2020-05-23, 23:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Det som är motsägelsefullt med det resonemanget är ju att alla som stalkats till att få nog och fånig med detta till världen. Det är ju människor som är mindre betydelsefulla än någon av de mest kända hörnor flashback. Det är vanliga människor man inte ens kan se en umgängeskrets nog stor för att dom ska saknas och rapporteras som försvunna på bra lång tid ifall de är utan vettigt arbete om dagarna. Det är ju inte en enda gång den förföljda och utsatta för de här mystiska experimenten eller vad man kallar det utan att visa ens på något som tyder på att det är en verklig händelse som hänt någonsin.

Vad kan ett gäng ha att vinna på att förfölja och trakassera en genomsnittlig skribent här på konspirationsteori forumets skulle du gissa? Det finns ingenting jag kan ens hitta på om livet var på spel mer än ren Saddism.

Det är ju tyvärr endel människor med så brett stråk av ondska att dom njuter av andras lidande, men grupperingar med så avvikande individer jorden runt med samma nöje eller livsuppgift och inte en gång kan nånnbevisa att det är annat än en psykos skapad för att folk ska slippa känslan av att vara små och betydelselösa det tror jag iaf inte på bara för att jag hör någon säga det.

Har du aldrig träffat sådana människor som är bakom att det blivit prat och hänvisas till ”hysteriska fruntimmer” exakt så brukar deras lögner desperat framtvingade utan logik med deras upphöjande tlll den med ovanliga händelser runt sej som är av den sorten att de berättas vidare och leder till kändis status för den som står i centrum. Lite som att en i gruppen blivit uppstramad på ett tefat och vad hon upplevde där inne.

Kag blir gärna motbevisad här och ska gladeligen läsa igenom alla fakta och fasta bevis på att jag har fel så grundligt jag kan innan jag lämnar ett svar. Jag tror det blir svårt tyvärr.

Finns det ens någon i övrigt sansad och logisk människa som upplevt tecken på trackaserier och stalking utförda av hela gäng med för dem okända människor???

Din poäng är att de är sadister? "Gang Stalking" ger oändlig smärta & lidande eftersom ingen i sociala kretsen vill 1) erkänna att de är med på det samt 2) de aktivt förnekar ens realitet vilket är en psykologisk operation (känt även som "gas lighting"). Inte nog med att ens sociala krets är med på det, det finns en aktiv informationskampanj online med flera argument, teorier & påståenden om "gang stalking" - det i sig gas light:ar många utsatta individer då en teori argumenterar mot ens egna uppfattning osv. Ens egna vänner hittar också på teorier för att gas light:a en.

Det här är en av många social engineering-projekt. En enda Google-sök & liten analys av innehållet pekar klart & tydligt på en psykologisk operation.

En sak är säker för min del: Jag kommer att kräva skadestånd på 10-tals miljoner samt gå ut på media & kräva åtal & fängelsestraff för de ansvariga - speciellt för en viss politiker som aktivt deltagit i psykologiska operationen mot mig.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-23 kl. 23:43.
Citera
2020-05-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar eller "debukers" eventuella kopplingar till NWO.

Nej!
Citera
2020-05-24, 00:25
Medlem
stora_ostens avatar
Alltså jag har inte nån poäng och det är det jag har kommit på som skulle kunna vara en grej som driver ett gäng till stalking och Gaslightning av främmande människor och det är det enda jag kan tänka mig också. Vad är ditt tänk kring vad som är orsaken till att någon ska sätta sig i risker för att få en främling och må dåligt då?

Jag är inte främmande för att använda våld mot folk som inte ger mig ett annat val eller är skyldiga till handlingar som är omöjligt att låta dom slippa betala för.våld och utnyttjande av barn är engrej jag är helt bestämde att vuxna ska stå för.

Jag hade inte varit villig att slå nån som inte jag känner på käften ens om jag har 50 precis lika pålitliga som mig själv någonsin däremot. Det är inte något nöjje jag kan inte vara i min hjärna och stå ut med samvetet om jag inte har gjort det jag känner är det rätta.

