Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Jag beklagar det som hänt dina nära & kära. Jag är på din sida till 100% & även jag har haft problem med rättsväsandet direkt kopplat till organiserad förföljelse, övervakning, trakasserier & psykologiska operationer. Dela gärna med dig något som du tror kan hjälpa mig & andra utsatta. Lyssna inte på personer här som trycker ner andra - ignorera insekten.
Det kan ju vara lite svårt ibland att skriva öppet även på ett forum som detta.
Jag som exempel har varit ganska aktiv här, och på andra forum också, men har hamnat i knipa både en och två gånger.
Har tyvärr valt att inte lägga mig i för mycket. Har fått div hot från vissa. Anonymt, men också IRL medans jag varit utomhus.
Har tidigare nämnt att jag fatiskt åtminstode tidigare kände till folk som använt sig av GS, och talat med en del om detta.
Vill inte nämna allt för mycket, men kan säga att det handlar om ganska tunga instanser, med undantag för random idioter som inte vet bättre, utan bara hakar på.
DU är faktiskt en sådan person som för sig bra och går att konversera med. Respekt för det.
Jag är visserligen en sådan som inte litar på någon alls med undantag för familjen, eller väldigt nära när det gäller internet.
På ett sätt kan jag ha en viss förståelse när det gäller många vanliga människor som sysslar med GS med tanke på grupptryck, eller okunskap.
Fine, skiter i dessa så länge som det inte går för långt.
Andra som har som yrke och via den porten nässlar sig in ska iallafall inte lägga sig i på det viset.
Jag vet ganska många som gett sig på mig med tanke på att jag skrivit online.. Ganska tunga grejer (mordförsök enligt mig)
För att förtydliga så handlar inte just detta om enbart psykisk terror, utan mera handgripligen.
När det gäller det sistnämda så just det handlar om rättsväsendet.
Jag har vissa kontakter, och tror att just dessa har hjälpt mig väldigt mycket. Det är inte alla som har det. Jag som person är väldigt ärlig av mig, och ljuger i stort sätt aldrig oavsett vad det handlar om.
Ibland är det bra ibland inte. Kanske lite mera riktiga vänner, men samtidigt flera ovänner.
Jag brukar säga vad jag tycker, det går ju inte alltid, men vill iallafall försöka så mycket jag kan.