2020-04-21, 22:54
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De brukar läsa här i tråden & sedan föra vidare informationen till personer i vår omgivning helt klart. Det har jag märkt av. Sedan om personer i vår omgivning vet hur informationen inhämtats eller till vilket syfte den används eller de själva används är en intressan fråga. Ett starkt begrepp i det här är faktiskt "Social Engineering" alltså de påverkar direkt hur andra förhåller sig till oss socialt - arbetskamrater, vänner, bekanta, skolkamrater, myndighetspersoner, familj, butikspersonal etc. som i sin tur utför de facto psykologiska operationer. De får order såsom att bli vän med oss eller anställa oss & även har jag hört om att bli kärlekspartner - sådan lydnad & hängivenhet är inte normal i modern västerländsk samhälle. Jag pratar kanske om ett GS-fall som inte liknar ditt men det finns många olika - allt från två personer till en hel myndighet, kyrka eller ett företag som utför GS-aktiviteter åt en grupp som ger order i bakgrunden.

Egentligen kommer de inte röra dig utan försöker påverka dig. I grunden är det en påverkansoperation & i de här fall är det helt upp till dig hur du hanterar din situation så se till att veta det här.

Finns det inget du kan dela med dig som kan hjälpa mig/oss att komma närmare sanningen? Välkommen att PM:a mig.
Du sitter på ett öppet forum och det är inte hemligheter som skrivs.

Sedan, varför skulle någon bli ihop med någon som den inte kan tjäna pengar på, men spela ett spel för andras räkning igenom? Det kommer från någon som plötsligt fick så extremt låg kvalitet på männen som försökt dejtas. Men inser att de helt enkelt var lågbegåvade och därför blir insatsen låg. Krävs en hjärna för att vara en bra partner.
Citera
2020-04-22, 10:29
Medlem
regafras avatar
Citat:
De brukar läsa här i tråden & sedan föra vidare informationen till personer i vår omgivning helt klart. Det har jag märkt av. Sedan om personer i vår omgivning vet hur informationen inhämtats eller till vilket syfte den används eller de själva används är en intressan fråga. Ett starkt begrepp i det här är faktiskt "Social Engineering" alltså de påverkar direkt hur andra förhåller sig till oss socialt - arbetskamrater, vänner, bekanta, skolkamrater, myndighetspersoner, familj, butikspersonal etc. som i sin tur utför de facto psykologiska operationer. De får order såsom att bli vän med oss eller anställa oss & även har jag hört om att bli kärlekspartner - sådan lydnad & hängivenhet är inte normal i modern västerländsk samhälle. Jag pratar kanske om ett GS-fall som inte liknar ditt men det finns många olika - allt från två personer till en hel myndighet, kyrka eller ett företag som utför GS-aktiviteter åt en grupp som ger order i bakgrunden.

Egentligen kommer de inte röra dig utan försöker påverka dig. I grunden är det en påverkansoperation & i de här fall är det helt upp till dig hur du hanterar din situation så se till att vara mindful om hur du reagerar på deras de facto social engineering eller psykologiska operationer.

Finns det inget du kan dela med dig som kan hjälpa mig/oss att komma närmare sanningen? Välkommen att PM:a mig.

Att man fått pik om vad jag skrivit här skulle jag kunna skriva under på.
Citera
2020-04-22, 16:09
Medlem
en
Citat:

Egentligen kommer de inte röra dig utan försöker påverka dig. I grunden är det en påverkansoperation & i de här fall är det helt upp till dig hur du hanterar din situation så se till att vara mindful om hur du reagerar på deras de facto social engineering eller psykologiska operationer.

Av det du skrev så måste jag medge att min egen teori av hur det ser ut är nästan exakt som din.
Jag som individ kan iallafall säga att jag har nära vänner som antingen är, eller tillhört grupper som kan provocera vissa.

Känner åtminstone till minst 1 bög och 1 jude, svartskallar också även om jag inte vill vara vare sig det ena eller det andra så är det inget jag bryr mig om särskilt mycket.

Folk som faktiskt har träfat mig brukar veta att jag säger vad jag tycker.
Försöker vara en ärlig persson så mycket som möjligt, så oavsett vem som frågar blir mitt svar det samma.

Nåja, det du nämnde om "påverkansoperation" tror jag kan förklara mycket.
Tycker inte att det låter helt rätt att få andra att ändra på sig, men ibland kanske det kan finnas en tanke bakom som inte bara är för att jävlas.

