Citat:
Du sitter på ett öppet forum och det är inte hemligheter som skrivs.De brukar läsa här i tråden & sedan föra vidare informationen till personer i vår omgivning helt klart. Det har jag märkt av. Sedan om personer i vår omgivning vet hur informationen inhämtats eller till vilket syfte den används eller de själva används är en intressan fråga. Ett starkt begrepp i det här är faktiskt "Social Engineering" alltså de påverkar direkt hur andra förhåller sig till oss socialt - arbetskamrater, vänner, bekanta, skolkamrater, myndighetspersoner, familj, butikspersonal etc. som i sin tur utför de facto psykologiska operationer. De får order såsom att bli vän med oss eller anställa oss & även har jag hört om att bli kärlekspartner - sådan lydnad & hängivenhet är inte normal i modern västerländsk samhälle. Jag pratar kanske om ett GS-fall som inte liknar ditt men det finns många olika - allt från två personer till en hel myndighet, kyrka eller ett företag som utför GS-aktiviteter åt en grupp som ger order i bakgrunden.
Egentligen kommer de inte röra dig utan försöker påverka dig. I grunden är det en påverkansoperation & i de här fall är det helt upp till dig hur du hanterar din situation så se till att veta det här.
Finns det inget du kan dela med dig som kan hjälpa mig/oss att komma närmare sanningen? Välkommen att PM:a mig.
Egentligen kommer de inte röra dig utan försöker påverka dig. I grunden är det en påverkansoperation & i de här fall är det helt upp till dig hur du hanterar din situation så se till att veta det här.
Finns det inget du kan dela med dig som kan hjälpa mig/oss att komma närmare sanningen? Välkommen att PM:a mig.
Sedan, varför skulle någon bli ihop med någon som den inte kan tjäna pengar på, men spela ett spel för andras räkning igenom? Det kommer från någon som plötsligt fick så extremt låg kvalitet på männen som försökt dejtas. Men inser att de helt enkelt var lågbegåvade och därför blir insatsen låg. Krävs en hjärna för att vara en bra partner.