Jag skulle inte kunna gå vidare om tre ungdomar spöade skiten ur en pensionär heller.jag tar hellre nästan garanterat en omgång själv och försöker få pensionärer att ta några smällar mindre iaf

Förstår du?jag är inte påhittig och fantssirik nog att komma på något som är lika illa med en främling och det är ett helt gäng som är på den stackars jäveln alltså?

Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Din poäng är att de är sadister? "Gang Stalking" ger oändlig smärta & lidande eftersom ingen i sociala kretsen vill 1) erkänna att de är med på det samt 2) de aktivt förnekar ens realitet vilket är en psykologisk operation (känt även som "gas lighting"). Inte nog med att ens sociala krets är med på det, det finns en aktiv informationskampanj online med flera argument, teorier & påståenden om "gang stalking" - det i sig gas light:ar många utsatta individer då en teori argumenterar mot ens egna uppfattning osv. Ens egna vänner hittar också på teorier för att gas light:a en.

Det här är en av många social engineering-projekt. En enda Google-sök & liten analys av innehållet pekar klart & tydligt på en psykologisk operation.

En sak är säker för min del: Jag kommer att kräva skadestånd på 10-tals miljoner samt gå ut på media & kräva åtal & fängelsestraff för de ansvariga - speciellt för en viss politiker som aktivt deltagit i psykologiska operationen mot mig.
Citera
2020-05-24, 07:15
Medlem
Isolerad, lurad, bedragen och utnyttjad?

Gang stalkning är i själva verket att en grupp personer stalkar någon medvetet med
syfte att förgöra människan. Om du fallit offer så kommer våldsverkarna att gång på
gång försöka knäcka dig. De tar hjälp av allt och alla som är lättlurade eller som vill
delta av egen illvilja. Man gör offret handlingsförlamad och bakom dess rygg sprider
man ut falska och illasinnade rykten till alla som vill lyssna. Målet är att offret ska
anklaga myndigheter och andra statliga institution för de upprepade lagöverträdelserna
istället för gärningsmännen och slutligen börja tänka på självmord. Man använder
ofta sällsamma tekniker för att få offret att tro att metoderna härrör från fördolda myndigheter.
Citera
2020-05-24, 08:23
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:

Vilken politiker? PMa gärna om du inte vill svara i tråden. Har också haft mindre erkända politiker för moderaterna involverade.
Citera
2020-05-25, 12:17
Medlem
Hydrodynamiks avatar
GS finns absolut, bästa sättet att hantera det är att låtsas att man inte märker det och lever som vanligt. Ju mer energi en lägger på det desto värre blir det.

Nu med pandemin så verkar GS ha försvunnit helt, eller är det bara jag?
Citera
2020-05-25, 12:54
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
GS finns absolut, bästa sättet att hantera det är att låtsas att man inte märker det och lever som vanligt. Ju mer energi en lägger på det desto värre blir det.

Om du inte låtsas om det så försvinner ju momentum för GS. Du kan ju tänka dig själv om de stått en halvdag på stan i kylan och väntat in dig utanför ett köpcentrum och så tittar du inte ens på dem när du kommer ut. Är ju knäckande för deras moral givetvis. Så det är bästa sättet att ta musten ur dem. Ju mer du tittar och letar efter dem och noterar dem, desto mer får de ju ut av det. Så bra inlägg för er som är utsatta. Plus att även inbillade GS minskar då stress nivån gå ner.
Citera
2020-05-25, 13:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Här får man ännu ett exempel på hur långt ute i fantasins värld de påstått förföljda befinner sig. Det har varit alltifrån radar som ser öppna gylfar via röster i köksfläkten till nu att kräva skadestånd på '10-tals miljoner'. Det vet ju du att du aldrig kommer att kräva. det kommer aldrig att ske. Och om du mot förmodan skulle göra det, hur i all världen tror du att du skulle få belopp i den storleken? En person i Sverige har fått 18 miljoner i skadestånd för att ha suttit oskyldig i fängelse i 18 år. En annan fick 12,6 för att ha suttit 9 år oskyldigt dömd för tortyr och våldtäkt av sin dotter.