Jag försöker att inte dela med mig för mycket av vad jag vet, men OM jag får en fråga som känns relevant kan jag göra det. Annars så kommer jag i bästa/värsta fall berätta om vad jag vet. Via PM eller här.
Citera
2020-05-01, 09:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Det finns väldigt få idag som vill acceptera att världen är under psykologisk krigföring genom media. Av någon anledning väljer denna nätverk/grupp (kopplat till Tavistock Institut (T.I.) & amerikanska militären) att även utsätta specifika individer. Det hela låter som ett typiskt mind control-experiment från CIA men det är bara så världen fungerar sedan 50 år tillbaka. Hollywood är extremt påverkad av operationen.

Jag gissar på att svenska PsyOp-förbandet är med på det eftersom storebror USA beordrade det. Vanliga medelsvensson som blir övertygade att delta vet troligen inte hur pass allvarlig & omfattande operationen är - de tror att det handlar om en "speciell" person & några personer eller tror på premissen de får höra. Det här är högst oetiskt & olagligt oavsett anledning eller mål. Det ör ofrivilligt. Det är en svensk medborgare som blir de facto attackerad genom en påverkansoperation av främmande makt (egentligen inte så främmande).

Jag förväntar mig inte att personer med medelintelligens kan psykologiskt kriga mot dessa de facto fegisar & idioterna som följer deras order. Därför är det troligen personer med över medelintelligens & extra starkt psyke som blir huvudmåltavlor för full effekt av psykologiska krigföringen (som få vet om eller får direkt & medvetet uppleva). Såsom i riktigt krig handlar det om liv eller död samt att "collateral damage" kan uppkomma vilket betyder att oskyldiga kan drabbas genom exempelvis psykologisk skada, fysisk skada, förlora jobb etc.

Ni som läser det här är troligen mer informerade än 90% av befolkningen. Tänk er hur enkelt det är att bedriva psykologiska operationer mot ovetande medelsvensson som väljer att bortse det här för att de ska jobba 8 timmar om dagen & ha skoj resten av tiden. Läs gärna: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html

"Before you believe anything you might ever read, hear, or see in the media (including TV, radio, movies, books, magazines, newspapers, and the internet), or from anyone else (family, friends, acquaintances, employers, strangers, etc.), you need to read this very important information. You, and the public as a whole, are constant targets of extremely well-planned and executed psychological operations (psyops), and there are any number of these media-facilitated programs taking place at any given time. They are so numerous and varied that you and those around you are bound to fall prey them sooner or later. They can target an entire population, an identified group within a larger population, or even a single individual. Being aware of what psyops programs are, how they’re executed, and how to detect and avoid them is crucial to maintaining an accurate perception of reality in today’s world, so as not to become misled about your situation as a targeted individual and drawn deeper into the clutches of those who seek to take advantage of you.

Even though this might sound like an extreme statement, the powers-that-be are intent on enacting total mind-control on the entire global population. Electronic harassment and the various hardware technologies used in these attacks play a significant part of this, but these are not the only means to this end, although these technologies serve to force the target along a certain intended path of thought or action. Just as significant as these ‘hard force’ methods, but far less recognized, are the ‘soft force’ psychological methods of manipulation and control. Few researchers of the targeting situation give much attention to these aspects, but they’re at least as important as any other – and probably more so. I believe that by understanding the psychological methods that are used in targeting, many of the other methods will be far less capable of working effectively, and in many cases can even be defeated completely. But this first requires learning about the psychological aspects of psyops, and then personally applying certain counter-measures to avoid them. Fortunately, these counter-measures require nothing more than a knowledge of these methods and the ability to spot them in action, which becomes easier with practice to the point that these defenses become habit. The intent of this document is to help you gain the knowledge you need to allow you to start protecting yourself against these psychological ‘soft force’ attacks."
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-01 kl. 09:37.
Citera
2020-05-04, 10:53
Medlem
Gangstalking är att stalkaren använder andra människor som redskap. Dessa personer utnyttjas
som redskap i våldsverkarens smutskampanj mot ett utvalt offer. Stalkaren förföljer systematiskt och kartlägger den utsatta personen under lång tid. Människor runt omkring offret börjar bete sig annorlunda, t.ex. underliga ”blickar”, avståndstagande, överlägsna leenden mm. Eftersom ingen säger något så kan offret inte heller försvara sig. Målet är att håna, manipulera och lura offret att bli förklarad tokig och anklaga myndigheter, säkerhetstjänster etc. för de upprepade missgärningarna. Det slutliga målet är att psyka offret till den milda grad att han/hon mår så dåligt och är så isolerad att de överväger att begå självmord. Stalkingen inbegriper ofta "elektroniska trakasserier", okända för de flesta människor. Gangstalkning klassas därför ofta som en konspirationsteori.
Senast redigerad av Piratpartiet 2020-05-04 kl. 11:07.
Citera
2020-05-05, 10:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Gangstalking är att stalkaren använder andra människor som redskap. Dessa personer utnyttjas
som redskap i våldsverkarens smutskampanj mot ett utvalt offer. Stalkaren förföljer systematiskt och kartlägger den utsatta personen under lång tid. Människor runt omkring offret börjar bete sig annorlunda, t.ex. underliga ”blickar”, avståndstagande, överlägsna leenden mm. Eftersom ingen säger något så kan offret inte heller försvara sig. Målet är att håna, manipulera och lura offret att bli förklarad tokig och anklaga myndigheter, säkerhetstjänster etc. för de upprepade missgärningarna. Det slutliga målet är att psyka offret till den milda grad att han/hon mår så dåligt och är så isolerad att de överväger att begå självmord. Stalkingen inbegriper ofta "elektroniska trakasserier", okända för de flesta människor. Gangstalkning klassas därför ofta som en konspirationsteori.

