Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-10, 18:08
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Såg honom på ICA igår. Han ser verkligen ut som han åldrats flera år sedan detta hände.
Ektorp, eller hade han vågat sig till Maxi?
Citera
2020-07-10, 19:23
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ektorp, eller hade han vågat sig till Maxi?
Skulle vart kul om någon sneglat på vad han inhandlade. Barillas eller snabbmakaroner och felix ketchup?
Citera
2020-07-10, 23:46
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Kändisar ser ofta äldre ut när man ser dem "live". Men det är klart att han inte mår toppen.
Han visar sig ute i alla fall, vissa låser in sig i månader efter en jobbig händelse.

Undrar om folk skriker glåpord? Törs de det med tanke på hans bakgrund? Risken är att han får frispel.

Inte att rekommendera om man inte tror att man kan klara av honom 😁
Citera
2020-07-10, 23:47
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Skulle vart kul om någon sneglat på vad han inhandlade. Barillas eller snabbmakaroner och felix ketchup?

Nu är du elak.
Citera
2020-07-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Tänkte köpa lite pasta och tomatsås i morgon. Går det fortfarande att få tag på produkter med Paolos namn?
Ja, finns produkterna kvar nånstans öht?
Citera
2020-07-11, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Såg honom på ICA igår. Han ser verkligen ut som han åldrats flera år sedan detta hände.
Jag har sett många kändisar på ICA på morgonen osminkade och inte fan ser dom ut som dom gör i TV rutan. Såg Agneta Sjödin här om dan osminkad kl 8 på morgonen och det var ingen vacker syn kan jag lova.
Citera
2020-07-11, 08:56
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Jag har sett många kändisar på ICA på morgonen osminkade och inte fan ser dom ut som dom gör i TV rutan. Såg Agneta Sjödin här om dan osminkad kl 8 på morgonen och det var ingen vacker syn kan jag lova.
För att inte tala om Crister Björkman!!!! Gode Gud, har mött honom massor av gånger på Maxi och jävlar, du kan ha honom att skrämma barn med
Citera
2020-07-11, 18:15
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Inte att rekommendera om man inte tror att man kan klara av honom 😁

Ska väl vara någon halvfull stackare som tror att han kan fightas. Annars tror jag att han får vara ifred.

Gillar Robban, hoppas att han är tillbaka på banan snart. Köpa sex, vilken karl har inte gjort det? Kom igen..
Citera
2020-07-11, 18:31
Citat:
Ska väl vara någon halvfull stackare som tror att han kan fightas. Annars tror jag att han får vara ifred.

Gillar Robban, hoppas att han är tillbaka på banan snart. Köpa sex, vilken karl har inte gjort det? Kom igen..

Håller med.
Citera
2020-07-11, 18:47
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:

Banan finns inte kvar, hur mycket du än gillar honom. Han begick ett mycket stort och idiotiskt misstag när han gick ut i TV och gjorde en riksnyhet av sexköpet. Du tycker att sexköpet var en bagatell, det gjorde inte Roberto. Tala om självupptaget att snyfta fram "Jag har köpt sex" i TV, som om hans bötesbrott var en angelägenhet för hela världen.

Banan var pastamärket, uppbackat av gammelmedia, som upplät gratis reklamplats åt honom. Han kanske kan bli dörrvakt igen, eller fystränare.
Citera
2020-07-11, 21:29
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Banan finns inte kvar, hur mycket du än gillar honom. Han begick ett mycket stort och idiotiskt misstag när han gick ut i TV och gjorde en riksnyhet av sexköpet. Du tycker att sexköpet var en bagatell, det gjorde inte Roberto. Tala om självupptaget att snyfta fram "Jag har köpt sex" i TV, som om hans bötesbrott var en angelägenhet för hela världen.

Banan var pastamärket, uppbackat av gammelmedia, som upplät gratis reklamplats åt honom. Han kanske kan bli dörrvakt igen, eller fystränare.

Ja om man med tillbaka på banan menar reklampelare så är det nog slut i Feminazisverige. Det var ovanligt dumt det där med biktandet i tv soffan. Dörrvakt är han nog för gammal för. Återstår väl PT då. Personligen tolkar jag tillbaka på banan som att han hittar något att jobba med. Tillbaka i förra upplägget händer inte.
Citera
2020-07-12, 01:06
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan

Sant. Fast brukar se honom lite då och då, har dock inte sett honom sedan detta hände och tyckte han såg betydligt mer sliten och grå ut nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in