Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hm, det är faktiskt sant, du har rätt i detta.
Men Evanoff Group och den den där oerhört märkliga Dani (jag har träffat honom för några år sen i ett visst sammanhang, oerhört skum filur det där) borde istället vara modiga och ta ställning för Paolo genom att deklarera att det är inte deras uppgift att straffa Paolo utan det tillkommer rättsväsendet.
Istället har vi en massa vändan kappan efter vinden idioter som gör allt för att smöra, Paolo har inte slagit ihjäl någon utan har köpt sex och för det har han fått saftiga böter utfärdade plus att han är Sveriges mest utsatta person just nu.
Räcker inte det? Ska han rådbråkas offentligt tills han ger upp andan?
Om feminizterna fick bestämma så hade de klippt tungan, stuckit ut ögonen, flått hans hud, borrat hål i hjärtat på honom och kapat av huvudet på Paolo Roberto, och allt detta samtidigt. Endast så kan man tillfredsställa dessa manshatande feminizters blodtörst.
Jag känner inte Dani Evanoff själv, tycker också att det är svagt av honom att inte stå upp för Paolo Roberto, men han tänker väl som en standard kapitalist så sett, precis som alla andra av Paolo's affärspartners (och ex-fru). Det finns ingen lojalitet, mod eller vänskap när det handlar om pengar, de vill bara skydda deras ekonomiska intressen.
Hur som helst, det Paolo Roberto gjorde var riktigt dålig stil mot flickvännen (och ex-frun eftersom han självklart har knullat prostituerade i många år), men annars så förtjänar han inte den här behandlingen. Han var ung och dum i tonåren med våldet, men på senare år har han ändå gjort rätt för sig och han är ingen dålig människa. Jag hoppas att han tar sig igenom detta och gör en comeback.