Oavsett deras mål & motivation så kan jag säga att det är helt ofrivilligt, oväntat & på dödligt allvar att utsättas för "gang stalking". Det är som att i hemlighet förlora alla mänskliga rättigheter i väst. Inget privatliv & total övervakning. Det är att oförklarligt få hela systemet mot sig oavsett vad en gör & en är helt ensam. Människor i ens omgivning har blivit övertygade att delta - i det här ligger hemligheten men också svaren. Det hela kan liknas allt från en kult (t.ex. Scientologikyrkan, "Illuminati" etc.), psykologisk operation (CIA, US Army etc.), social/psykologisk experiment (medicinsk grupp, CIA etc.) & förföljelse (katolska kyrkan, Scientologikyrkan, sekter/kulter etc.) - allt överlappar i stort sett till olaglig övervakning & organiserade trakasserier & förföljelse.

Det finns ett paraplybegrepp som jag hittat: "New Age PsyOps" - alltså psykologiska operationer via mäktiga grupper officiellt & hemligt kopplade till stater/regeringar med fokus på trossystem såsom utomjordingar (osynliga sådana), änglar/demoner (t.ex. Archons), spiritualitet (själ), Illuminati (osynliga ledare), exorcism, Jesus osv. - organiserade trakasserier är historiskt främst använt av religiösa personer & stater/regeringar att attackera eller rekrytera personer som de ser som "speciella" på något vis. Det hela verkar grunda sig dock i "Mind Control" & att människor kan bli övertagna av entitet samt att i hemlighet & öppet inhämta information om en måltavla över lång tid för att sedan skapa psykologiska operationer. Många grupper ser medicinska diagnoser som religiösa/spiritualla realiteter såsom att "höra röster" så kulter antar att en är en profet eller övertagen av entitet. Det finns många fler av sådana personer med trossystem i maktpositioner än ni tror.

Ett fall av "gang stalking" är Scientologikyrkans "Fair Game" men denna grupp bakom min förföljelse är MYCKET mäktigare & inflytelserikare än Scientologikyrkan. Om jag jämför förföljelsen i deras inflytelse & makt: Scientologikyrkan är TV4-kanalen & denna hemliga grupp är Alphabet/Google.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-05 kl. 10:46.
Citera
2020-05-06, 16:06
Medlem
Smartphones gör det i princip möjligt som aldrig förr.
Citera
2020-05-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LX
Smartphones gör det i princip möjligt som aldrig förr.

Vi borde kalla dom Libertykillers istället.
Citera
2020-05-09, 18:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LX
Vi borde kalla dom Libertykillers istället.

