Citat:
Ursprungligen postat av
SuneSnus
Okej, tack ska du ha! Ja, det var lite samma med Kathryn. Gick igång ordentligt när hon sa ”fuuuuuck” sen blev man lite besviken när man instagrammade henne
Fanny är väl ungefär lika snygg som min egna bild av henne, på en enkel skala. Men helt annorlunda utseende.
Hade kunnat måla upp en riktig fläskapa i mitt huvud baserat på någons röst, och googla och det visar sig vara en modelsnygg donna, så kan jag inte uppskatta det på grund av dissonansen.
Men att gå igång på Kathryns röst, det låter sjukt.