Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-26, 09:15
Medlem
Någon nämnde tidigare i tråden att Elin rensat sitt Instagram från bilder på PR. Det stämmer inte alls. Bara att rulla ner några rader bland bilderna så förekommer de tillsammans i allehanda ställningar och sammanhang.

Det borde rimligen betyda att de fortsätter tillsammans. Annars kan man tycka att en besviken och äcklad tjej skulle rensa bort alla spår av PR på sitt officiella konto.
Citera
2020-05-26, 09:20
Medlem
Veckans klubbas avatar
P-P-P-P-Paolo kanske skulle ha kört med lite överraskningssex utomhus med ett gäng polare, knullat med en bög/transa/annat HBTQUO VADIS-sortiment så hade det kanske inte stormat så jävligt. Det är dags för lagliga bordeller, så får hororna och polis bort både hallickar och människohandlare. Plus att de kanske kommer bort från knarket lättare. Man kan ju svanenmärka vissa horor som är extra renliga och absolutister? Kanske skulle man kunna betygsätta dem individuellt med någon Yelp-liknande app?

"Kåta Sara? 3,5 i betyg. Kunde ha varit 4 om hon rakade fittan mer noggrant eller vaxade bort skiten. Det kändes som att knulla ansiktet på en man med fyra dagars skäggstubb."
Citera
2020-05-26, 09:23
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Absolut. Men kundunderlaget tycks ju aldrig sina..
Jo, det är ju då det sinar. Vart ska hororna och deras hallickar ta vägen om "Olle motas i grin?" Säg nu inte hotell, för de har samarbete med polisen och rapporterar minsta misstanke.
Citera
2020-05-26, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om man man är åklagare och jobbar häcken av sig mot trafficking kom gripandet av PR som en gudagåva - plötsligt blir det jobb man i normala fall sköter i det tysta förstasidesstoff. Trist för Paolo, men grattis rättsväsendet...
Grattis rättväsentet haha, jo tjena det är vi som betalar för skiten. Varje gång du köper en mobil, klär dej osv så utnyttjar du barn i fattiga länder.

Jävla forum hycklare SKÄMS ni är värre än Paolo som satsade på vuxet folk som hade andra alternativ att vara kreativa på hemmaplan. Barnen ni utnyttjar med era köp har inte det!
Citera
2020-05-26, 09:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Möjligt att han kan bli stor profil bland misslyckade horkarlar, våldtäktsmän och för folk på den så kallade sexbunkern. Men som framträdande varumärke är han körd. Pablo kommer att vara ansiktet som företräder ”vanliga” framgångsrika mäns utnyttjande av traffickinghoror.
Han är körd i detta ängsliga PK-samhälle.

Jag tror att Paolo är körd i alla sammanhang. Uppenbart är han för evigt utesluten från pk-finrummen som tex. Tv4, men även i andra sammanhang. Jag tror inte ens han skulle kunna bli kampsportstränare i en unken källarlokal i Tensta eller dörrvakt på nån svartklubb.

Paolo är lite som en svensk motsvarighet till Jeffrey Epstein. Först framgångsrik, omåttligt populär och allas vän sen när avslöjandet kom föll allt ihop som ett korthus. Jaha, Paolo vem? jasså han, nä honom känner jag inte. -Men han är ju din bästa polare, ni finns ju på foto tillsammans..Jo men jag tar så många foton, vi var bara ytligt bekanta..jag känner inte honom alls. (Läs: Inte bra för min business att bli förknippad med en horkarl)
Citera
2020-05-26, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jo, det är ju då det sinar. Vart ska hororna och deras hallickar ta vägen om "Olle motas i grin?" Säg nu inte hotell, för de har samarbete med polisen och rapporterar minsta misstanke.

Inte sant :-)

Men jag förstår inte vad du menar. Att polisen gör fel när de tar fast de som sysslar med trafficking och bötlägger dem som har köpt sin halvtimme?
Citera
2020-05-26, 09:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Grattis rättväsentet haha, jo tjena det är vi som betalar för skiten. Varje gång du köper en mobil, klär dej osv så utnyttjar du barn i fattiga länder.

Jävla forum hycklare SKÄMS ni är värre än Paolo som satsade på vuxet folk som hade andra alternativ att vara kreativa på hemmaplan. Barnen ni utnyttjar med era köp har inte det!
Det är inte jag, personligen, som säger "grattis rättsväsendet". Jag pekar på två motståndare: Paolo vs. staten. I det avseendet är det: "grattis staten"...
Citera
2020-05-26, 09:34
Medlem
Ser att paolos gamla FB-konto plötsligt aktiverats fast med max sekretessinställningar så att bara utvalda ser inläggen där.
Citera
2020-05-26, 09:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Inte sant :-)

Men jag förstår inte vad du menar. Att polisen gör fel när de tar fast de som sysslar med trafficking och bötlägger dem som har köpt sin halvtimme?
Dom ska FÖREBYGGA BROTT, Fattar du nu då? Det gör man inte genom att låta ett brott som DE VET Begås låtas fortlöpa, OCH SEDAN AGERA. Det är tjänstefel-
jag har väl inget emot att de tar hallickar!!!! Men att prioritera köparen för att sänka dessa och låta dem stå vid skampålen hela livet är fan inte mänskligt.
Häng ut hallickarna likt det de gjorde med Paolo, bild ålder var de kommer ifrån osv. Det gör nog susen
Citera
2020-05-26, 09:41
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Vore det saklig opartiskhet hade de stora kanonerna ngn gång åkt in inte bara svartskallen. Inget av de andra namnen är ute.

Varför skulle dessa namnen ut?
De är inte offentliga personer.
Citera
2020-05-26, 09:43
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Häng ut hallickarna likt det de gjorde med Paolo, bild ålder var de kommer ifrån osv. Det gör nog susen

Skillnaden är att de varken är dömda eller har gjort som Pastamannen: Stått i TV och snyfftat.
Senast redigerad av Smurfanerlite 2020-05-26 kl. 09:54.
Citera
2020-05-26, 09:44
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ser att paolos gamla FB-konto plötsligt aktiverats fast med max sekretessinställningar så att bara utvalda ser inläggen där.

Vill bara ha kompisar där nu som ryggdunkar och säger att det här fixar du PR, media är skit du är bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in