Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
Jeg tror at noen av de som deltar her, har informasjon som er stemmer med virkeligheten, med andre ord vet mer enn det som fremkommer i media. Det er noe av det jeg synes er interessant med dette forumet, å få informasjon om saken. Men også en del her inne som påstår/hevder ting uten å hverken skrive at det er noe de av en eller annen grunn vet noe om, eller kan vise til informasjon som er publisert. I slike tilfeller synes i hvert fall jeg det er greit å skrive "jeg tror/antar...." og kommer med en begrunnelse på hvorfor de tror/antar noe. Når noen skriver "TH er psykopat, gjerrig, kontrollerende, god, kjærlig", eller whatever gir det meg inntrykk av at dette er informasjon de sitter på, og som jeg derfor tenker det kan være interessant å få vite mer om. Har jo vært her så lenge at jeg kjenner lusa på gangen, og derfor ikke gidder involvere meg med enkeltes utsagn/påstander. Men når noen brukere som fremstår som seriøse (+/-) kommer med slike påstander blir jeg usikker på om de sitter på inside information eller bare slenger rundt seg med grunnløse påstander. Derfor er jeg opptatt av om noen "vet" eller bare "tror".
Spot on. Virker som fantasi/teorier blir til fakta, når man leser her. På meget tynn suppe.
Personlig tenkte jeg som 90% av Norges befolkning at TH hadde gjort dette, men etter å ha lest gjennom forumet her, samt enset hva politiet har i ermet, så er jeg rimelig sikker på at TH ikke kommer til å bli dømt i denne saken, og dermed så spiller det lite rolle hva folk fantaserer om.
Men, jeg har tatt feil før. Tiden vil vise.