Citat:
Ursprungligen postat av
Mind.hunter
Jag säger inte att de inte hade sex. Det jag menar är att jag tror att han nog såg relationen mer som affärsmässig.
Att han höll på relationen kan ju också bero på henne. Han är ju offentlig person. Hon verkar ju vara mer tillbakadragen om man jämför med uppmärksamhetsknarkande PR 🤷🏼♂️
Inget ont om tjejen Elin. Men hon är ung och kanske inte nödvändigtvis dum..men oerfaren säkert när det handlar om relationer. Han har helt enkelt utnyttjat henne för sig egen image skull. Är vad jag tror iaf..
Har själv en tonårsdotter och ber till gud att hon aldrig faller för nån mediakåt självupptagen snubbe. PR har åtminstone gett mig vettiga snack med dottern vid middagsbordet. Dottern är ju träningsfreak och följde PR innan detta.
Fast det var PR själv som sa att hemlighetsmakeriet kring relationen berodde på hans egen rädsla över hur omgivningen skulle reagera på hans relation med en 26år yngre kvinna. Han sa att som "offentlig person" visste han att detta skulle komma att tas upp i media, men han visste inte - eller var rädd för - hur.
Han var mån om sin bild i media. Dvs. sitt varumärke. Han ville inte solka ner det ;-)
Sen kan det mycket väl vara också ömsesidigt. Hon hade ju också nyligen startat eget och ville väl inte ses som en tjej med en "sugar dady" utan en företagsam och självständig ung kvinna.
Nu blev det ju ingen vidare reklam ens för hennes företag..
Att ha en dubbelt så gammal pojkvän som beter sig som en tonåring med tonåringens omdöme kan inte vara någon hit.
Tänk på att Paolo är 2 år äldre än Elins pappa (1 år äldre än hennes mamma). Tänk att presentera honom för föräldrarna och sen behöva skämmas ögonen ur sig en månad efter att man har blivit sambos.. :-(