Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Skulle det vara så att tillräckligt mycket folk stödköper Paolos livsmedel och säger emot feminizterna att det inte är okej att förstöra en människas liv över att han var otrogen och gav kvinnan han var otrogen med lite pengar, så är jag helt säker på att alla företag som uteslöt Paolo Roberto hade tagit tillbaka honom. Faktum är, att allt Paolo Roberto behöver för att komma in i värmen igen, är att han får fler följare på Instagram och Twitter osv. Då kommer erbjudandena att börja hagla in igen och ingen kommer längre bry sig om vad de manshatande feminizterna säger om Paolo Roberto. Just nu har till exempel Paolo Roberto 185 tusen följare på Instagram, men hade hans IG följare ökat till en miljon, då hade alla företag som uteslöt honom, bönat och bett för att han ska låna ut sitt namn till deras produkter, och TV4 hade återanställt honom på nolltid.
Så funkar kapitalism liksom.
Tjenis!
Jag tror du har helt rätt om Paolo.
Alla företag som hade samarbete med honom, för att öka sin omsättning och vinst.
Vad dom personligen tycker om Paolo är helt ointressant, det är pengarna som styr.
Ungefär som jag skrev för flera dagar sedan.
Folk har en förmåga att glömma,
och är det någon bra produkt så återgår folk och köper den efter ett tag.
Vist blir det en inkomst minskning ett tag för Paolo,
men var inte så säker på att det på längre sikt blir så.
Man brukar säga, gör ett bra jobb och ta rejält betalt heller än gör ett dåligt jobb till billigt pris.
Folk kommer i håg det som är bra produkter men inte vad det kostar.
Folk kommer också ihåg "skit-produkter" men inte att dom var billiga.
Så även om jag inte har Paolo som favorit, ja långt där i från.
Så tror jag att han reser sig.
Rullkragen