppstramad på ett tefat och vad hon upplevde där inne.
Kag blir gärna motbevisad här och ska gladeligen läsa igenom alla fakta och fasta bevis på att jag har fel så grundligt jag kan innan jag lämnar ett svar. Jag tror det blir svårt tyvärr.
Finns det ens någon i övrigt sansad och logisk människa som upplevt tecken på trackaserier och stalking utförda av hela gäng med för dem okända människor???
Din poäng är att de är sadister? "Gang Stalking" ger oändlig smärta & lidande eftersom ingen i sociala kretsen vill 1) erkänna att de är med på det samt 2) de aktivt förnekar ens realitet vilket är en psykologisk operation (känt även som "gas lighting"). Inte nog med att ens sociala krets är med på det, det finns en aktiv informationskampanj online med flera argument, teorier & påståenden om "gang stalking" - det i sig gas light:ar många utsatta individer då en teori argumenterar mot ens egna uppfattning osv. Ens egna vänner hittar också på teorier för att gas light:a en.
Det här är en av många social engineering-projekt. En enda Google-sök & liten analys av innehållet pekar klart & tydligt på en psykologisk operation.
En sak är säker för min del: Jag kommer att kräva skadestånd på 10-tals miljoner samt gå ut på media & kräva åtal & fängelsestraff för de ansvariga - speciellt för en viss politiker som aktivt deltagit i psykologiska operationen mot mig.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-23 kl. 23:43.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-23 kl. 23:43.