Det finns inte en instans i Sverige som skulle ge dig flera miljoner, allra minst när du med största säkerhet inte kan bevisa det.
Citera
2020-05-27, 01:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Isolerad, lurad, bedragen och utnyttjad?

Gang stalkning är i själva verket att en grupp personer stalkar någon medvetet med
syfte att förgöra människan. Om du fallit offer så kommer våldsverkarna att gång på
gång försöka knäcka dig. De tar hjälp av allt och alla som är lättlurade eller som vill
delta av egen illvilja. Man gör offret handlingsförlamad och bakom dess rygg sprider
man ut falska och illasinnade rykten till alla som vill lyssna. Målet är att offret ska
anklaga myndigheter och andra statliga institution för de upprepade lagöverträdelserna
istället för gärningsmännen och slutligen börja tänka på självmord. Man använder
ofta sällsamma tekniker för att få offret att tro att metoderna härrör från fördolda myndigheter.

Hur vet du det du skriver här? Du återger olika synvinklar som finns på nätet.
Citera
2020-05-27, 01:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik

Går inte att låtsas när "de" i realitet saboterar ens liv bakom ryggen & får en (& samhället) att tro på osanna saker om dig & hela "operationen".
Citera
2020-05-27, 01:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Här får man ännu ett exempel på hur långt ute i fantasins värld de påstått förföljda befinner sig. Det har varit alltifrån radar som ser öppna gylfar via röster i köksfläkten till nu att kräva skadestånd på '10-tals miljoner'. Det vet ju du att du aldrig kommer att kräva. det kommer aldrig att ske. Och om du mot förmodan skulle göra det, hur i all världen tror du att du skulle få belopp i den storleken? En person i Sverige har fått 18 miljoner i skadestånd för att ha suttit oskyldig i fängelse i 18 år. En annan fick 12,6 för att ha suttit 9 år oskyldigt dömd för tortyr och våldtäkt av sin dotter.

Det finns inte en instans i Sverige som skulle ge dig flera miljoner, allra minst när du med största säkerhet inte kan bevisa det.

Du ska inte tro på allt du läser om "gang stalking". Det är avsiktligt oärligt & missledande. Jag hänvisar dig till Scientologikyrkans "Fair Game" a.k.a. "Gang Stalking" vilket är 100% sant & på riktigt! Hur tror du kriminella delen av kyrkan/kulten --relativt liten kyrka/kult-- har klarat sig i 60-70 år ÄVEN om det har varit i media & publikt samt kriminell historia av att infiltrera FBI & IRS?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-27 kl. 02:14.
Citera
2020-05-27, 14:47
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Går inte att låtsas när "de" i realitet saboterar ens liv bakom ryggen & får en (& samhället) att tro på osanna saker om dig & hela "operationen".

Jag har själv varit en ti i väldigt många år nu. Det är egentligen ingen som tror på lögner rykten etc utan det är dom som vill att du upplever det som så. Det är egentligen ingen annan än de som arbetar med projektet och de är inte så många som de vill upplevas som att de är. De kan också hitta på olika historier om vad det hela handlar om. Om man pratar med flera som är i samma situation så märker man att de är ute efter att driva. Har pratat med en som tror att det är pga mögel i huset, en ansåg att det var ett chip i hjärnan och nån var helt säker på att det var för att han hade för mycket koppar i kroppen.

Det bästa man kan göra är att acceptera att man inte har någon kontroll över situationen, vilket naturligtvis inte är så lätt... Det här är något som väldigt många forskare har arbetat och utvecklat tillsammans med en gränslös budget. En ensam random medelklassperson kommer inte "få fast dom" så att säga. De är här för att driva och skoja om oss och om hur puckade vi är tills vi dör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in