Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-26, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Vill bara ha kompisar där nu som ryggdunkar och säger att det här fixar du PR, media är skit du är bäst!

en hel del bittra inlägg om feminazister kan man misstänka
Citera
2020-05-26, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Dom ska FÖREBYGGA BROTT, Fattar du nu då? Det gör man inte genom att låta ett brott som DE VET Begås låtas fortlöpa, OCH SEDAN AGERA. Det är tjänstefel-
jag har väl inget emot att de tar hallickar!!!! Men att prioritera köparen för att sänka dessa och låta dem stå vid skampålen hela livet är fan inte mänskligt.
Häng ut hallickarna likt det de gjorde med Paolo, bild ålder var de kommer ifrån osv. Det gör nog susen

Det har ju inte prioriterat köparen utan prioriterat de som sysslar med trafficking. Stora fiskarna har varit deras mål.

Killarna är ju fotograferade och syns i media, men ingen jävel känner ju dem så vad finns det för intresse av allmänheten? Några romaner som briljerar med Cucci-magväskor. Vilken läsare bryr sig?

Det är inte polisen som har publicerat stormarna om Paolo utan tidningar och han SJÄLV genom att ställa upp på en intervju. Ingen skulle ha kunnat tvinga honom till det. Han ville själv.
Citera
2020-05-26, 10:13
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är inte polisen som har publicerat stormarna om Paolo utan tidningar och han SJÄLV genom att ställa upp på en intervju. Ingen skulle ha kunnat tvinga honom till det. Han ville själv.
Och det gjorde han då han är en narcissistisk vanelögnare som trodde han skulle kunna vända opinionen mot honom då han själv tydligen är ett offer.
Citera
2020-05-26, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Och det gjorde han då han är en narcissistisk vanelögnare som trodde han skulle kunna vända opinionen mot honom då han själv tydligen är ett offer.

"Fylla ett hål i själen" skulle han ha kunnat göra i terapistolen - istället för att fylla henne med sperma..

Jag tror också att han tänkte förekomma innan han skulle förekommas. Men det blev bara värre.

Vet ej om han konfronterade sitt ex innan uttalandet. För hon ägde (äger?) ju hälften av företaget. Det borde ha varit hennes sak också hur man smutskastar varumärket på bästa sändningstid.
Citera
2020-05-26, 10:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
"Fylla ett hål i själen" skulle han ha kunnat göra i terapistolen - istället för att fylla henne med sperma..

Jag tror också att han tänkte förekomma innan han skulle förekommas. Men det blev bara värre.

Vet ej om han konfronterade sitt ex innan uttalandet. För hon ägde (äger?) ju hälften av företaget. Det borde ha varit hennes sak också hur man smutskastar varumärket på bästa sändningstid.

Nej inte hälften, jag har för mig att Paolo ägde 51 eller 52% så han har bestämmande, vilket är rimligt, om de handlar med hans namn.
Vad jag förstått så är det hon som dock förhandlar och lägger strategier så möjligt är ju att hon får en del i lön?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2020-05-26 kl. 10:56.
Citera
2020-05-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Och den måste tjejen själv ha gjort menar du? Hur naiv kan man vara?
Å fan..så hon har inte varit med på foto och inget samarbete med dom som lägger upp hemsidan..bra då vet vi.
Du verkar insatt.
Citera
2020-05-26, 11:04
Medlem
gubbroras avatar
Tråden blir allt sämre. Den består mest av Fanboys till PR som istället för att diskutera lögnaren och posören Paolo Roberto gör allt för att diskutera annat. Tråden fylls med infantila inlägg om prostitution i allmänhet och namnet på Paolos hora.

Jag kan förstå att det svider hos PRs beundrare som gått på myten om den framgångsrike entreprenören
och renlevnadsmannen som tog sig rätten att anklaga andra män för bristande manlighet.

Nu är han avslöjad som ett hitte på som ätit krumelurpiller. En 51-årig man som inte fixar att ha sex men sin flickvän som är hälften så gammal . En "macho-karl" som har en hemlig klubb för att diskutera skäggoljor med andra fjollor. En fåne som lajvat företagare när han i själva verket varit en vanlig influencer som Bianca Ingrosso ( fast betydligt mindre framgångsrik). En vuxen man som beter sig som en tonårspojke är aldrig coolt det är bara patetiskt

Det är obegripligt att någon kan hysa någon som helst respekt för fånen efter det som avslöjats den senaste veckan. Allt han påstått sig vara eller stå för visade sig vara lögner
Citera
2020-05-26, 11:06
Medlem
gubbroras avatar
Citat:

Det vore intressant att veta om hon skulle kunna stämma honom för att han kvaddade varumärket. Det borde kostat henne ett antal miljoner i uteblivna intäkter.
Citera
2020-05-26, 11:17
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
De är häktade på sannolika skäl för människohandel och koppleri och 6 kvinnor är målsägare. Detta är samma bordell som Paolo var på. Den utpekade tjejen är inte den han träffade. Förmodligen är det Paolo själv som startade det ryktet?

Nope! Olika adresser
Citera
2020-05-26, 11:19
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Nope! Olika adresser
Nej? Däremot finns det kopplingar till massörsalongen där en snut är misstänkt för koppleri.
Citera
2020-05-26, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är inte jag, personligen, som säger "grattis rättsväsendet". Jag pekar på två motståndare: Paolo vs. staten. I det avseendet är det: "grattis staten"...
Ok sorry, I got emotional!
Citera
2020-05-26, 11:28
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Nej? Däremot finns det kopplingar till massörsalongen där en snut är misstänkt för koppleri.

Tycker inte du ska sitta och svamla om saker du inte har en aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in