Citat:
Ursprungligen postat av
Joomla
Jag håller delvis med. Det har alltid varit problem med nyregistrerade användare som tramsar, men jag tycker mig märka att det är betydligt många fler tramskonton sedan man slopade väntetiden på tre dagar innan man kunde aktivera och börja använda kontot för att posta. Kan inte kolla om denna är borta utan att faktiskt registrera att konto, men jag hoppas väntetiden gör comeback!
Jag reggade mig för knappt en månad sedan och fick minsann vänta de tre dygnen innan jag kunde börja spamma.
Skämt åsido, har läst sporadiskt på forumet under lång tid. Tänkte man kunde prova att säga nåt själv också för en gångs skull. Ganska kul faktiskt, men lite störande när mod raderat någon fyndig replik man lyckats alstra som visst var OT.

Försöker ändå hålla mig till ämnet. Lite av en konst ibland att göra det faktiskt. Men har gått hyfsat bra hittills.
Har skrivit en del långa utförliga inlägg i vissa trådar men har hittills fått intrycket att de flesta bara skummar förbi när det blir mer än typ fem rader. Sen när inte ens TS bemödar sig att svara på ett utförligt och seriöst inlägg tröttnar iaf jag på att skriva så mkt mer i den tråden. Då blir det mer jag skriver korta lättsamma inlägg i lättsamma trådar. Då får man ju oftast respons i alla fall...
Citat:
Ursprungligen postat av
D_V_S
Blir forumet mer miffo för varje år? Känns som forumet mer anammar en känsla av 00-talets sociala medier som verkade vara inriktade mot tonåringar. Ni som inte är miffon behöver inte ta åt er, ni andra kan gärna redogöra för ert beteende.
Mitt egna intryck är att forumet växt ganska mycket sett till antalet aktiva medlemmar sen jag började läsa i det. Antar att ni andra är av samma uppfattning. Då har vi en större kvantitet, vilket typ alltid medför en lägre kvalitet. Finns många kunniga och vettiga medlemmar fortfarande men de tenderar ju tyvärr att försvinna lite i mängden.