Denna undersökande reportage från nationell-TV i USA (2017) med Megyn Kelly om Harvey Weinsteins privata "gang stalking"-armé mot kvinnor (fick fängelse 2020) är ändå toppen av isberget vilket 95% är under vattenytan (ingen ser vad det egentligen är): https://youtu.be/r5xnkG63btg (kolla även om "gang stalking" mot aktivister: https://youtu.be/kgpMYZEmwk0 samt med Edward Snowden & Dr John Hall: https://youtu.be/2M4AaTdaqgo)
Senast redigerad av RiktigTI 2020-05-09 kl. 19:06.
Citera
2020-05-16, 18:18
Medlem
ekonomisnigelns avatar
https://sites.google.com/site/mcrais/brain6

Kul sida att ge fantasin fritt spelrum iaf.
Citera
2020-05-20, 03:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomisnigeln
https://sites.google.com/site/mcrais/brain6

Kul sida att ge fantasin fritt spelrum iaf.

Att sprida de teorier rörande avancerade vapen & teknologier underminerar de som är enbart utsatta för organiserad brottslighet a.k.a. organiserade trakasserier/sabotage/förföljelse/stalking samt olaga övervakning etc. - FLERA brott som är relativt vanliga men svåra att bevisa utan stöd utifrån & utan vänners/familjens stöd (som gått med på det här i viss utsträckning).

Fokusera på VARFÖR de vill utföra psykologiska operationer mot vissa individer samt VARFÖR innersta sociala krets ofta går med på det men också myndighetspersonal, jobbkamrater, universitetspersonal, politiker, poliser etc. VAD vill de kommunicera mot en måltavla med tvång & till en relativ stor risk för de själva & måltavla.

En enklare förklaring är t.ex. att en grupp som är väldigt inflytelserik har ett speciellt intresse för en person utifrån gruppens trossystem, agenda etc.
Citera
2020-05-23, 19:54
Medlem
stora_ostens avatar
Det som är motsägelsefullt med det resonemanget är ju att alla som stalkats till att få nog och fånig med detta till världen. Det är ju människor som är mindre betydelsefulla än någon av de mest kända hörnor flashback. Det är vanliga människor man inte ens kan se en umgängeskrets nog stor för att dom ska saknas och rapporteras som försvunna på bra lång tid ifall de är utan vettigt arbete om dagarna. Det är ju inte en enda gång den förföljda och utsatta för de här mystiska experimenten eller vad man kallar det utan att visa ens på något som tyder på att det är en verklig händelse som hänt någonsin.

Vad kan ett gäng ha att vinna på att förfölja och trakassera en genomsnittlig skribent här på konspirationsteori forumets skulle du gissa? Det finns ingenting jag kan ens hitta på om livet var på spel mer än ren Saddism.

Det är ju tyvärr endel människor med så brett stråk av ondska att dom njuter av andras lidande, men grupperingar med så avvikande individer jorden runt med samma nöje eller livsuppgift och inte en gång kan nånnbevisa att det är annat än en psykos skapad för att folk ska slippa känslan av att vara små och betydelselösa det tror jag iaf inte på bara för att jag hör någon säga det.

Har du aldrig träffat sådana människor som är bakom att det blivit prat och hänvisas till ”hysteriska fruntimmer” exakt så brukar deras lögner desperat framtvingade utan logik med deras upphöjande tlll den med ovanliga händelser runt sej som är av den sorten att de berättas vidare och leder till kändis status för den som står i centrum. Lite som att en i gruppen blivit uppstramad på ett tefat och vad hon upplevde där inne.

Kag blir gärna motbevisad här och ska gladeligen läsa igenom alla fakta och fasta bevis på att jag har fel så grundligt jag kan innan jag lämnar ett svar. Jag tror det blir svårt tyvärr.

Finns det ens någon i övrigt sansad och logisk människa som upplevt tecken på trackaserier och stalking utförda av hela gäng med för dem okända människor???

Citat:
Att sprida de teorier rörande avancerade vapen & teknologier underminerar de som är enbart utsatta för organiserad brottslighet a.k.a. organiserade trakasserier/sabotage/förföljelse/stalking samt olaga övervakning etc. - FLERA brott som är relativt vanliga men svåra att bevisa utan stöd utifrån & utan vänners/familjens stöd (som gått med på det här i viss utsträckning).

Fokusera på VARFÖR de vill utföra psykologiska operationer mot vissa individer samt VARFÖR innersta sociala krets ofta går med på det men också myndighetspersonal, jobbkamrater, universitetspersonal, politiker, poliser etc. VAD vill de kommunicera mot en måltavla med tvång & till en relativ stor risk för de själva & måltavla.

En enklare förklaring är t.ex. att en grupp som är väldigt inflytelserik har ett speciellt intresse för en person utifrån gruppens trossystem, agenda etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in