2020-05-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Man googlar för att se hur hon ser ut, och spanar på en youtube-video och får total kognitiv dissonans över att hon överhuvud taget inte ser ut som man (jag) sett för sig (mig) i huvudet, och därav tappar intresset för hjärnan blivit skev.

Hade fått för mig att hon hade invandrarbakgrund med arabiskt/halvarabiskt utseende. Tror jag mixade ihop henne med Dilan fran Dilan och Moa i början Fanny var med, och så har den bilden bara stannat i huvudet.
Fan va störigt radio är. Kan inte radiofolk bara se ut som jag inbillar mig att de ska se ut.

Okej, tack ska du ha! Ja, det var lite samma med Kathryn. Gick igång ordentligt när hon sa ”fuuuuuck” sen blev man lite besviken när man instagrammade henne
Citera
2020-05-20, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Okej, tack ska du ha! Ja, det var lite samma med Kathryn. Gick igång ordentligt när hon sa ”fuuuuuck” sen blev man lite besviken när man instagrammade henne

Damer och herrar, det här är killen som älskar att kalla andra för incel. Det krävs en för att vara en uppenbarligen.

Och folk undrar varför kvinnorna försvinner ifrån AMK..... Sluta vara så jävla creepy boys.
Citera
2020-05-20, 14:35
Medlem
Citat:
Fanny är väl ungefär lika snygg som min egna bild av henne, på en enkel skala. Men helt annorlunda utseende.

Hade kunnat måla upp en riktig fläskapa i mitt huvud baserat på någons röst, och googla och det visar sig vara en modelsnygg donna, så kan jag inte uppskatta det på grund av dissonansen.

Men att gå igång på Kathryns röst, det låter sjukt.
Citera
2020-05-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Fanny är väl ungefär lika snygg som min egna bild av henne, på en enkel skala. Men helt annorlunda utseende.

Hade kunnat måla upp en riktig fläskapa i mitt huvud baserat på någons röst, och googla och det visar sig vara en modelsnygg donna, så kan jag inte uppskatta det på grund av dissonansen.

Men att gå igång på Kathryns röst, det låter sjukt.

Vadå komigen erkänn att Kathryn har en alldeles särskilt het röst.

Jag hade föreställt mig en riktig donna
Citera
2020-05-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Damer och herrar, det här är killen som älskar att kalla andra för incel. Det krävs en för att vara en uppenbarligen.

Och folk undrar varför kvinnorna försvinner ifrån AMK..... Sluta vara så jävla creepy boys.

Andra? Jag har kallat dig det. Eftersom du ständigt försöker hävda dig och beter dig som en.

Och börja inte nu igen.

Dessutom håller tjejerna på på samma sätt i AMK
Citera
2020-05-20, 14:41
Medlem
Citat:
Vadå komigen erkänn att Kathryn har en alldeles särskilt het röst.

Jag hade föreställt mig en riktig donna
Klarar inte av den där california/fjortisamerikan-dialekten /sättet att prata.
Citera
2020-05-20, 14:41
Medlem
Citat:
Andra? Jag har kallat dig det. Eftersom du ständigt försöker hävda dig och beter dig som en.

Och börja inte nu igen.

Dessutom håller tjejerna på på samma sätt i AMK

(FB) Ang telesex
(FB) En udda fantasi jag har
(FB) En magisk orgasm?
(FB) Morgonstånd har guld i mund

Ta inte i så att du skiter på dig. Om du bara tar tag i ditt liv kommer du få höra kvinnoröster på riktigt och inte bara av LSS-vårdare och i podformat. Lovar.
Citera
2020-05-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
(FB) Ang telesex
(FB) En udda fantasi jag har
(FB) En magisk orgasm?
(FB) Morgonstånd har guld i mund

Ta inte i så att du skiter på dig. Om du bara tar tag i ditt liv kommer du få höra kvinnoröster på riktigt och inte bara av LSS-vårdare och i podformat. Lovar.

Det var ju snällt att du har förhoppningar på mig iallafall
Citera
2020-05-20, 14:52
Medlem
Razouls avatar
Förstår inte vad folk snackar om att Gott Snack skulle vara bättre.

Går knappt att lyssna på pga den kassa kvaliteten på ljudet. Söderholm och gänget blir också oftast hack när de försöker sig på att vara roliga.

Det enda Martin behöver göra just nu är att rycka upp sig, skärpa till skallen och se till att det kommer in en bättre variation av gäster (och inte försova sig varje vecka). Just nu går allt som på sparlåga.
Citera
2020-05-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razoul
Förstår inte vad folk snackar om att Gott Snack skulle vara bättre.

Går knappt att lyssna på pga den kassa kvaliteten på ljudet. Söderholm och gänget blir också oftast hack när de försöker sig på att vara roliga.

Det enda Martin behöver göra just nu är att rycka upp sig, skärpa till skallen och se till att det kommer in en bättre variation av gäster (och inte försova sig varje vecka). Just nu går allt som på sparlåga.

Amk är
Mycket riktigt oslagbart.
Citera
2020-05-20, 15:00
Medlem
Fanny var en goding ni snackar i nattmössan
Citera
2020-05-20, 17:33
Medlem
st33rs avatar
Evelyn Mook har en riktigt sexig telefonsexlinje-röst.
Hon låter snygg och sexig på rösten men är en tjock kines.
Hon skulle likväl få viska snusk i mina öron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in